Christoffero89 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er det sånn at på våpen er høyere nummer bedre? Attac 64 er bedre en Attac 30 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ja. Også må man ta med bonus i tillegg. 50A uten bonus er ikke nødvendigvis bedre enn 40A med bonus. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kan jeg endre hvilken type granat som brukes? Ser i multiplayer det kommermange små bomber som følger etter de som er nært bomba hva er det? Klassene har forskjellige, og du kan og endre det når du lvler ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 er litt små skuffa av lvl systemet, kunne ønske dt var ett skilltree, så karakteren ble mer unik og valg jeg gjør. som det er, så får man bare velge det neste som kommer Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 er litt små skuffa av lvl systemet, kunne ønske dt var ett skilltree, så karakteren ble mer unik og valg jeg gjør. som det er, så får man bare velge det neste som kommer Du må ta valg senere, velge vekk noen skills eller stats for andre. Men ikke så voldsomt mye. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kan jeg endre hvilken type granat som brukes? Ser i multiplayer det kommermange små bomber som følger etter de som er nært bomba hva er det? Klassene har forskjellige, og du kan og endre det når du lvler ja Takk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 er litt små skuffa av lvl systemet, kunne ønske dt var ett skilltree, så karakteren ble mer unik og valg jeg gjør. som det er, så får man bare velge det neste som kommer Du må ta valg senere, velge vekk noen skills eller stats for andre. Men ikke så voldsomt mye. vet det, men synes det er alt for lite, hadde håpet på at Skiils skulle være dypere, de virker veldig overfladisk, og i realiteten egentlig ikke noe valg som påvirker i stor grad. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 ja, er ikke så veldig dypt enig i det. Rekner med det kommer mer subclasses senere og litt mer valg men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=uxkkmvFbG48#t=72 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Hei folkens. Noen av som anser seg selv som forholdsvis ok i Crucible? Er på jakt etter noen å spille med, som trekker sin egen vekt. Er ikke så viktig om dere har mikrofon, men det er selvfølgelig å foretrekke. Er drittlei av å være på toppen av listene og ha opptil 150% av "poengene" til nummer to på mitt lag. Toppet seg i går da jeg spilte Clash og hadde 3500 av de 10 000 poengene vi skulle ha, og andreplass på mitt lag hadde hele 1550 poeng. Vi tapte selvfølgelig hele kampen med 9960 poeng mot 10 000. Utrooolig frustrerende, og det er neimen ikke første gang.Jeg selv spiller Titan Striker (mulig at jeg skifter til Defender snart) og føler jeg som regel er på toppen av scoreboards. Spiller jeg Rumble føler jeg at jeg vinner cirka annenhver gang. Er stort sett flink med close quarter combat, shotgun og melee er weapon of choice. Er helt ok med rifles, men rett og slett ræva med sniper rifles og skyting over lengre distanser. Har mikrofon og er villig til å snakke med folk. Legg meg til eller svar meg her på emnet om du er interessert! PSN-tag er Calath. Endret 12. september 2014 av Klatt3n Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei folkens. Noen av som anser seg selv som forholdsvis ok i Crucible? Er på jakt etter noen å spille med, som trekker sin egen vekt. Er ikke så viktig om dere har mikrofon, men det er selvfølgelig å foretrekke. Er drittlei av å være på toppen av listene og ha opptil 150% av "poengene" til nummer to på mitt lag. Toppet seg i går da jeg spilte Clash og hadde 3500 av de 10 000 poengene vi skulle ha, og andreplass på mitt lag hadde hele 1550 poeng. Vi tapte selvfølgelig hele kampen med 9960 poeng mot 10 000. Utrooolig frustrerende, og det er neimen ikke første gang. Jeg selv spiller Titan Striker (mulig at jeg skifter til Defender snart) og føler jeg som regel er på toppen av scoreboards. Spiller jeg Rumble føler jeg at jeg vinner cirka annenhver gang. Er stort sett flink med close quarter combat, shotgun og melee er weapon of choice. Er helt ok med rifles, men rett og slett ræva med sniper rifles og skyting over lengre distanser. Har mikrofon og er villig til å snakke med folk. Legg meg til eller svar meg her på emnet om du er interessert! PSN-tag er Calath. Kan legge deg til jeg:) har på små baner opp mot 20 kill med hagle og koser meg. Har mic og spiller agresivt Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Suger rimelig greit i Crucible, men så har jeg heller aldri spilt FPS på konsoll før, men syns likevel det er gøy Så AmoredPSN rase rundt på en Sparrow på månen i går, rimelig sikker på jeg kjenner deg herfra Hvis det står attack 91/99 på et våpen, betyr det at fullt oppgradert vil våpenet ha 99 attack? Skal det skje noe in-game når jeg joiner en clan? Har ikke merket noe Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Synes selv PvPen er veldig gøy fordi om det ikke alltid går like bra Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har spilt Destiny stort sett non-stop hele uken, og det kan jeg si at en veldig stor prosent av vennelisten min har gjort også, har kost meg glugg ihjel, har ikke vert på pc´en og sjekka internettet, men ble litt forbausa når jeg gikk inn og las rundtom hva første-inntrykkene til mange spillsider er om spillet idag, og det virker som veldig mange mener at det er et sjelløst og tomt spill... Ble temmelig overrasket for å si det sånn. Det er til og med kommet anmeldelser som sier spillet er bare 16 timer langt, så jeg har et inntrykk av at det er en del der ute som har fullstendig misforstått spillet. Men driter igrunn hva metacriticen og andre ting ender opp med, det virker ihvertfall som folk her på forumet koser seg med spillet, og det gjør jeg også så til de grader Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Helt enig med han fyren her. Bra spill, men en del store mangler. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Veldig mange klager på storyen og sier at dette er Destiny´s svakeste side, da vil jeg rette oppmerksomheten med en av de mer oppegående i kommentarfeltet på IGN, brukeren TKraft8811:"My biggest gripe with both IGN and other sites has been their interpretation and apparent disappointment with the story in Destiny. It's been going around since the beta and has been included in a lot of post-beta coverage and now the same complaints are popping up with the reviews and IGN's review in progress; Destiny does a lot of things adequately but when judged against others that specify in that area (single player/pvp/co-op etc) it doesn't quite stand up. Everyone seems to think that the story is both vague and weak; I've even seen the story described as confusing. None of tis criticism could be more off base. I'm not saying the story as it is in the game is engaging, emotional or evocative; i'm saying the story in Destiny is purposefully vague and the game is all the better for it. It's the most simple and most common story in the world; it is good v. evil, light v. dark. Where Destiny excels is in setting the stage, giving us just enough information for a frame of reference, then putting down the wheel and allowing gamers to steer where they want. It allows us to interpret situations for ourselves, project our own thoughts and beliefs onto the game world, and act with more agency as gamers than most titles ever would. People are disappointed because the latest "space opera" doesn't tell a gripping story full of twists and turns every 10 minutes; the game doesn't tell us how to react or how to feel about a given situation. This isn't disappointing; it's one of the strongest parts of the game. Forget Destiny not having a strong story; it has an excellent one it's just up to us as individuals to tell it. Far from criticizing the game for not being Mass Effect or not being Halo with elaborate set pieces and lots of weighty dialogue I extol it for taking a fascinating genre and timeless story and allowing me to interpret it as I see fit, not stuffing cliches and tropey platitudes down my throat. We criticize Watch Dogs for being more of the same run here, shoot that, cutscene, repeat ad nauseum and call it disappointing for not being "next-gen" and here Bungie gives us the opposite, gives us room to interpret and it gets criticized for having a weak story. Don't call Destiny's story bad, instead take the time and effort to make it great; quit being lazy." Følte det trengte en "retweet" for jeg er veldig enig. Jeg må si jeg vet ikke hva det var folk forventet av spillet, etter utallige timer i Alpha og Beta av dette spillet, var det veldig mye dette jeg forventet av spillet, pluss at jeg fikk meg noen gledelige overraskelser også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Jada greit, du er fan og skjønner ikke hvorfor alle ikke er like store fans. Sånn er det bare. Akkurat som at jeg er Iron Maiden-fan og ikke "skjønner" hvorfor andre digger Lady Gaga. Endret 12. september 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jada greit, du er fan og skjønner ikke hvorfor alle ikke er like store fans. Sånn er det bare. Akkurat som at jeg er Iron Maiden-fan og ikke "skjønner" hvorfor andre digger Lady Gaga. Unnskyld? Skal det ikke være lov å komme med ting som er positivt om spillet? Er diskusjonsforum en plass hvor man bare skal komme med bekymringer og kritikk. Hvis noe har innfridd forventningene til noen så skal man hysjes? 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Største problemet for meg er egentlig ikke storyen. Problemet er at jeg trodde spillet skulle være massivt, masse å gjøre, mange planeter å besøke. Isteden går jeg rundt på de samme planetene, de samme stedene om og om igjen. Gå dit, skyt x, roboten scanner noe, boss, end. Liker heller ikke at det er lite loot, og jeg liker heller ikke at jeg kan skille meg fra andre som bruker samme klasse. Jeg kan kanskje, men det er veldig minimalt. Til slutt, de attributs du får på gear osv, er bare tull. Når man bruker så mye penger på å lage et spill, kan man ikke da lage det litt dypere, isteden for at alle statsene gjør det samme, og senke cooldown på en ability. Det første ordentlig raidet kommer jo nå snart, håper det blir bra Eller, jeg tror det blir bra, det skal visst ta mange timer å fullføre et raid første gangen på hard, noen som playtestet, klarte ikke et raid før etter 16t. Så det kan jeg like. Eneste dumme er at de kjører sånn WoW opplegg, gjør jeg fks raidet på en onsdag og fullfører blir jeg stengt ute, og kan først raide igjen tirsdagen uka etterpå.Samtidig krever raids en god gruppe med folk, og det kan jo være vanskelig bare å få 6 gode folk online samtidig til å prøve et raid. Endret 12. september 2014 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spillet hinter til en ganske episk historie hele tiden, og det man får servert er smuler. Og Bungie sa at spillet skulle vært stort. Spillet er ikke stort, det er 3-4 områder. Og rommene er så og si identiske. Ikke misforstå meg, jeg storkoser meg. Men jeg føler meg litt snytt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå