Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, kan bli trøblete å få det til i helga. Hva med å lage en tråd for raids på xbone der folk kan melde sin interesse? Kan umulig bare være oss som mangler 4 eller flere venner på xbone til å spille raid med :)

Vet ikke når jeg har mulighet, blir ekstremt mye FIFA fremover. Men du kan adde meg anyway. Er lvl 25, men skal spille litt nå på kvelden så godt mulig jeg treffer 26 om jeg er heldig.

 

 

GT: Kamaaz

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Jeg jobber jo for det? Jeg grinder i en evighet, som du sier. Jeg skyter og bruker tiden min, som alle andre. Jeg bruker den bare mer effektivt enn de som løper rundt og gjør det i patrols eller Strikes. Er du helt korka, eller?

 

Og ja, jeg tror Bungie syntes det er helt greit. Vet du hvorfor jeg tror det? Det skal jeg fortelle deg. Dette er verdens enkelste sak å sette en stopper for, gjennom en såkalt "hotfix". Alt som skal til for å få bukt med det du anser som et problem, er å øke tiden det tar mellom fiendene spawner, evt gjøre at de ikke spawner i det hele tatt når det er spillere innenfor x radius. Bungie har allerede hotfixet ting i spillet, så de har muligheten.

 

Når Xur, Agent of Nine kom denne helga, kunne man bytte inn Glimmer i Strange Coins. En gang per karakter. Folk kom seg rundt denne begrensningen ved å lage en karakter, spille den til Tower, kjøpe Strange Coins (man deler glimmer med alle karakterene sine), sette dem i vault, slette karakteren, lage ny, rince and repeat. Det var mange spillere som på fredag fikk tak i titalls Strange Coins på denne måten, før det PLUTSELIG ikke gikk lenger. Nettopp fordi Bungie var inne og fiksa det umiddelbart etter det ble offentlig kjent.

 

Tror du ikke Bungie ville gjort det samme med denne måten å farme på, dersom de anså det som et problem? Siden de har muligheten til å fikse det?

 

"Jeg ville ikke følt meg trygg, om jeg var deg." Er du tilbakestående, eller? Hva faen slags skremselspropaganda er det der? Om du virkerlig tror at farming, uansett hvordan, kan resultere i en ban, så.. nei, vet du hva. Jeg har ikke ord. Dette er siste gang jeg svarer på noe som helst du skriver på hele forumet. Alt jeg har lest om deg her inne bekreftes i hvert eneste innlegg du spyr ut av fingrene. Det går greit at du genuint syntes synd på meg, for jeg syntes synd på deg også. Folk som finner glede i å ødelegge for andre er virkelig forferdelige mennesker.

 

En bug er det nok ikke, men det er godt mulig Bungie slår til med nerfhammeren etterhvert. Så langt har de ikke gjort en dritt med det, så jeg antar de ikke ser problemet. Faktum er at det å grinde low level mobs er definitivt den mest effektive måten å få gear på slik spillet er nå. Problemet er ikke med Treasure Cave, problemet er at Strikes og annet high level content ikke gir tilfredsstillende mengder loot.

 

Jeg står fortsatt på at det er LETT å få loot i spillet, men jeg syntes måten man får loot på er feil.

 

 

 

Her er forresten et bra sitat fra engelen Schreiber - som aldri gjør noe galt - fra tidligere i tråden:

 

Tok en aller, aller siste Clash match for å få den helvetes bounties. Sørget for å være aktiv, i fall de forrige ikke talte fordi jeg var inaktiv for lenge (holdt stikken til side, så jeg snurret i sirkel for å unngå å bli sparket ut.) Var også litt mer aktiv på å ta de andre, så fikk noen kills. Tenkte det kunne være noe med at jeg hadde 0 kills på tidligere matcher. Og slutt resultatet? 4/5 registrerte matcher... møkkaspill.

 

 

Bra jobba, mann. Virkelig en bidragsyter på flere enn én måte. Snakker du om at jeg ødelegger spillet for andre.

Var sterkt i tvil om jeg skulle kaste bort mer tid på deg, så får gjøre ett unntak, når du kommer med sånne personangrep.

 

Det første jeg tenkte når jeg så flere folk stå og skyte på den hulen var: "Faen heller, bots allerede?" Du utnytter spillet, og sier rett ut at du ikke engang gidder gjøre noe som helst en stor del av tiden. Dere var flere som skjøt på hulen, og byttet på å være AFK for å slippe å måtte gjøre noe. Det er ikke bedre enn å bruke botter. Men du skjønner ikke at dette er galt, så vi trenger som sagt ikke kaste bort mer tid på det.

 

Og ja, jeg snurret i sirkel i en og annen clash match for å få den godkjent. Det klarte du fint å få med deg, men fikk du også med deg det jeg sa om at jeg måtte ta hele ti matcher for å få fem godkjent? Halvparten ble rett og slett ikke registrert. Videre gjorde jeg det utelukkende for en bounty, og laget mitt vant ca halvparten av matchene uansett. Jeg er så elendig i PvP at jeg gjør laget en tjeneste ved å hjemme meg til runden er over. :p

 

Om du har mer du vil si om meg får du ta det i en PM, om du har baller til det. Men å ta ting helt ut av sammenheng bare for å rakke ned på meg er å patetisk at jeg ikke gidder kaste bort mer tid. For den saks skyld, om du våger å komme med flere slike patetiske utsagt kan du regne deg selv om rapportert for personangrep.

Lenke til kommentar

Gjort strike mission etter strike mission...aldri noe bra loot. Så idag gikk jeg til en "loot cave". Noe av det første som droppet var en exotic sniper rifle....

 

Var gira over å få noe skikkelig men samtidig så innså jeg at det er liten vits å spille mer før dem har ordnet på loot i spillet. Hvorfor skal jeg bruke tid på strike missions om jeg ikke belønnes. Eller i det minste har en god sjanse for å bli belønnet i det minste.

 

Det er artig der å da å få bra gear ved å gjøre minimalt med arbeid. Men samtidig så føles det så mye mindre verdt...

 

EDIT: Her er den om noen vil se...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Gjort strike mission etter strike mission...aldri noe bra loot. Så idag gikk jeg til en "loot cave". Noe av det første som droppet var en exotic sniper rifle....

 

Var gira over å få noe skikkelig men samtidig så innså jeg at det er liten vits å spille mer før dem har ordnet på loot i spillet. Hvorfor skal jeg bruke tid på strike missions om jeg ikke belønnes. Eller i det minste har en god sjanse for å bli belønnet i det minste.

 

Det er artig der å da å få bra gear ved å gjøre minimalt med arbeid. Men samtidig så føles det så mye mindre verdt...

 

EDIT: Her er den om noen vil se...

Fet rifle - og helt hundre prosent tilfeldig. Loot i Bungie er vel fastslått av en random number generator, så man må rett og slett bare ha flaks. Det er, som nevnt, ingen større dropsjanse i treasure cave sammenlignet med andre steder. Spør du meg er det der problemet ligger. Det er ingen "gulerot" å få i strikes. Bosser dropper ikke loot på samme måte som i andre MMOs, så det føles langt fra like givende å kjøre gjennom Strike på Strike som det gjør å kjøre dungeon på dungeon i f.eks WoW. Dette syntes jeg Bungie bør fikse, uten tvil. Det må bli mer interessant med Strikes, i form av gear.
Lenke til kommentar

annbefaler dere å kjøre lvl 28 weekly nightfall strike, der får man enten exotic/legendary eller crafting items, men med det dårlige loot systemet så er det problem å komme seg til lvl28 så regner med de fleste allerede har bra gear innen den tid kommer

 

man får og xp bonus ut uka når man fullfører nightfall

 

Her er mitt gear:

 

http://www.bungie.net/en/Legend/2/4611686018428506294/2305843009215508981#gear

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er det noe som oppgradere legendary items? der man må bruke de spesielle greiene som er veldig vanskelig å få?

har en legendery gunner og jakke nå, men vet ikke om jeg tør å bruke de, hva om jeg får noe fete senere som ejg vil oppgradere, noe som er kraftigere, osv.

Lenke til kommentar

Men hva tror du nye spillere kommer til å gjøre da? Sånt sprer seg, og da ender folk heller med å stå ett sted fremfor å spille slik spillet er ment til å gjøres..

 

Så, teorien din er at alle nye spillere kommer til å heller ville stå og kjede vettet av seg i timesvis enn å farte rundt i spillet, oppdage nye steder, se storyen, osv.?

 

Hvis Bungie mener det er et problem så kommer de til å fikse det. Fikser de det ikke, er det ikke et problem. Ferdig diskutert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo et kapittel i seg selv. Hvorfor skal du diktere hvordan jeg skal spille? "Spille slik spillet er ment til å gjøres", for et latterlig utsagn. Spillet skal spilles AKKURAT slik JEG vil spille det, siden det er JEG som spiller og ikke du. Mener du at folk spiller WoW FEIL fordi de ikke vil gjøre quests/instances, men heller vil grinde eller plukke blomster til level 90?

 

 

 

Da må ikke du bli sur på en som liker å stå I en grotte heller da, du bestemmer ikke hvordan han skal spille spillet sitt eller hva han liker og gjøre. Kanskje han liker og stå I den grotta. Er en koeslig plass det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...