Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) har vi lagt ut en liste med destiny spillere? jeg vil se så mange som mulig på vennelisten min! (xbone) Endret 6. september 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Vi skulle jo nesten hatt en liste på side 1 av denne tråden, evt. en ny tråd Endret 6. september 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Har vi laget en Destiny diskusjon.no gruppe? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Live action:https://www.youtube.com/watch?v=LI0flc4ypgs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Er det noen her som har fått startet klienten på ps4 slik at man får lastet ned alle de gb som trengs? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hos meg så ble 3/4 lastet ned automatisk i går. Var vel kun Vanguard Armory pakka som ikke ble lastet ned, fikk en feil på den, men regner med at den blir lastet ned når serverene er oppe å går. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Min bror kjøpte bundlepakken på psn.. Når han laster ned fikk han 2 filer. Spillet og oppdatering på ca 400 mb hvorfor laster den ikke ned resten? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Har vi laget en Destiny diskusjon.no gruppe?Se signaturen min for Xbox One. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Min for ps4 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Faen mæ bare 2 dager igjen Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Har preloaded på One mot bedre vitende etter betaen. Klar til å bli positivt overrasket. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kjøpte Destiny på min amerikanske konto. I følge nedtellingen gjenstår det 1 dag og 9 timer før spillet låses opp. Kan dere som har kjøpt gjennom EU PSN låse opp spillet tidligere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 1 dag og 12min Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kjøpte Destiny på min amerikanske konto. I følge nedtellingen gjenstår det 1 dag og 9 timer før spillet låses opp. Kan dere som har kjøpt gjennom EU PSN låse opp spillet tidligere? Ja vi går online klokken 00.00 9 september... altså, i morgen ved midnatt.... De som har kjøpt via US store må vente noen timer til... Men uansett... få en god natt søvn, også har du hele dagen å spille på... Det er jo ikke akkurat verdens undergang Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hehe, nei det går bra. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg bare frykter at hele internett blir helt ludo av seg når det er 3 til 6 mill Destiny spillere logger seg inn til Bungie's sine Destiny servere og vil spille å støter på feilmeldinger etter feilmeldinger. Håper Bungie sikrer oss en velykket lansering. Beta og Alpha var en drøm! Endret 8. september 2014 av iL ImMorTaL 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 noen som skal prøve å bytte til New Zealand for å unlocke spillet? det betyr at man kan unlocke det om 7t30min Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Etter mye om og men så tror jeg tar sjansen på spillet. Koster tross alt kun 350kr på US store.Men spørsmålet er jo om nøyaktig hvor lenge spillet kommer til å være gøy og evt hvor langvarig det er.. Er det kortvarig så mister man fort lysten. Jeg spiller veldig mye alene, noe som kommer til å sørge for at jeg føler meg fortere "ferdig". Det kommer en grense over hvor mange timer man har lyst å tilbringe til slutt kun for å få "litt" bedre gear. Men alt i alt så er spill ment for å spille med andre, fordi da blir spill opplevelsen bedre. Så om noen har en seriøs clan som det faktisk er flere enn 5 personer i så blir jeg gjerne med Jeg ønsker å spille mest mulig multiplayer, men regner med at det er nødvendig med grinding for gear. Gamertagen min er: KamaazSpiller selvfølgelig på Xbox One ( Bare å adde meg uansett ) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 For de som har Xbox One digital versjonen, og vil spille litt tidligere (6t 30min) så er det bare å bytte region til New Zealand Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Har ikke giddet å investere i verken Xbox One eller PS4 grunnet mangel på spill som frister og er fortsatt litt usikker på Destiny, men blir fort et kjøp hvis launch reviews er positive. Er det noen som har noe bedre innblikk i hvordan story-modusen vil utspille seg? I betaen slik jeg forstod var det bare enkeltstående oppdrag uten så veldig mye kontekst i form av cinematics, eller liknende? Hvordan blir historien presentert og hva slags innvirkning har man på den? Er det som Halo hvor du bare går fra et mission til et annet helt lineært? Endret 8. september 2014 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå