Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder.

Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta.

Nei dette er rett og slett ikke sant...

Level 20 er ikke maks i Destiny.

Det finnes screenshots av både level 28 og 29 karakterer, så hva cappen er det vet vi ikke enda, etter level 20 så leveler man videre med Motes of Light.

Videobevis:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder.

Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta.

Nei dette er rett og slett ikke sant...

Level 20 er ikke maks i Destiny.

Det finnes screenshots av både level 28 og 29 karakterer, så hva cappen er det vet vi ikke enda, etter level 20 så leveler man videre med Motes of Light.

Videobevis:

Ok, var ikke klar over det. Alle steder jeg har lest, dog ikke så mange, så har de sagt max lvl var 20. Men takk for infoen :)

Lenke til kommentar

Er det bare ett mission på månen vi får spille?

Ser slik ut... Jeg fant en vei nedover borte ved det store "hullet". Kommer ganske langt ned der men til slutt så blir det en dead end.... Sikkert mer å utforske der også. Fant endel huler også.

Lenke til kommentar

http://www.gamereactor.no/nyheter/244434/S%E5+mange+oppdrag+har+historien+i+Destiny/

Ser ut til at det skal være 143 missions tilsammen. 23 strike, 32 story og masse side quest. Leste i nyhets posten idag: Destiny er ikke så stort fra det de fleste hadde sett for seg. Jorda er basic bare Old russia, å det du fikk sett av månen er ganske så mye av den. Dette skuffet meg da sjeg først fikk høre om dette, virket som vi har blitt løyet til nå jævlig. Jeg har fulgt intervjuer og konferanser til Bungie siden annonseringen av Destiny. Å jorda skulle bestå av Old russia, Old Chicago , Lost, desert lands. Men nå virker det som det bare er old russia som er med. Den store plassen du fikk se på fra distansen når du så utover fra tower, skulle også være med i spillet. Dette er da tydligvis ikke med. Jeg digga Destiny , alt var perfekt for min del , men igjennom hele Beta tiden så var store grunner til det , fordi jeg viste at hoved spille koms tll bli massivt. Dette viser seg da å være feil, Bungie har hadd en stor build up på dette spillet på hva som skal være med å hva som skal være mulig. Destiny er ikke en MMO, det viste jeg fra start, men skal dette leve så må alt jeg har ramset opp ovenfor være med i spillet. De har selv lagdt ut om disse plassene , så hvorfor i all verden skal det ikke være med. Hva tenker du om all nyhetene som har kommet etter Beta ? Er du fortsatt like ivrig hvis dette viser seg å stemme ?

Lenke til kommentar

Jeg synes 32 story quests hørtes mye ut. Gjorde meg nettopp ferdig med Killzone Shadowfall, og det var ikke mer enn så vidt jeg gadd da 9 mission med basically akkurat det samme blir litt overkill. Håper Destiny klarer å fenge såpass at jeg orker å gjøre alle 32 story quests i hvert fall. 143 totalt sett er jo helt sinnssykt, og jeg ser aldri for meg at jeg kommer til å gjøre absolutt alle.

MMO elementene bidrar nok til å gjøre det interessant, så vi får se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Falt du av hypetoget nå? :p Uansett, jeg likte det jeg så og fikk teste, men jeg har også realistiske forventninger til spillet. Og siden vi snakker om et konsoll eksklusivt spill forventer jeg heller ikke innhold som tilsvarer vanlige mmo spill. Når jeg tar utgangspunkt i at jeg har kastet bort tett opptil 24t på min hunter i betaen med seks historie oppdrag, et strike oppdrag og andre side oppdrag, høres ikke 32 historie oppdrag, 23 strike oppdrag etc. så galt ut. For å ta en sammenligning av det nærmeste spillet vi kan sammenligne med så inneholdt vanilla Borderlands 2 19 historie oppdrag! Og i coop med gode kompiser så blir mengden for doblet og tredoblet. Så ikke bekymrer deg for mye om det, ta heller og bekymre deg for norsk politikk eller lignende som fortjener det :)

Lenke til kommentar

Falt du av hypetoget nå? :p Uansett, jeg likte det jeg så og fikk teste, men jeg har også realistiske forventninger til spillet. Og siden vi snakker om et konsoll eksklusivt spill forventer jeg heller ikke innhold som tilsvarer vanlige mmo spill. Når jeg tar utgangspunkt i at jeg har kastet bort tett opptil 24t på min hunter i betaen med seks historie oppdrag, et strike oppdrag og andre side oppdrag, høres ikke 32 historie oppdrag, 23 strike oppdrag etc. så galt ut. For å ta en sammenligning av det nærmeste spillet vi kan sammenligne med så inneholdt vanilla Borderlands 2 19 historie oppdrag! Og i coop med gode kompiser så blir mengden for doblet og tredoblet. Så ikke bekymrer deg for mye om det, ta heller og bekymre deg for norsk politikk eller lignende som fortjener det :)

Sant det ;) men falt av litt på Hype train ja. Har gledet meg til destiny helt siden annonseringen, å når du har Hype level på 100 å noe av det som hjelper hype leveln din til 100 blir tatt bort , så blir det nesten som en stor skuffelse. Destiny betaen var drit bra, å alt jeg utforsket på månen var som å være i Moria fra Lord of the rings xD men vi har alle her spilt ferdig betan , å er ferdig utforsket på Old russia, og de da forteller deg at meste parten av jorda består av old russia , så blir hypen dratt sakte men sikkert ned xD Men har spilt borderlands å det var et konge spill med co op å alt mulig, spillet var stort osv, Men destiny skulle være et spill for meg som jeg kunne sitte med i 1 år i framtiden , neste år skal det være snakk om en Massiv dlc som ikke helt er bekreftet men den blir det sikkkert, Som spillet ligger til nå så er du Lei det etter toppen 2 måneder med hverdaglig spilling. Men halo er favoritt serien min som jeg har støttet i alle år , så jeg vet hva bungie kan ;) Innenfor alt som er annonsert å spillmessig , så er jeg ganske så sikker på at Destiny blir game of the year i år :) Det gledes til 9 september , med å se hva Bungie har kommet opp med.

Lenke til kommentar

Jeg fikk knapt spillt betaen, type 3 timer maks pga jobbuke.Men samtidig så sank hype-nivået mitt for hver gang spillet ble vist før beta...

Endelig går det faktisk motsatt vei,for etter betaen er hype-nivået på vei opp igjen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...