probin Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hæhæ.. Har vel kanskje noe med at dere var 2 stk Stemmer! Fra forumet han og? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Wtf, var på siste boss på Nexus også ble jeg disconecta fra bungie?? Satans... 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Da er det fint det er checkpoints (i PvE, hvertfall). Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Trenger spillere til å ta queens wrath, weekly heroic, med mer. Prøvde alene men var helt umulig. PSN: Hagevik89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Trenger folk til: Ride Weekly challanges Queens På søndag Xbox one jeg blir med gamertag: aksel r Noen fler?, trenger minimum 3 stk. kan bli med jeg. Gamertagen er Hatebreed83 Nice, skal invite dere imorgen om mulig, det har plutselig blitt litt usikkert imorgen for min del Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hva gjør sunsinger. Når jeg bruker l1og l2 så kommer jeg i flamme men ikke noe mer skjer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hva gjør sunsinger. Når jeg bruker l1og l2 så kommer jeg i flamme men ikke noe mer skjer http://destiny.wikia.com/wiki/Radiance Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Trenger spillere til å ta queens wrath, weekly heroic, med mer. Prøvde alene men var helt umulig. PSN: Hagevik89 Mangler 3 strange coin for å kjøpe exotic gear, så hadde vært konge om noen hadde giddet å spille weekly heroic strike med meg i dag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg spiller nå. Christoffero89 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 I pvp spesielt er det jo greit å ha et lager med armor som har forskjellige attributter slik at man hele tiden kan justere det til forskjellige spillestiler. Det samme gjelder også pve, men da snakker vi veldig langt ute i endgame dersom man skal ha et utvalg av legendary og exotic som man kan bytte på uten å tape light og defence-nivå. Jeg ser for meg å bygge opp ulike sett etterhvert som er spesialisert til subclass og spillestil. Kjøpte forøvrig Suros Regime i går. Gruer meg til nerfen av auto rifler - akkurat nå er den jo et beist. Hvem selger den, og hva er så bra med den? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Bare i dag, eller hver helg? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Blir man alltid plassert alene når man tar Daily Heroic Strike? Har prøvd å restarte 3-4 ganger, men ender alltid opp alene. Vanligvis så finner spillet/matchmaking spillere for meg i vanlige strikes. Noen som vet hvorfor dette ikke gjelder daily heroic? Endret 28. september 2014 av cs_ Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Blir man alltid plassert alene når man tar Daily Heroic Strike? Har prøvd å restarte 3-4 ganger, men ender alltid opp alene. Vanligvis så finner spillet/matchmaking spillere for meg i vanlige strikes. Noen som vet hvorfor dette ikke gjelder daily heroic? Det bare er sånn. Gjelder alle weekly/daily. Heroic Story, Heroic Strike, Nightfall Strike. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Bare i dag, eller hver helg? Han er der hver helg, men neste gang han kommer har han nok ikke det våpenet med seg Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hva skal jeg bruke de Helium-dingsene til? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Oppgradere utstyr, hjelmen min må ha 16 stykker som en del av oppgraderingen. Lenke til kommentar
wazaq Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 noen som blir med på VAULT OF GLASS i dag på xbox-one gamertag: aksel r Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 noen som blir med på VAULT OF GLASS i dag på xbox-one gamertag: aksel r Hvor mange folk har du, og hvilken lvl? Lenke til kommentar
wazaq Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 noen som blir med på VAULT OF GLASS i dag på xbox-one gamertag: aksel r Hvor mange folk har du, og hvilken lvl? har bare meg level 25 warlook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå