Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

gjør ikke det heller, har man mer defence, tåler man mer enn folk med mindre. har man kraftigere våpen gjør de mer skade. enkelte på lavere lvl får resist, immune også på fiender

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Virker som ganske mange ikke helt har forstått at når en Titan setter opp skjoldet så må folk UT av bobla for å skyte. Bare en heads up.. :)

Jeg skjønte ikke bæret første gang jeg så det, så jeg gikk å titta, ble kjapt drept når jeg kom inn i bobla

Lenke til kommentar

 

Virker som ganske mange ikke helt har forstått at når en Titan setter opp skjoldet så må folk UT av bobla for å skyte. Bare en heads up.. :)

Jeg skjønte ikke bæret første gang jeg så det, så jeg gikk å titta, ble kjapt drept når jeg kom inn i bobla

 

 

Når du er i bobla så beskytter den deg for all skade. Tilogmed ifra bosser. Men skal du skyte på fienden så må våpenet stikke ut av bobla. Fiende kan komme inn i bobla og skyte.

 

Etterhvert så får en forskjellige buffs for å gå igjennom bobla. Skjold og mer fire power.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er veldig få som spiller som titan, har aldri sett eller spilt med noen i "singleplayer" men har sett den i MP.

Er nok kjekt å ha med en titan på strikes

Lenke til kommentar

Det er veldig få som spiller som titan, har aldri sett eller spilt med noen i "singleplayer" men har sett den i MP.

Er nok kjekt å ha med en titan på strikes

Jeg kjører Titan.. Jeg vil si det er noe av det letteste og beste for å gjøre strikezone og misson.. Men i PvP så påstår jeg den er bare god i Control Zones hvor man enkelt kan bruke den for å redde Zones fra å bli cappa..

Hadde det vært mulig så skulle jeg spilt Hunter ettersom det er den beste slayer classen til PvP..

 

Noen som vet om crucibel marks og rep går across alle classene man har lagd? Isåfall så vuderer jeg å lage en Hunter for PvP, mens jeg kjører strike osv på Titan..

Lenke til kommentar

Titans er ufattelig sterke hvis spilt riktig men de er vanskelig å mestre i PvP siden fokuset til dem er i melee. Hunters er dødelig på ranged med snipere mens Titans dominerer i melee. Vet bladedancers kan ta ut mange i melee men det er med ultimate. Striker klassen til Titans har upgrades som nærmest alene fokuserer på melee damage. En level 20 Titan er det bare å glemme å røre i melee, ett slag er halve livet og mer. Ultimaten kan han sende 4-5stk flyvende med sin superman thing :p

 

Føler alle klassene har sin egen ting som gjør dem livsfarlige, er ganske bra balansert. Men Hunters blir litt skryta opp pga ultimaten til bladedancers der dem flakser rundt og onehitter folk med sverdet sitt. Litt for enkelt å drepe med egentlig, mens Titans og Warlock må treffe med sine.

Lenke til kommentar

Subclass skills unlocker du ved å spille tenker jeg. Etter lvl 20 levler du ved å equipe gear som inneholder + light som en stat. Vet ikke intervallene, men er noe som +20 light totalt = lvl 21, + 30 light =lvl 22 osv. Trenger ikke nødvendigvis legendary gear (lilla) for å få +light, da også rare gear (lyseblå) dropper med det som en stat.

Legendary gear får du enten ved random drops eller fra vendors, hvor du enten trenger lvl 2 crucible (pvp) eller vanguard (pve) reputation, samt en drøss med marks (som dropper fra PvP matcher eller strike missions).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Så vidt jeg her sett kan du komme halvveis til lvl 25 via rare (blått) armor. Derfra må du over på legendary og exotic armor. Fikk en exotic bounty i går, men får ikke fullført før til helgen pga. xur selger noe jeg trenger...

Lenke til kommentar

er spillet på dedikerte servere eller p2p? Jeg har problemer med NATen min for øyeblikket og får beskjed hver gang jeg booter opp spillet at jeg ikke vil få den beste opplevelsen grunnet dette. Jeg trodde strict NAT kun var et problem om spillet var p2p? Merker det forsåvidt veldig godt at jeg ikke har den beste tilkoblingen når jeg spiller PvP. Til tider virker det som jeg kan tømme magasiner i folk uten at de dør, jeg opplever konstant tilfeller hvor man dreper hverandre og episoder der folk kan dø sekunder etter at jeg plantet en melee i pannen på de. For min del lukter det veldig p2p hver gang jeg opplever slik ting.

 

Edit: Ugh, et kjapt googlesøk gav meg jo svaret. Hybrid system, som tydeligvis vil si at PvP er p2p. Da forsvinner nok dette spillet fort på hylla om jeg ikke får fikset nettet mitt.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Har raids kommet?

Vault of Glass kom i går. Virker utrolig vanskelig og tidkrevende, men samtidig veldig morsomt. Krever et fireteam på 6 stykker (matchmaking eksisterer ikke på raids) og man burde være lvl 26 minst for at det skal fungere. Altså ikke noe for oss som er casual-spillere, som er synd. Raids har mange interessante oppdrag og puzzle-elementer som man ikke finner i strikes. Store deler av spillerbasen til Destiny har ikke tid til å være en en del av denne hardcore-ligaen som kan legge inn 6-7 timer på at raid, i tillegg til de mangfoldige timene det tar å grinde seg oppover til det light-nivået som kreves. Bungie kommer til å bomme kollosalt om de fortsetter å gjøre strikes så ensidige og repeterende som nå, og kun fokuserer på å gjøre spillet varierende og spennende for de som har mulighet til å spille og grinde flere timer om dagen. Da vil interessen min forsvinne etter hvert.

Lenke til kommentar

Satan så irriterende det er at en ikke blir belønnet for å gjøre det bra på PvP, PvE osv. Skjer jo nesten alltid at den som gjør det dårligst får belønningen.

 

Spilte forresten mot en som hadde tre helsebarer, hvordan går det an? En for skjold, en for helse, men hvor kommer den siste i fra? Er jo ikke lett mot slike i crucible.

Lenke til kommentar

 

Har raids kommet?

Vault of Glass kom i går. Virker utrolig vanskelig og tidkrevende, men samtidig veldig morsomt. Krever et fireteam på 6 stykker (matchmaking eksisterer ikke på raids) og man burde være lvl 26 minst for at det skal fungere. Altså ikke noe for oss som er casual-spillere, som er synd. Raids har mange interessante oppdrag og puzzle-elementer som man ikke finner i strikes. Store deler av spillerbasen til Destiny har ikke tid til å være en en del av denne hardcore-ligaen som kan legge inn 6-7 timer på at raid, i tillegg til de mangfoldige timene det tar å grinde seg oppover til det light-nivået som kreves. Bungie kommer til å bomme kollosalt om de fortsetter å gjøre strikes så ensidige og repeterende som nå, og kun fokuserer på å gjøre spillet varierende og spennende for de som har mulighet til å spille og grinde flere timer om dagen. Da vil interessen min forsvinne etter hvert.

 

De bør fokusere mer på å gjøre strikes mer intressant med puzzles, fler mekanikker i boss fights blant annet, akkurat nå er det ganske repetivt, selvom jeg er ganske sikker på at spillet kommer til å se anderledes ut etter et år.

 

Jeg kommer ikke til å raide, har ikke nok kompiser, har 2-3 som jeg spiller med.. Strikes akkurat nå er waves etter waves.. kjempe kjedelig i lengden.. få oppdrag på hver planet. For hver positive ting dette spillet kommer med er det alltid en negativ ting som kontrer det positive, det er hvertfall det for meg.. jeg aner ikke hva jeg egentlig syns om spillet, det er i en gråsone og det føles litt hastverk over det hele. IMO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...