Puffah Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Launch på en tirsdag ødelegger litt mtp levering. Komplett kommer ikke til å sende spillet før mandag, og da når det ikke fram i tide Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det kommer jo an på hvor i landet du bor. bor du på sør/øst/midt norge burde du ha det dagen etterpå om det er vanlig disk utgaven du har bestilt. Blir vel sendt som brevpost med posten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Coolshop sendte i dag. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Coolshop sendte i dag. Men de sender fra danmark, og tar som regel en 2-3 dager Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 For de som ikke har fått det med seg så kan man visst kjøpe ps3 utgaven av Destiny og så oppgradere til ps4 utgaven http://appygamer.mobilesrepublic.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=3&articleid=28446687&m=m Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg tror jeg har Destiny i mine hender om 3-5 timer. Bahh må nok vente til serverne åpner natt til tirsdag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Fikk Destiny i dag. Bubs up. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Destiny ble ferdig innstallert i går kveld, men på lik linje med de som har kjøpt fysisk så får man ikke spilt før det er lansert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Etter hva jeg har lest så skal serverene åpne på mandag. Anmeldere som har skrevet dette og at dette er grunnen til at det ikke kommer en anmeldelse før spillet kommer ut på tirsdag. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har fremdeles ikke fått sendingsbekreftelse fra spaceworld Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Destiny ble ferdig innstallert i går kveld, men på lik linje med de som har kjøpt fysisk så får man ikke spilt før det er lansert. I know. Men slipper å gå hele helga og tenke på om det kommer til release. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg tenker att ett spill man kan skaffe seg om ett år eller to.... Ikke noen fan av sjangeren Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost? Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Da var spillet lastet ned, så da er det jo bare å vente til serverene åpner Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Er litt nysgjerrig på Destiny ettersom jeg har hørt at det er veldig likt Borderlands når det kommer til gameplay, altså at fiender respawner, det er loot og man kan ta bosser på nytt for bedre drop. Lurer dog på om det er lokal co-op i spillet! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost? Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller. Tror jeg betalte med VISA og ble trukket med en gang. Men fikk sendingsbekreftelsen i dag, så det skal jo være sendt. Apropos det med at pengene er låst opp på kontoen din så skjer det av og til. Har skjedd med meg når jeg har bestilt på komplett. Pengene blir låst opp plutselig, men så blir det trukket igjen. Er litt nysgjerrig på Destiny ettersom jeg har hørt at det er veldig likt Borderlands når det kommer til gameplay, altså at fiender respawner, det er loot og man kan ta bosser på nytt for bedre drop. Lurer dog på om det er lokal co-op i spillet! Det er ingen split-screen lokal co-op :/ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ingen som har sett spillet i noe butikkhyller i Trondheim ennå? : D Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har ikke bestilt spillet enda...planen var å vente å se om det havner på tilbud i den digitale Elkjøp avisa som kommer ut i morgen. Endel slike store spill havner på en fin pris noen ganger. Om ikke så lurer jeg nesen på om jeg skal gå for digitalt. Spillet er jo kun online og det er vel liten vits å ha det fysisk for å samle på det eller drive å låne det bort...hmm. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Coolshop sendt min Limited Edition i dag. Er jo ikke i Norge før på mandag så veldig usikker på om det holder.Betalte du med VISA (eller lignende)? Har de trukket pengene, og har du fått faktura som ser ut som kvittering på epost? Måtte velge å betale med faktura når jeg bestilte da kortbetaling ikke fungerte på tidspunktet, men gikk senere inn og betalte med kort. Spillet ble sendt i går kveld, og i mellomtiden har pengene blitt låst opp på konto. Ingen betalingsinformasjon på fakturaen heller. Tror jeg betalte med VISA og ble trukket med en gang. Men fikk sendingsbekreftelsen i dag, så det skal jo være sendt. Apropos det med at pengene er låst opp på kontoen din så skjer det av og til. Har skjedd med meg når jeg har bestilt på komplett. Pengene blir låst opp plutselig, men så blir det trukket igjen. Bestilte for flere uker siden, så jeg regnet med at pengene ble låst opp igjen. Men problemet er at de sa de trakk pengene når spillet ble sendt. Noe som var i går. Jeg liker ikke å ha penger jeg ikke kan bruke på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå