Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er ikke verre enn å få med noen herfra på raids, har ikke nok folk med destiny jeg heller på raids, Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hva i sotsvarte mørkskogen er det Sony driver og tuller med? Når jeg går for å laste ned Destiny er det bare Betaen jeg får lastet ned! Har noen vært ute for dette? På PS4. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Destiny Grosses (From Consumers) More Than $325 Million Worldwide in First Five Days http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=896387 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 På fire konsoller, da. Mye, men forståelig. Lenke til kommentar
Peritass40 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvordan finner jeg pvp? Er lvl 3, men får bare gjort missions. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvordan finner jeg pvp? Er lvl 3, men får bare gjort missions. Det låses opp når du har kommet langt nok i missions, tror det er rundt lvl 4 eller 5. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 På lvl 20 ser jeg at jeg kan kjøpe nye "kapper", monarchy eller repitation. Hva er dette til og hvilken velger en? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Du kan tjene penger og rykte hos andre grupper. Kjøp klasseutstyr (kappe eller tilsvarende) og bruk for å bytte fra Vanguard og Crucible. Endret 17. september 2014 av Dragen Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Stemmer det at en faction-kappe vil gi deg rykte for hvert eneste patrol-oppdrag du utfører, uavhengig av hvilken faction oppdraget tilhører? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gah! Så lite gevinst for mye innsats.... Spilte en del i crucible i går. Flere runder som mvp, men allikevel ikke noe loot på slutten av runden :-P Føler ikke belønningen gjenspeiler innsatsen i dette spillet. Men er artig læll! Koser meg gløgg ihjel jeg :-P Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spill 3v3.. Større sjanse for å få noe da vanligvis får alle på laget reward. Men ja det er irriterende at en person som står med 1-17 får loot mens den personen på toppen får ingenting.. Skulle vært 100% drop for den med mest score/kills på laget.. Forøverig lagde en hunter, altså min andre bruker.. Da var det mulig å gå inn i crucible som lvl 2.. Det gjorde jeg, og overkjørte alle lvl 22+.. Endte opp med 39 kills på control.. Verdt å merke seg at det diskusjonen at man tåler mindre og gjør mindre skade bør ligge temmelig død nå.. For det er absolutt ingen forskjell. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er altfor store kart for PvP. Blir jo løpende å lete etter andre 80% av tiden. Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Selv synes jeg spillet er dødskult og har ikke vært så hekta på online eller et spill siden Socom 1 / Socom 2 på PS2.... Er superfornøyd med spilelt! Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg er TITAN og bruker autorifle på PvP. Er det slik å forstå at jeg bør opprette en egen bruker som er HUNTER for å spille PvP? Hvordan er denne så mye bedre?? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke særlig vits, Crucible marks går ikke overens via begge brukerne.. Med mindre planen din er å fokusere på kun pvp.. Hunter sin spesial attack om jeg kan si det sånn.. Er så ekstremt god på Slayer og generelt situasjoner du kan forsvare deg og renske control zones.. Mens Titan er mer at du kan bruke den for å forsvare deg i tilfeller du blir overrasket eller overløpt samt den er gull verdt i Control games.. Men for all det, det er kanskje bare så mange hunter der ute at jeg føler det er OP å drepe noen på ett skudd.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har ikke spilt på en ukes tid og føler jeg er forbipassert. Nesten alle er maks lvl. Er det vits å fortsette? Ingen på min lvl jeg kan ta Strikes osv sammen med. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har ikke spilt på en ukes tid og føler jeg er forbipassert. Nesten alle er maks lvl. Er det vits å fortsette? Ingen på min lvl jeg kan ta Strikes osv sammen med. Jeg er bare lvl 12. Men er på PS4 :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hmm får prøve meg litt mer da. Er på i kveld fra 18.00 ish tenker jeg. Er lvl 11-12 og på 3 mission eller noe slikt på Venus. Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er også på i kveld fra ca 1800. Tenkte å gjøre noen storymodes. Har PUBLIC fireteam så bare å joine meg når man vil. Er selv på venus tror jeg og er level 17. Spiller på PS4 PSN ID = RingomUSA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå