Matsern117 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Noen som gleder seg til Destiny? Jeg syntes det var rart ikke mange har laget et forum om storspillet som kommer den 9 september , så jeg bestemte meg for å lage et selv Beta testing er nær. Noen som skal være med på testingen ? Endret 29. juni 2014 av Matsern117 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skal være med på Betaen, men det er fordi jeg er veldig usikker på dette spillet. jeg var ganske gira i starten, men mer og mer jeg ser av spillet jo mindre har jeg lyat på det. så betaen nå er make it or break it for min del Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg blir bare mer og mer gira jeg ass. Tror nok jeg går for betaen på ps4 sånn at jeg får prøvd tidligst, og mest mulig, men selve spillet skal seff skaffes på xbox one 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Skal være med på Betaen, men det er fordi jeg er veldig usikker på dette spillet. jeg var ganske gira i starten, men mer og mer jeg ser av spillet jo mindre har jeg lyat på det. så betaen nå er make it or break it for min del Var og spilte alpha til en venn av meg. Dette spillet er noe av det beste jeg har spilt, jeg var ganske så skeptisk selv, men alt som er sagt skal være mulig i Destiny , er mulig Spillet er gigantisk , å Epic til de grader. Gleder meg mest til betan for å prøve det på xbox one også. Trur ikke du kommer til å bli skuffet. Godt tips er å slutte å se gameplay på youtube, man føler til slutt at man blir lei av selve spillet. Men spillet er et spill man må spille selv for å se følelsen av det. Youtube klarer ihvertfall ikke å matche grafikken som du kommer til å se når du tester det selv Jeg blir bare mer og mer gira jeg ass. Tror nok jeg går for betaen på ps4 sånn at jeg får prøvd tidligst, og mest mulig, men selve spillet skal seff skaffes på xbox one Helt enig , dette spillet blir knall Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 SItter å grubler om Pre order er verd d. Tenker at spillet kommer på store for 365 kr til X1. Men hva slags butikk er det som har de beste pre order tilbudene ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 kommer sikkert til å kjøpe det, ihvertfall hvis det er lite spill, det som er farlig med digitalt, alt for lett å kjøpe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Prøvde alpha på PS4 og vet egentlig ikke helt hva jeg synes. I tillegg kommer det ut i en travel tid (sammen med Last of Us, FIFA og GTA V). I tillegg har aldri den type spill vært noe jeg har prioritert. Så får se om jeg evt. får prøve en beta før jeg bestemmer meg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Gleder meg sykt! Spilte Alpha på PS4, noen timer senere så forhåndsbestilte jeg det til PS4! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Var og spilte alpha til en venn av meg. Dette spillet er noe av det beste jeg har spilt, jeg var ganske så skeptisk selv, men alt som er sagt skal være mulig i Destiny , er mulig Spillet er gigantisk , å Epic til de grader. Gleder meg mest til betan for å prøve det på xbox one også. Trur ikke du kommer til å bli skuffet. Godt tips er å slutte å se gameplay på youtube, man føler til slutt at man blir lei av selve spillet. Men spillet er et spill man må spille selv for å se følelsen av det. Youtube klarer ihvertfall ikke å matche grafikken som du kommer til å se når du tester det selv Skal være med på Betaen, men det er fordi jeg er veldig usikker på dette spillet. jeg var ganske gira i starten, men mer og mer jeg ser av spillet jo mindre har jeg lyat på det. så betaen nå er make it or break it for min del Hey hey hey, så mindblowing var ikke alphaen. For all del, kontrollen var noe av det mer solide jeg har vært borti på konsoll de siste årene, men bortsett fra det var det ikke mye å få nerdgasme over. Destiny kan vel enkelt og greit beskrives som Halo møter Borderlands i en mmo setning. Jeg er spent å prøve betaen senere i juli, men jeg tror likevel GTA V vil ta Goty på ps4 for mitt vedkommende i år uansett. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Var med på alphaen og det ga mersmak. Så har forhåndsbestilt til PS4 og er klar for Beta. Er enda mer spent på fullversjonen. Blir godt å spille et nytt MMOFPS (misforstå meg rett.... Borderlands var helt sjef!) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Var og spilte alpha til en venn av meg. Dette spillet er noe av det beste jeg har spilt, jeg var ganske så skeptisk selv, men alt som er sagt skal være mulig i Destiny , er mulig Spillet er gigantisk , å Epic til de grader. Gleder meg mest til betan for å prøve det på xbox one også. Trur ikke du kommer til å bli skuffet. Godt tips er å slutte å se gameplay på youtube, man føler til slutt at man blir lei av selve spillet. Men spillet er et spill man må spille selv for å se følelsen av det. Youtube klarer ihvertfall ikke å matche grafikken som du kommer til å se når du tester det selv Skal være med på Betaen, men det er fordi jeg er veldig usikker på dette spillet. jeg var ganske gira i starten, men mer og mer jeg ser av spillet jo mindre har jeg lyat på det. så betaen nå er make it or break it for min del Hey hey hey, så mindblowing var ikke alphaen. For all del, kontrollen var noe av det mer solide jeg har vært borti på konsoll de siste årene, men bortsett fra det var det ikke mye å få nerdgasme over. Destiny kan vel enkelt og greit beskrives som Halo møter Borderlands i en mmo setning. Jeg er spent å prøve betaen senere i juli, men jeg tror likevel GTA V vil ta Goty på ps4 for mitt vedkommende i år uansett. Haha, Matsern syntes amazing spiderman 2 var bra så du må ta det han sier med en stor klype salt Endret 29. juni 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Var og spilte alpha til en venn av meg. Dette spillet er noe av det beste jeg har spilt, jeg var ganske så skeptisk selv, men alt som er sagt skal være mulig i Destiny , er mulig Spillet er gigantisk , å Epic til de grader. Gleder meg mest til betan for å prøve det på xbox one også. Trur ikke du kommer til å bli skuffet. Godt tips er å slutte å se gameplay på youtube, man føler til slutt at man blir lei av selve spillet. Men spillet er et spill man må spille selv for å se følelsen av det. Youtube klarer ihvertfall ikke å matche grafikken som du kommer til å se når du tester det selv Skal være med på Betaen, men det er fordi jeg er veldig usikker på dette spillet. jeg var ganske gira i starten, men mer og mer jeg ser av spillet jo mindre har jeg lyat på det. så betaen nå er make it or break it for min del Hey hey hey, så mindblowing var ikke alphaen. For all del, kontrollen var noe av det mer solide jeg har vært borti på konsoll de siste årene, men bortsett fra det var det ikke mye å få nerdgasme over. Destiny kan vel enkelt og greit beskrives som Halo møter Borderlands i en mmo setning. Jeg er spent å prøve betaen senere i juli, men jeg tror likevel GTA V vil ta Goty på ps4 for mitt vedkommende i år uansett. Haha, Matsern syntes amazing spiderman 2 var bra så du må ta det han sier med en stor klype salt Hey Jeg kan være enig i at AMS2 var dårlig, for det var det , gøyalt men ikke bedre enn den første. Vi satt 8 stk å spilte destiny . JO NERDGASM VAR DET Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Mn som sakt låv å ha forskjellige meninger, men for meg så var destiny drit bra Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Her er en liste over Destiny sine Trophies og achivements http://www.bungie.net/7_Bungie-Weekly-Update---06272014/en/News/News?aid=11607 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det skal visst gå å forhåndsbestille spillet hoss Amazon, få betakode for å så avbestille. Noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Vet egentlig ikke hva jeg syns om mmorpg på console etter å ha prøvd Alpha. Kanskje ikke så rart når du har spilt forskjellige mmoprgs i en årrekke på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det skal visst gå å forhåndsbestille spillet hoss Amazon, få betakode for å så avbestille. Noen som har gjort det? ja, jeg har gjort det Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Det skal visst gå å forhåndsbestille spillet hoss Amazon, få betakode for å så avbestille. Noen som har gjort det? er også mulig å gjøre dette på gamestop Lenke til kommentar
UFC Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Og det funker faktisk? Gratis spill her altså! Ikke det at jeg ikke vil støtte spillet, men jeg har ingen jobb og går på skole så dette hadde vært fint Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Gratis og gratis.... Man får iallefall en plass i betaen som tar slutt før release. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå