Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Trenger folk til:

Ride

Weekly challanges

Queens

På søndag

Xbox one

jeg blir med

gamertag: aksel r

Noen fler?, trenger minimum 3 stk.

kan bli med jeg. Gamertagen er Hatebreed83

Nice, skal invite dere imorgen om mulig, det har plutselig blitt litt usikkert imorgen for min del

Lenke til kommentar

I pvp spesielt er det jo greit å ha et lager med armor som har forskjellige attributter slik at man hele tiden kan justere det til forskjellige spillestiler. Det samme gjelder også pve, men da snakker vi veldig langt ute i endgame dersom man skal ha et utvalg av legendary og exotic som man kan bytte på uten å tape light og defence-nivå. Jeg ser for meg å bygge opp ulike sett etterhvert som er spesialisert til subclass og spillestil.

Kjøpte forøvrig Suros Regime i går. Gruer meg til nerfen av auto rifler - akkurat nå er den jo et beist.

Hvem selger den, og hva er så bra med den?

Lenke til kommentar

Blir man alltid plassert alene når man tar Daily Heroic Strike? Har prøvd å restarte 3-4 ganger, men ender alltid opp alene. Vanligvis så finner spillet/matchmaking spillere for meg i vanlige strikes. Noen som vet hvorfor dette ikke gjelder daily heroic?

Endret av cs_
Lenke til kommentar

Blir man alltid plassert alene når man tar Daily Heroic Strike? Har prøvd å restarte 3-4 ganger, men ender alltid opp alene. Vanligvis så finner spillet/matchmaking spillere for meg i vanlige strikes. Noen som vet hvorfor dette ikke gjelder daily heroic?

Det bare er sånn. Gjelder alle weekly/daily. Heroic Story, Heroic Strike, Nightfall Strike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...