henrikrox Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Merkelig, likte ikke det spillet først, men har nå blitt hooked, det er det eneste jeg vil spille. Fatter ikke helt hva som har skjedd, men etter å spilt det mer og mer, blir det bare bedre og bedre.Føler dette er sånn elsk eller hat spill. Men føltes godt nå å kose seg med spillet 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Serverne er oppe igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvorfor får jeg beskjed om at jeg gå oppgradere til PS plus når jeg skal spille Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Fordi du må det for å spille "live". Crucible ellers strikes. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Og jeg har plus... Funnet etter restart Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Folk klager på at det tar evigheter og geare opp, så springer det folk rundt med alt lilla + oransje allerede etter en uke.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen er mer heldig en andre, eller spiller vesentlig mer enn meg Har kun fått et legendary item så langt og det var selvfølgelig ikke til min klasse. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har fått hunteren min opp i 22 nå, en exotic Shotgun og en exotic chest plate på henne. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal fokusere på henne eller Titanen min som straks er 27.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kommer noen seg inn på combined arms i mp? Hver gang starter den annen mode her Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det er ikke antall dager som har gått som teller, det er antall timer spilt multiplisert med skillz. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Kommer noen seg inn på combined arms i mp? Hver gang starter den annen mode herNoen? Og hva er sub Clas Endret 21. september 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Kommer noen seg inn på combined arms i mp? Hver gang starter den annen mode herNoen? Og hva er sub Clas Ligger mye i ordet faktisk. Du har en primary class som du starter med. Når du er lvl 15 så har du mulighet til å skifte over til en slags "ny" class av det du har, bare at du har den samme classen. Altså hunter, titan eller warlock. Denne sub classen må du lvl opp på samme måte som du må med den primary. Det er anderledes granater, punch, og hero power. . Fks som Titanl, så er primary skillen min å slå ned i pakken, og mulighet til å slå og gjøre mye damage. Mens sub classen som heter "Defender". Så lager jeg en gigantisk lilla boble som laget mitt kan dra nytte av. Jeg får ekstra skjold når jeg slår noen når cooldownen er klar. Nå tar jeg Titan som et eksempel.. Med "Defender" subclassen så kan du være den personen som "Defender" og tar damage og tåler en støkk i kamp. Mens med Primary så kan du være den som dealer damage. Alle classene har forskjellige sub classes. Beste tipset mit er å finne en class/sub som passer din spille stil best. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ok. Er høyere attack Level på våpen bedre en lavere? Ser impact er bedre på en av mine våpen selv om attack er lavere Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ok. Er høyere attack Level på våpen bedre en lavere? Ser impact er bedre på en av mine våpen selv om attack er lavere. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Det 3 forskjellige ekstra damage man kan ha på våpen, blå,orange og lilla.. Alle disse gir våpenet ditt ekstra damage mot fiender ( ikke spillere ) Ta for eksempel blå 90 attack våpen er ikke nødvendigvis bedre enn 110 attack, men det kan være det. Men jeg byttet alltid våpen dersom et våpen hadde 10+ mer enn det jeg hadde.. Beste tipset mitt er bare å prøve våpene på et "monster" å se hva som gjør mest damage og evntuelt bonuser som ekstra ammo osv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ok;). Hvorfor er det ny mode i crucible? Combined arms. Prøver jeg å starte et game på den kommer jeg alltid inn i clash eller control Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ok;). Hvorfor er det ny mode i crucible? Combined arms. Prøver jeg å starte et game på den kommer jeg alltid inn i clash eller control Combined arms er en mix av playlistene.. Altså man vet ikke hva man får før gamen starter.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Startet en Hunter klasse i går og spilte meg opp sånn at jeg fikk tilgang til The Golden Gun eller hva det nå enn heter. Den er latterlig OP i forhold til hva Titan klassen har, der må man jo i det minste ganske nærme motstanderen for gjøre noe skade. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fikk akkurat en blå hanske som jeg måtte åpne opp i tower. Etter jeg gjorde det er den vek. Wtf Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fikk akkurat en blå hanske som jeg måtte åpne opp i tower. Etter jeg gjorde det er den vek. Wtf Det kan gi deg noe annet greier som man må ha for å oppgradere våpen osv eller kjøpe item.. Husker ikke hva det heter. Men selvom det er en blå hanske så betyr ikke at du får en blå hanske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå