Misky Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 noen som blir med på VAULT OF GLASS i dag på xbox-one gamertag: aksel r Jeg blir med, jeg er level 25 og spiller også på Xbox One Vær så snill og legg meg til, vet ikke helt hvordan jeg legger til andre Misky83 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Man burde minimum være lvl 26... Har dere gjort den tidligere? 1 Lenke til kommentar
wazaq Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Man burde minimum være lvl 26... Har dere gjort den tidligere? nei Endret 28. september 2014 av wazaq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) yeah brah Endret 28. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fillern akkurat nå så er jeg litt sur på Destiny. Og ja det gjelder loot eller reward. Er rimelig nært lvl 25 nå og har drevet med missions, bounties, pvp og strikes. Tenker selv at jeg har investert rimelig mye tid i karakteren min, og liker klassen godt. Men det må da for guds skyld være mulig å få noe lilla ? Har fått en lilla items på all denne tiden. Den der kryptark karen er jeg snart lvl 6 hos. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært hos han med et bitte lite håp om noe lilla. Exotic har jeg ikke tenkt på en gang. Og så leser jeg at med patchen som skal justere loot systemet så vil legendary items bli justert ned til rare. Jeg tror ikke lenger at det er uflaks. Nope. Dette er bad karma. Så kommer junior inn og tar to runder pvp, havner sist og får exotic. Men det får være nok syt. Et eller annet er det jo med spillet siden jeg allikevel kommer tilbake til det kveld etter kveld, time etter time. Jeg hater Destiny, og jeg elsker Destiny. Men akkurat nå er jeg litt sint på Destiny. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Legendary items blir ikke nedjustert nei? Legendary engrams du eventuelt har i inventory blir omgjort til rare engrams! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Legendary items blir ikke nedjustert nei? Legendary engrams du eventuelt har i inventory blir omgjort til rare engrams! Ok, bra det da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er det i morgen patchen kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 er MP i Destiny ublansert? jeg blir aldri klok på det, er usakelig vanskelig, mulig jeg bare suger men har ikke hatt så problemer i andre MP spill. Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Noen som er med på strikes? Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 jeg er med på strikes: Davday90 ps4, men trenger 3 stykker totalt da Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Noen som er med på strikes? jeg er med på strikes: Davday90 ps4, men trenger 3 stykker totalt da jeg kan bli med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 dette forklarer jo en del, hvis det stemmer: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=903329 Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 dette forklarer jo en del, hvis det stemmer: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=903329 Bungie kom frem og sa at det ikke var en representant fra deres selskap, men heller et troll. Akkurat det ville vel enhvert selskap påstått, så man kan velge hva man vil tro på. Alikevel er det er helt klart veldig mye innhold og story som har forsvunnet langs veien, og jeg regner med at det har vært større kollisjoner mellom Bungies kreative drøm og Activision sine kommersielle ønsker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 tja, det virker litt vel detaljert og mye info som vi ikke vet til å være et troll, og det er mye av det han sier som gir mening, men vet ikke hva jeg skal ta det som. i følge han sa var det ikke activision sin skyld, men at bungie selv rotet det til. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvor lang tid tar weekly heroic strike med 3 personer? Er det mye lenger enn vanlig strikes? Lurer også på om noen vet om når den nye patchen er klar, fikk en legendary engram tidligere i dag og gleda meg stort til legendary gear. Men så ble det bare rare ://///// Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Noen som spiller på Xone som har lyst til å hoppe inn å hjelpe meg med Graylik på Venus? Tok meg litt vann over hodet når jeg satte på heroic Endret 30. september 2014 av Trollface Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Noen her som har noen ambisjoner med å gjøre nightfall-striken på PS4? Har nå vært innom 3 grupper via Reddit, hvor alle 3 var totalt ubrukelige. Endte opp med å springe rundt som en sanitetssoldat for å gjenopplive dem. Hvis noen vil gjøre den nå/i morgen kan dere adde meg på PSN - Anders07. Og det er et must at dere har special+heavy våpen med arc-burn. EDIT: Kan kommunisere via skype om det er ønskelig. Endret 30. september 2014 av Bratbakk Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Vi er 3 stk som tenker å kjøre gjennom VoG idag/kveld (starter 20:00ish). Vil DU være med? Send meg en melding (Vi raider/quester mye ellers i uka og, så greit å ha noen på lista man kan hive seg med nå og da ) Vi er level 26+ i alle classes. Playstation 4 OFFCURSE Endret 1. oktober 2014 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå