Tønne Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kan skjønne kritikken spillet får, men synes uansett spillet er utrolig moro enn så lenge ihvertfall Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Skulle jeg kjøpt spill kunn utifra spillannmeldelser og over 8 i snitt så hadde jeg gått glipp av mange perler. Jeg koser meg virkelig med spillet og det er det som betyr noe :-) Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva race og class spiller folka? Valgte exo hunter men angrer litt vil spille warlock de eier i pvp ? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva race og class spiller folka? Valgte exo hunter men angrer litt vil spille warlock de eier i pvp ? Kjør Bladedancer Hunter, du, så skal du se. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Level 20 Kan noen forklare meg hvordan man levler opp videre nå? Forstår det har med sånn Light å gjøre, men ikke så mye mer enn det Endret 13. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Level 20 Kan noen forklare meg hvordan man levler opp videre nå? Forstår det har med sånn Light å gjøre, men ikke så mye mer enn det Lvl 20 er max, men geaeret du skaffer videre avgjør hvilken level du er videre. 20 light = lvl 21 30 = 22 osv Så bare spill pvp, ta strike playlists osv så får du automatisk blue gear med light så levler du fort som bare det. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som kan si litt om de forskjellige klassene? Hva er blitt din favoritt, og hvorfor? For meg virker hunter å være den som krever mest presisjon og dyktighet av spilleren, mens med de to andre kan en redde seg ut av flere situasjoner med klassens egenskaper. Solar gun er mye vanskeligere å bruke under pvp osv enn å slå i bakken. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Solar Gun er vanskeligere, men Blade Arc er død for motstandere hvis du er bladedancer hunter. Hunter er dog det eneste jeg har prøvd så kan ikke uttale meg om de andre klassene. Jeg liker å være kvikk og smidig. Hopper rundt og skyter med håndkanonen. Also, finnes det en klan her for PS4? Helst en som både driver med PvE og PvP Endret 13. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Etter å testet både alpha og beta, samt lest meninger til folk her inne og anmeldelser ser det ut som jeg gjorde riktig i å ikke kjøpe Destiny. Virker som en hype på et fantastisk spill med en fantastisk historie ble for mye for en ny IP. Det kan godt være det har bra underholdning om man liker sjangeren, men det er ikke alle spill som passer for alle. Godt man i alle fall aldri ble bitt av hypen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Svært mange dårlige omtaler av spillet der ute. Ser det fikk terningkast 4 av Pressfire også. Kanskje litt mye hype? Kanskje det er bare meg, men jeg har kost meg mye med spill som jeg også ville bare gitt 4/6 eller 6/10 hvis jeg hadde gjort en anmeldelse. 4 er kanskje ikke bra, men det er ikke fiasko. Destiny er helt ok spill, akkurat som Titanfall kan det blir repeterende, men allerede ser jeg etter 20+ timer med spillet at jeg har flere timer igjen med underholdning. Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har ikke fått spilt en eneste online kamp siden jeg skaffet meg spillet på release dato. Rakk å spille ferdig nok av storyen til å kunne spille crucible, men nå klarer jeg ikke engang å være i towern uten å miste kontakten med destiny serverne. Noen som har hatt liknende problemer og løst dem på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg ser ikke for meg å skaffe fult legendary utstyr, for det tar jo evig tid å skaffe nok vanguard og crucible poeng. Og det blir jo ikke noe bedre når bungie har lagt et øvre tak på hva man kan tjene i uka. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Etter en kamp tidligere idag så skjedde dette...kunne ikke annet en å le og måtte forevige øyeblikket. Sikkert ikke så morsomt for andre men der å da så var det det for meg... Endret 13. september 2014 av LarZen 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Jeg ser ikke for meg å skaffe fult legendary utstyr, for det tar jo evig tid å skaffe nok vanguard og crucible poeng. Og det blir jo ikke noe bedre når bungie har lagt et øvre tak på hva man kan tjene i uka. Det er jo sånn mmo´s fungerer? Aldri farma gear, rep osv i en mmo før? f.eks wow? Man skal gjøre seg fortjent til å få legendary gear. Det skjer ikke i løpet av en dag Endret 14. september 2014 av David_1214 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har aldri kommet lenger en lvl 20 i wow nettopp pga xp og loot farmingen^^ Derimot er jeg en stor fan av både Borderlands og Diablo som begge er loot drevne spill, og der kommer looten i et annet tempo, og i den kvaliteten som man oftest trenger og ønsker. Men det skal også sies at loot systemet i Destiny er det jeg er aller minst fornøyd med i spillet, med story drevne oppdrag som nr to Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Grimoir koder dere kan løse inn her. Promotional Trading Card Codes (Unlocks Grimoire Cards):01: YKA-RJG-MH9 (Class: Warlock)02: MVD-4N3-NKH (Class: Titan)03: 3DA-P4X-F6A (Class: Hunter)04: TCN-HCD-TGY (Fallen: Rixis, Devil Archon)05: HDX-ALM-V4K (Destination: Cosmodrome)06: 473-MXR-3X9 (Enemy: Hive)07: JMR-LFN-4A3 (Destination: The Ocean Of Storms, Moon)08: HC3-H44-DKC (Exotic: Gjallarhorn)09: 69P-KRM-JJA (Destination: The Tower)10: 69P-VCH-337 (Exotic: The Last Word)11: 69R-CKD-X7L (Hive: Ogre)12: 69R-DDD-FCP (Destination: Valley of Kings, Mars)13: 69R-F99-AXG (Enemy: The Fallen)14: 69R-VL7-J6A (Exotic: Red Death)15: 69X-DJN-74V (Enemy: Cabal)16: 6A7-7NP-3X7 (Destination: Shattered Coast, Venus)17: 6A9-DTG-YGN (Vex: Minotaur)destinyplanetview.com Reward Code (Unlocks Emblem):01: 7F9-767-F74 (Emblem: Sign Of The Finite)Limited Edition Hidden Codes (Unlocks Emblems and Shaders):01: FJ9-LAM-67F (Emblem: Binding Focus)02: JDT-NLC-JKM (Emblem: Ab Aeterno)03: JNX-DMH-XLA (Emblem: Field of Light)04: 7CP-94V-LFP (Emblem: Lone Focus, Jagged Edge)05: JD7-4CM-HJG (Emblem: Illusion of Light)06: 7MM-VPD-MHP (Shader: Double Banshee)07: RXC-9XJ-4MH (Shader: Oracle 99)08: X4C-FGX-MX3 (Emblem: Note of Conquest) X9F-GMA-H6D A7L-FYC-44XN3L-XN6-PXF 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kan disse kodene brukes flere ganger eller førstemann ? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Takk skal du ha Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kan disse kodene brukes flere ganger eller førstemann ? Alle kan bruke disse Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hva gjør disse? Anbefalt å legge de inn? Og er våpen bedre jo høyere Attac nummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå