Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler det er ganske åpenbart.

Er vel ikke bare meg som ser at PS bryr seg mer om story based spill? De som bryr seg om sånt kjøper jo PS. Men folk som er mer opptatt av multiplayer spiller Xbox. Xbox er lagd for multiplayer, og det gjenspeiles i turneringer, events og spillestil. Som andre har påpekt før meg, kontrollen til Xbox er laget for den mest optimale gaming opplevelsen. Dette er fordi det skal være enkelere å prestere i spill som Battlefield, COD, Halo, Destiny osv. Ikke bare det, men det er først og fremst pga de spillene vi kjøper Xbox.

Men det finnes på begge konsoller, bare flere på Xbox..

 

Det er jo stort sett de samme spillene til begge konsollene. Det er ikke så forferdelig mange eksklusive titler lenger.

 

Kontrollerer er jo også rent subjektiv - jeg synes den asymmetriske måten man bruker stikkene på på Xbox kontroller er noe herk, men det er jo bare fordi jeg ikke er vant til det.

Lenke til kommentar

Herregud jeg håper jeg ikke har gått på en tidsmessig smell nå ved å kjøpe fra US. 6 min!

Hehe, som han ene sa til meg. Klokka er jo ikke 12:01 AM i USA enda, men det er det for oss. Du kan evt prøve å bytte region til den norske. Så vil ikke bli tilgjengelig før sånn 09:00 tiden imorgen norsk tid om du har kjøpt fra US store.

Har en annen bruker jeg skal teste ut om det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...