exphi Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tips til å unngå å bruke ei krone på dette jævla dritt faget? hehe Skal ta det på UiO... Skal bruke tid på det og jobbe med faget, men ønsker ikke bruke ei krone på bøker i dette faget... How possible?! Lenke til kommentar
signii Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Kjøp bøkene brukt? Jeg vil anbefale deg å ha boken. Eller så kan du kjøpe kompendie i stedet, som kun er sammendrag av boken. Eller, hvis du ikke vil kjøpe, lån den på biblioteket? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 kan jo google og se om noen snille folk har lagt ut pdf versjon (ulovlig?) 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Brukt / kompendium / sammendrag laget av andre elever. Lenke til kommentar
exphi Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 kan jo google og se om noen snille folk har lagt ut pdf versjon (ulovlig?) var denne jeg drømte om. men til min store overraskelse finner jeg obskure matematikk bøker i pdf men ikke exphil som alle skal ha... hva faen....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå