Krispo123 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Uff.. svært skuffet over spillet. Til dere som klager på at det er lite gameplay i betaen, så kan jeg si at dette er den lengste betaen jeg har spilt. Mulig det blir kjøp til pc hvis ting går veien jeg vil. Synes det er teit at man kan kun kjøpe/få våpen av oppdrag. Ingen randome items (virker det som til nå) sånn som i borderlands f.eks. Synes de har tatt en snarvei her som egentlig er ganske kjedelig med tanke på at alle kommer til å bruke like våpen. Er det bare meg, eller sliter faktisk ps4'en med å kjøre spillet? Hva er vits med å sette et slikt spill med den grafikken opp til 1080p når den så klarer å kjøre 30 fps??? Hadde de hatt 720p hadde det sett minst like bra ut pga. en bedre flyt i spillet. Er som å kjøre the last of us på ps3. Greit nok, man blir vant med det etterhvert.. men forventer mer av en konsoll, og et spill fra 2014. Områdene virker også svært store, men tomme. Alt man kan gjøre/finne er et par mobs på veien til det neste A-B questet du har fått. Så konklusjonen min til nå er: ikke kjøp. Endret 26. juli 2014 av Krispo123 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Uff.. svært skuffet over spillet. Til dere som klager på at det er lite gameplay i betaen, så kan jeg si at dette er den lengste betaen jeg har spilt. Mulig det blir kjøp til pc hvis ting går veien jeg vil. Synes det er teit at man kan kun kjøpe/få våpen av oppdrag. Ingen randome items (virker det som til nå) sånn som i borderlands f.eks. Synes de har tatt en snarvei her som egentlig er ganske kjedelig med tanke på at alle kommer til å bruke like våpen. Er det bare meg, eller sliter faktisk ps4'en med å kjøre spillet? Hva er vits med å sette et slikt spill med den grafikken opp til 1080p når den så klarer å kjøre 30 fps??? Hadde de hatt 720p hadde det sett minst like bra ut pga. en bedre flyt i spillet. Er som å kjøre the last of us på ps3. Greit nok, man blir vant med det etterhvert.. men forventer mer av en konsoll, og et spill fra 2014. Områdene virker også svært store, men tomme. Alt man kan gjøre/finne er et par mobs på veien til det neste A-B questet du har fått. Så konklusjonen min til nå er: ikke kjøp. Dropper jo masse random weapons, og sånn fragments(?) som man bytter inn i våpen i Tower Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Da har ikke du spillt mange betaer, kan nesten ikke huske en beta jeg har vært i som har vært kortere. Men jeg synes det er en grei mengde på den tiden vi fikk. Fortrekker nå 1080 med 30 fps enn 720 60 fps også. Endret 26. juli 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Da har ikke du spillt mange betaer, kan nesten ikke huske en beta jeg har vært i som har vært kortere. Men jeg synes det er en grei mengde på den tiden vi fikk. Fortrekker nå 1080 med 30 fps enn 720 60 fps også. Tuller du? Halo: Reach - 1-2 maps Halo 3 - 1-2 maps Battlefield 3 - 1 map Battlefield 4 - 1 map Titanfall - 2 Map Eneste jeg kan komme på som har en svæær beta er WoW, og sikkert et par andre mmorpgs Destiny hadde åpenbart masse å by på! Endret 26. juli 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Har ikke vært i noen av de betaene, spiller for det meste mmorpgs så ja Vant med mye mer, men helt grei mengde. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Når er den eventen de snakket om idag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Klokken 2300 kunne man gå på månen ble det nevnt her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ikke peiling altså. Jeg får ikke rørt betaen denne uken så har ikke fulgt helt med. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er en event klokka 19.00 Det er basically bare "se hvor mange som kan connecte før serveren begynner å koke", men du får en uspesifisert premie i retail hvis du gjør det. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er en event klokka 19.00 Det er basically bare "se hvor mange som kan connecte før serveren begynner å koke", men du får en uspesifisert premie i retail hvis du gjør det. Det er ikke uspesifisert, det er et emblem man får Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder. Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Husker WoW-betaen. Level 20 og tilsvarende områder. Er litt forskjell både på størrelse og innhold mellom WoW, og de aller fleste spill sånn generelt, spesielt i forhold til de som ikke tar en månedlig betaling. Lvl 20 er jo også maks lvl i Destiny, så det ville jo vært dumt å åpne opp alt for alle i en beta. What?! Skal lvl 20 være maks lvl? Det er jo latterlig lite. Trodde kom til å være 50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jepp, de vil heller gå mer i retning av Diablo og loot jakt. Får se hva det blir når det kommer ut i september. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jepp, de vil heller gå mer i retning av Diablo og loot jakt. Får se hva det blir når det kommer ut i september. Jajo, ser igrunn den. Leveling er gøy første gangen da alt er nytt, men etter det er det jo end game som er greia. Så det blir nok bra! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Helt enig. Jeg er i utgangspunktet mot lvls i slike spill i utgangspunktet, men her har de jo fjernet lvls i multi uansett, så mye av mitt argument er anullert. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Helt enig, levling blir dritkjedelig etterhvert, bedre å satse på masse content Lenke til kommentar
4d3d Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 helt topp Noen som vil spille Destiny beta på PS4 Min psn er kebab222 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Er det fra kl 23:00 idag dem åpner opp månen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå