Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Tar merkbart lenger tid å levle nå enn i betaen! Ferdig med moon og er lvl 8 Nja, jeg var lvl 8 før jeg reiste til månen, går kjapt hvis du tar vanguards bountyes. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg kjøpte den dyreste utgaven i storen, men har ikke fått noe skip ol som skulle følge med, noen som vet hvordan får tak i det. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg kjøpte den dyreste utgaven i storen, men har ikke fått noe skip ol som skulle følge med, noen som vet hvordan får tak i det. Sjekk innboksen in game eller der de selger skip. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har gjort det, også ghost skin mangler, har fått founders skal bare. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Aldri mer Coolshop. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Alt dette Vanguard tjallet man fikk med, dette låses opp når man når level 20 (?) var det slik? Eller skulle man få det asap? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bruker jo ikke lengre tid på å lvl opp etter min mening. Har brukt kortere tid faktisk fordi man vet hva man skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg kjøpte den dyreste utgaven i storen, men har ikke fått noe skip ol som skulle følge med, noen som vet hvordan får tak i det. Restore linceses under psn i systeminnstillinger Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Aldri mer Coolshop. Du fikk ikke du heller? Endret 9. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nei. Og hvis man tar GTA5 i betraktning, så kan levering ta en uke til. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Og nå påstår de at de har trukket pengene, selv om det ikke er noen overføring på 1099 på kontoen. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Alt dette Vanguard tjallet man fikk med, dette låses opp når man når level 20 (?) var det slik? Eller skulle man få det asap? Mener man har tilgang til en del (sikkert mye dårligere såklart) Vanguard-våpen fra lavere level? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Og nå påstår de at de har trukket pengene, selv om det ikke er noen overføring på 1099 på kontoen. Haha, nå er de 999 kronene jeg betalte også låst opp igjen på kontoen min. Tar sikkert en uke til dette ja -.- Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Noen som har tatt Phogoth, Strike Raid-et på månen? Måtte gi opp, helt umulig. Tips/trips? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Her er en key til en strategy guide på http://www.Primagames.com hmnr-nqd9-d8u8-ftav Kan brukes flere ganger Når den spør hvor du har kjøpt spillet, og når kan du skrive Amazon, og dagens dato. Endret 9. september 2014 av Dr. Mobius 5 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Komplett har også sendt for sent, og jeg får nok ikke spillet i dag Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er i samme bås som deg, Puffah.. Men, vi kan trøste oss med at vi muligens slipper unna release date helvete men lag, dc etc Kjøpte spillet på tross av at jeg ikke skjønner helt hypen rundt spillet, det ser da vitterlig ut som et av mange FPS, men det er flere av vennene mine som sverger til det.. Ingen av dem klarer helt å svare meg på hva som gjør destiny bedre en alle andre skytespill tho.. Lenke til kommentar
andresb Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke noe release helvete her. Lag er også noe jeg ikke har lagt merke til Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Tar merkbart lenger tid å levle nå enn i betaen! Ferdig med moon og er lvl 8 Nja, jeg var lvl 8 før jeg reiste til månen, går kjapt hvis du tar vanguards bountyes. Ja, men det kreves mer xp for å levle nå enn i betaen Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Kjøpte spillet på tross av at jeg ikke skjønner helt hypen rundt spillet, det ser da vitterlig ut som et av mange FPS, men det er flere av vennene mine som sverger til det.. Ingen av dem klarer helt å svare meg på hva som gjør destiny bedre en alle andre skytespill tho.. Jeg var lenge i samme båt som deg. Det som 'omvendte' meg var at jeg så dette er et MMO, med loot, levels og hele greia. Tenkte automatisk på Borderlands, og et Borderlands MMO fra Halo-gjengen kan jo ikke bli annet enn bra. Ikke er PvP nødvendigh eller. Det er et svært bonus for meg. Hater PvP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå