Schreiber Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 I noen oppdrag (f.eks på månen) har fiender sånne Pikes. Skyter man fiendene vil de ramle av, og da er det bare å forsyne seg av pikene. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet.. Verdt det? Ser jo greit ut på youtube. Men er så i tvil Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet.. Verdt det? Ser jo greit ut på youtube. Men er så i tvil Jeg synes det er et bra spill. Det har sine mangler og irritasjons momenter. Men jeg har vel ikke hatt så mange timer i et fps spill på ganske så lenge. Det vil få nytt innhold i tiden fremover. Til uka? så kommer raids fks. Og en kan nok regne med at det vil bli forbedret til det bedre over tid. Spesielt siden Bungie virker å ha planer om å holde spillet i live i mange mange år. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jaok Blir nok et kjøp. Heldigvis har jeg ikke forventninger. Så blir nok bra! Takk for svar Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jaok Blir nok et kjøp. Heldigvis har jeg ikke forventninger. Så blir nok bra! Takk for svar Vil påstå at det er det beste spillet på next gen konsollene per dags dato! Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jaok Blir nok et kjøp. Heldigvis har jeg ikke forventninger. Så blir nok bra! Takk for svar Vil påstå at det er det beste spillet på next gen konsollene per dags dato! Såpass! Det er jo godt! finnes det en gamer.no guild (om det er guilds i spillet) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jaok Blir nok et kjøp. Heldigvis har jeg ikke forventninger. Så blir nok bra! Takk for svar Vil påstå at det er det beste spillet på next gen konsollene per dags dato! Der er jeg sterkt uenig. Hadde det bare vært et vanlig FPS med single-player historie og PvP hadde jeg glatt gitt det minst 8/10. Men det er så vanvittig mange irritasjonsmomenter at jeg ikke klarer å gi det mer enn 5/10. Det er alt for mange negative ting til å ramse opp, men jeg kan jo ta noen av de verste: - Null liste over missions. Vil du se hvor neste mission er må du først dra til romskipet, så velge hvor du skal, og så hvilken planet du vil til. Først da får du se hvilke missions som er der. Det gjør at om du f.eks er i hub'en (The Tower) må du gjennom hele jævla greia for å se hvor du skal, og så velge The Tower for å reise dit med romskipet - til tross for at du nettopp var der. Hadde vi fått en liste over missions hadde det tatt to sekunder å se hvor vi har missions. - Elendig design på inventory. Dette er det som skjer når et FPS prøver å være et RPG 'alle' kan forstå. Epic fail. - Bugs. Har flere ganger fått i oppdrag å ta alle fiendene som angriper, bare for å måtte lete etter den siste idioten, og finner ham stående i ro nært en vegg. For ikke å glemme den episke failen med å måtte fullføre fem runder i Clash PvP. Det tok hele ti matcher før jeg fikk alle fem registrert. Det er dobbelt så mange som skulle være nødvendig. - Gørrkjedelig historie. Er ferdig på jorden og godt i gang på månen, men har fortsatt ikke peiling på hva det er jeg driver med. For ikke å glemme at menneskene er i fare og må redde jorden, men at jeg spiller et romvesen (tror jeg; har i alle fall blå hud og lysende, gule øyne) er det ingen som bryr seg om. - Og sist, men ikke minst... "Grimore unlocked! Go to Bungie.com for more information." What.. the... actual... fuck...! Her har jeg fått et lite achivement, men jeg må logge inn på nettsiden via PC-en eller bruke en companon-app på telefonen for å se nærmere hva det er jeg fant, hvilke achivements jeg har, hvilke kriterer det er på dem osv? Seriøst, jeg får ikke se det i selve spillet? Jeg er målløs. Har sett mye rart opp gjennom årene, men dette tar kaken. Og dette fra Bungie, av alle? De kan dette med FPS, men de klarer å gjøre noe så idiotisk? Wow... Men for all del, FPS-biten er rimelig bra. Bare hold deg unna PvP til du er minst level 20 og har bra utstyr. Jeg hører folk si vanlig PvP ikke har med levels osv, så en på lvl 1 skal normalt sett være samme nivå som en på lvl 20. I praksis? Not so much. Har pælmet granat, tømt sniper riflen og brukt Super Attack på folk uten at de har mistet mer enn halve helsen, men til gjengjeld har jeg gang på gang blitt drept av ett eneste skudd. (fikk meg for øvrig en god latter der, det må sies. Jeg ante fred og ingen fare, før boom! Død. Fyren som drepte meg? ichBANGyouTOT.) :D 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Grimoires er ikke et lite achievement. Det er som en bok i Elder Scrolls. Men jeg er enig i at systemet ikke gir mening. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg får da stadig Grimore for å drepe et visst antall fiender osv? Altså achivement. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Denne Reddit-tråden har noen interessante teorier om storyen. Bør vel kanskje ikke leses om man ikke har fullført.http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2gd9lr/i_overheard_a_fallen_dreg_say_something_and_now_i/@Schreiber Jeg prøvde PvP helt fra første stund det var tilgjengelig for meg og kom på toppen et par ganger, mens jeg var under level 10, så nei, level har ikke noe å si. Det som har noe å si derimot er at det ser ut til at auto-riflen er det beste våpenet å bruke i PvP. Mange mener det i alle fall. Edit: Also: Kom meg til level 23 og nesten halvveis til 24. Fant en legendary pulse rifle som fungerer bra. Legendary våpen koster vel egentlig 150 marks så greit å bare finne et Endret 14. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Ble ferdig med historien idag og har brukt rundt 17 timer på dette. Det er ca 11-13 timer mer en jeg normalt bruker på et FPS spill. Bungie har rota til mye i Destiny. Men en ting dem leverer er spill mekanikk og spennende kamper. Det kombinert med nydelig grafikk og artistisk mesterverk. Samt lyd og musikk i topp klassen. Historien er noe en 10 åring kunne laget og skuffet veldig. Men det er sjeldent fps spill henger så veldig på greip så den svelger jeg da gameplay er såpass bra. Så om jeg kun ser på denne opplevelsen så er dette et spill jeg uten tvil vil anbefale videre. Men samtidig advare om noe som er helt elendig spill design ifra et selskap som har et solid repertoar. Det repertoaret har uten tvil fått en stor ripe med Destiny. Jeg kan ikke unngå å sammenligne Destiny med Diablo 3. Begge er spill som når du har kommet deg igjennom historien går ut på å øke vanskelighetsgraden og spille om og om igjen i håp om å få noe heftig loot. Diablo 3 gikk skikkelig på tryne når det lanserte noe Destiny også har gjort om vi ser på helheten av spillet. Så får en jo bare håpe at Bungie er i stand til å gjøre det samme som Blizzard og snu skuta. Når det er sagt så kommer jeg til å fortsette å spille. Synes gameplayet er så solid og bra. Så nå skal vanskelighetsgraden justeres opp og jaktet på heftig utstyr starter. Endret 14. september 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Misky Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg er nå level 15 eller noe sånt, og jeg skjønner fremdeles ikke noe av storyen. Det jeg vet er at jeg skal reise rundt på ulike planeter, skyte på aliens og plante den der flyvende boksen jeg er venn med inn i forskjellige ting, for deretter å sloss mot noe enda større til slutt... Jeg storkoser meg ihvertfall med spillet, selv om jeg ikke helt skjønner hva jeg holder på med. Selv om dette er et spill "alle" snakker om akkurat nå, har jeg en følelse av at interessen vil dabbe av om ett par måneder. Mange gleder seg nok til COD Advanced Warfarer, for ikke å snakke om GTA5. SIstnevnte er etter min mening ett av de beste spillene noensinne. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Utrolig at Destiny skal være noe av det dyreste spillet som er laget til nå, og ennå får dårlig score/reviews og tilbakemeldinger fra ulike folk. Forventer jo iallefall at storyen er top notch, siden det er en stor del av spillet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Utrolig at Destiny skal være noe av det dyreste spillet som er laget til nå, og ennå får dårlig score/reviews og tilbakemeldinger fra ulike folk. Forventer jo iallefall at storyen er top notch, siden det er en stor del av spillet. Sånn egentlig er storyen en VELDIG liten del. Den brukte jeg vel 6 timer på, og de 15 andre har gått til pvp, strikes, gear farming osv. Sånn som mmo´s ofte spilles. Storyen i WoW gir jeg sååå blanke i, men selve gameplay og gear farming osv som er så utrolig morsomt 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det jeg liker med Bungie er at de akkurat forteller nok til at vi som er interesserte blir enda mer nysgjerrig. Selv tråler jeg reddit og andre forum for å lete etter diskusjoner rundt historien. Er mange spennende teorier der ute. En Reddit-bruker påpekten i går at spillets historie og personer virker veldig inspirert av Twinkle Twinke Little Star. Se her."When the blazing sun is gone,When he nothing shines upon,Then you show your little light,Twinkle, twinkle, all the night. Twinkle, twinkle, little star,How I wonder what you are!Then the traveller in the dark,Thanks you for your tiny spark,He could not see which way to go,If you did not twinkle so.As your bright and tiny spark,Lights the traveller in the dark,—Though I know not what you are,Twinkle, twinkle, little star."Er grådig mye som er usikkert i Destiny. Er the Traveler ond? Er VI The Darkness? I know not what you are. Vi vet ganske lite (ingenting?) om Traveler. Ghost blir jo referert til som Little Light midt i spillet også, noe som også henviser (?) til barnesagen. Traveler in the dark.. Haha. Jeg digger sånt. Tipper Bungie kommer til å bygge mye på historien med expansions. Gleder meg! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det er ikke tvil om at hva utstyr, armor en har påvirker hvordan en gjør det i pvp osv. Møter jeg en med lavt lvl så dør han som normalt, men når jeg møter disse som er 10 lvl eller mer over meg så kan jeg jo tømme to magasiner uten å få kill, mens i retur kommer der en kule eller ett slag som tar armor og alt av helse. Med så mange som spiller dette spillet burde det helt klart klare å finne nok personer på samme lvl til å sette opp mot hverandre i kamp. Blir for dumt at to på lvl 8 kommer på samme lag med andre på lvl 12, mens alle på det andre laget ligger på lvl 20 og opp. En del bra med spillet, og en del dårlig, men jeg spiller nok en stund til tenker jeg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Ha ha. Var akkurat sånn det kjentes ut etter at jeg gjorde et strike mission i går. Holdt på ganske lenge og hadde det gøy, men loot og reward opplevdes ikke å stå i stil med innsatsen. Fikk et par boots uten noen farge eller stats i det hele tatt. Endret 15. september 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Nå er jeg glad det ikke styrtregner loot ala Diablo, men er enig i at det burde vært noe mer logikk bak loot og rewards i forhold til innsats/hva man holder på med. Det beste gearet jeg har fått så langt er fra random drops når jeg har grindet litt xp med patrol missions deriblant en legendary fusion rifle. Derimot så har jeg (ikke som jeg kan huske) fått noe å hoppe i taket av ved å gjøre strike missions. Endret 15. september 2014 av Happyherb_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Nå er jeg glad det ikke styrtregner loot ala Diablo, men er enig i at det burde vært noe mer logikk bak loot og rewards i forhold til innsats/hva man holder på med. Det beste gearet jeg har fått så langt er fra random drops når jeg har grindet litt xp med patrol missions deriblant en legendary fusion rifle. Derimot så har jeg (ikke som jeg kan huske) fått noe å hoppe i taket av ved å gjøre strike missions. Enig! I Diablo regner det legendary loot. Usaklig mye av det. Liker faktisk at destiny får det til å virke litt mer eksklusivt. Men tror at når raidet åpner i morgen vil det nok være kun legendary loot å få inni der og exotic så klart om man er heldig nok 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå