FenrisC0de Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg kjenner jeg synes det er litt kjipt at man tilsynelatende ikke kan selge utstyr men kun dismantle det for noen få "Glimmer" (Penger altså). Hørt at man kan få noen deler også hvis det er bra utstyr man plukker fra hverandre, men likevel... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hva er forskjellen på å selge og dismantle sånn rent praktisk? Begge gir jo penger... Endret 10. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Nå trodde jeg at dette spillet ville ha en form for story (spilte aldri betaen). Trodde det ville gi meg en god grunn for å skyte xx fiender på alle planetene, men neida. Sorry altså, men for meg så er historie viktig, vet at for andre er det ikke det. Skytinga er for all del bra, flyter godt, og ser pent ut, men jeg kunne like godt spilt horde mode i GoW, og det blir slitsomt etter 10 timer. Godt det kommer mange spill i år. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Og hva med noe så enkelt som at jeg har armor som gir pluss til strengt og discipline? Hva betyr de forskjellige statsene? Man må faktisk sjekke detaljene på utstyret for å se hva det er. Merkelig nok er Strength bare for å redusere cooldown på kastekniven (hvorfor?), og har ingenting med melee damage å gjøre (hvorfor ikke?). Discipline gir oss kortere cooldown på granaten (hvorfor!), Intellect gir kortere cooldown på spesialangrepet, og Light øker levelet vårt (igjen, hvorfor!!!!). Så hvorfor skal jeg gidde bruke noe som helst med mer strength eller discipline? Hvorfor ikke bare makse Light? Skjønner ikke bæret av dette. Altså, de statsene der er bare bortkasta, det er mange elementer som er hentet fra RPG, og MMO, men er bare gjort halvveis. Det med strength etc på armor etc, er bare for å korte ned CD på en ability. Light får du på drops når du har dinga level 20, light brukes for å øke levelen etter level 20 (vet ikke hvorfor de har gjort det sånn) Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har fortsatt ikke motatt Destiny fra coolshop.com. Kontaktet de i dag og fikk denne i svar: "Ja, vi har sendt tusindvis af eksemplar ud og en lille procent del er desværre blevet forsinket i den Norske post - Det er dog slet ikke 1% af alle vi har sendt. Vi er dog klar over at der er forsinkelser hos nogle og hvis forsendelsen IKKE er dukket op inden for 5 arbejdsdage, så er det bedst man kontakter os, så vi kan starte en efterlysning af sagen og få registreret hvilken erstatning af produktet man ønsker" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) så det så... Endret 10. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Og hva med noe så enkelt som at jeg har armor som gir pluss til strengt og discipline? Hva betyr de forskjellige statsene? Man må faktisk sjekke detaljene på utstyret for å se hva det er. Merkelig nok er Strength bare for å redusere cooldown på kastekniven (hvorfor?), og har ingenting med melee damage å gjøre (hvorfor ikke?). Discipline gir oss kortere cooldown på granaten (hvorfor!), Intellect gir kortere cooldown på spesialangrepet, og Light øker levelet vårt (igjen, hvorfor!!!!). Så hvorfor skal jeg gidde bruke noe som helst med mer strength eller discipline? Hvorfor ikke bare makse Light? Skjønner ikke bæret av dette. hvorfor spiller du spill i det heletatt? hvis du vil ha alt servert på et fat, er kanksje film bedre for deg? Endret 10. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har fortsatt ikke motatt Destiny fra coolshop.com. Kontaktet de i dag og fikk denne i svar: "Ja, vi har sendt tusindvis af eksemplar ud og en lille procent del er desværre blevet forsinket i den Norske post - Det er dog slet ikke 1% af alle vi har sendt. Vi er dog klar over at der er forsinkelser hos nogle og hvis forsendelsen IKKE er dukket op inden for 5 arbejdsdage, så er det bedst man kontakter os, så vi kan starte en efterlysning af sagen og få registreret hvilken erstatning af produktet man ønsker" Samme pisset de sa til de som ikke fikk GTA5. https://www.facebook.com/coolshop.norge/posts/549350888447213 Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har fortsatt ikke motatt Destiny fra coolshop.com. Kontaktet de i dag og fikk denne i svar: "Ja, vi har sendt tusindvis af eksemplar ud og en lille procent del er desværre blevet forsinket i den Norske post - Det er dog slet ikke 1% af alle vi har sendt. Vi er dog klar over at der er forsinkelser hos nogle og hvis forsendelsen IKKE er dukket op inden for 5 arbejdsdage, så er det bedst man kontakter os, så vi kan starte en efterlysning af sagen og få registreret hvilken erstatning af produktet man ønsker" Samme pisset de sa til de som ikke fikk GTA5.https://www.facebook.com/coolshop.norge/posts/549350888447213 Det som skremmer meg litt er at hverken Coolshop eller posten har peiling på hvor noe er, eller har noe interesse av å finne det ut. Hvor lang tid tok det før GTA V kom til deg etter slipp? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg bestilte ikke GTA5 fra Coolshop, men utifra kommentarene jeg fant når jeg forsøkte å finne ut om Coolshop har mulighet til å spore forsendelsen, så gikk det en uke for de som faktisk fikk spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Har fortsatt ikke motatt Destiny fra coolshop.com. Kontaktet de i dag og fikk denne i svar: "Ja, vi har sendt tusindvis af eksemplar ud og en lille procent del er desværre blevet forsinket i den Norske post - Det er dog slet ikke 1% af alle vi har sendt. Vi er dog klar over at der er forsinkelser hos nogle og hvis forsendelsen IKKE er dukket op inden for 5 arbejdsdage, så er det bedst man kontakter os, så vi kan starte en efterlysning af sagen og få registreret hvilken erstatning af produktet man ønsker" Samme pisset de sa til de som ikke fikk GTA5.https://www.facebook.com/coolshop.norge/posts/549350888447213 Det som skremmer meg litt er at hverken Coolshop eller posten har peiling på hvor noe er, eller har noe interesse av å finne det ut. Hvor lang tid tok det før GTA V kom til deg etter slipp? litt vanskelig å spore brevpost Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) hvorfor spiller du spill i det heletatt? hvis du vil ha alt servert på et fat, er kanksje film bedre for deg? Skjønner du er fanboy som nekter å godta at Destiny ikke er perfekt, men når du blir voksen vil du forstå at det er godt mulig å se negative ting i spill man liker. Edit: Eller se det på denne måten: Som rent FPS ville jeg gitt det 8/10, men fordi de blandet inn de idiotiske MMO-bitene, og i tillegg fikk de bitene så ræva at de bare er i veien ender det opp som 6/10 av meg så langt (ned fra 7/10 i går). FPS-biten er konge, men resten? Rent bullshit de burde ha droppet fullstendig. Den siste utløsende faktoren for meg var at jeg aktiverte en ghost jeg fant. "You have activated a Ghost. More info on Bungie.com". Det sto ikke en dritt om hva den ghosten gjorde, hva jeg fikk for å aktivere den, hvor mange det er i området eller noe som helst. Jeg aktiverte den, og that's it. WTF? Endret 10. september 2014 av Schreiber 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) hva er det du preiker om? jeg har ikke sagt hva jeg mener om Destiny, heller ikke hvor gammel jeg er. spill handler om å bruke hodet og finne ut av ting, film blir man fortalt ting, det er ikke min skyld at du er mindre smart. hva du mener om spillet, bryr jeg meg veldig lite om, det er heller ingen som tvinger deg til å spille det. Endret 10. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Nå trodde jeg at dette spillet ville ha en form for story (spilte aldri betaen). Trodde det ville gi meg en god grunn for å skyte xx fiender på alle planetene, men neida. Sorry altså, men for meg så er historie viktig, vet at for andre er det ikke det. Skytinga er for all del bra, flyter godt, og ser pent ut, men jeg kunne like godt spilt horde mode i GoW, og det blir slitsomt etter 10 timer. Godt det kommer mange spill i år. Aldri fått det inntrykket, helt siden det ble presentert på E3 så var det rett på multiplayeren. Spillet må spilles sammen med andre og det er nettopp der det skinner. Økt vanskelighetsgrad og heftigere fiender. Man bygger opp en karakter ved å jobbe sammen for å utrydde fienden. Thats the story .... og så har du deathmatch som jeg tror kommer til å bli enormt populært pga alt kule du kan gjøre med karakterne dine. Og for det syns jeg det er verd det, det koster usle 400 kroner og det gir deg tonnevis av timer med multiplayer action. Kjøper man det for storyen sin del skjønner jeg man blir skuffet, dette er ikke den type spill. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 hva er det du preiker om? jeg har ikke sagt hva jeg mener om Destiny, heller ikke hvor gammel jeg er. spill handler om å bruke hodet og finne ut av ting, film blir man fortalt ting, det er ikke min skyld at du er mindre smart. hva du mener om spillet, bryr jeg meg veldig lite om, det er heller ingen som tvinger deg til å spille det. Slik jeg oppfatter det så har det lite med om man må bruke hode for å finne ut av ting, men heller at f. eks statsene i spillet ikke gir noen mening, og med de eksemplene han gir så er jeg enig med ham. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Bli med å joine Level Up VGTV sin clan 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 hva er det du preiker om? jeg har ikke sagt hva jeg mener om Destiny, heller ikke hvor gammel jeg er. spill handler om å bruke hodet og finne ut av ting, film blir man fortalt ting, det er ikke min skyld at du er mindre smart. hva du mener om spillet, bryr jeg meg veldig lite om, det er heller ingen som tvinger deg til å spille det. Slik jeg oppfatter det så har det lite med om man må bruke hode for å finne ut av ting, men heller at f. eks statsene i spillet ikke gir noen mening, og med de eksemplene han gir så er jeg enig med ham. jeg har ingen mening om det, men hvilke spill gir egentlig mening? man løser problemer. de fleste har null problem med å finne ut av slike ting, godt mulig de ikke henger på greip, men det er heller ikke poenget. man har heller ikke for vane å spille spill man ikke liker Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hvis man spiller coop. Har man samme mission? Lenke til kommentar
Bolgen Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hvis man spiller coop. Har man samme mission? yes Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Jeg får error removes from the game world flere ganger Endret 10. september 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå