lion22 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Hei... Jeg møtte denne jenta litt sent kl 2. Og da skulle vi dra nesten, vennene mine gikk foran meg og sa bare snakk med hu. Hun tenkte jeg er en player, men vi snakket sammen og hun svarte ærlig på alt. Første gangen ei full jente er 100 "% ærlig, jeg ville kysse henne men fikk ikke lovt burde bare ha kysset hun, men tenkte da stikker hun. Det var etter at jeg fikk nr hennes og fb hennes. Burde man spørre om man kan få et kyss ? Hun tenke jeg var bare ute etter et ligg og ville plutselig være wingman,,'men jeg prøvde å få hun, jeg spurte om jeg kunne ringe henne dagen etter ( i dag ) og hun sa ring meg. Så nå vet jeg ikke, jeg har både fb og nr ? Tenkte hun kan late som hun ikke kjenner meg det skjedde første gangen når jeg ringte ei jente jg fikk nr fra. Men hva skal jeg gjøre skrive på fb eller ringe ? Vi skulle liksom finne på noe i dag ..problemet nå er tok hun det serriøst? Vil hun at jeg skal ringe hun ? Eller skal jeg bare skrive på fb .. Endret 29. juni 2014 av lion22 Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 ring.. Ikke Skrive ? Føles flaut å ringe noen du ikke har møtt i edru tilstand før .. Men jeg vurderer å ringe. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skriv en sms. Spør om hvordan det står til. Om hun husker deg. Intressert i å møtes en dag sånn for å prate litt. Vent med kyssingen. Noen jenter vil ikke at ting skal gå så fort. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg vet ikke om jeg forstår helt, men å tvinge til seg et kyss eller noe annet når jenta eksplisitt sier nei, kan bli sett som et overgrep. Så det er lurt å la være. Hvis du har telefonnummeret til ei jente og vil snakke med henne eller treffe henne, og hun kanskje vil godta det, skader det ikke å ringe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg ringte, tror ikke jeg gidder å skrive her mer. Får ikke akkurat noen svar, men bare meninger.. Bye Bye Anonymous poster hash: 8c98b...632 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Skriv en sms. Spør om hvordan det står til. Om hun husker deg. Intressert i å møtes en dag sånn for å prate litt. Vent med kyssingen. Noen jenter vil ikke at ting skal gå så fort. hun husket at vi snakket, men ikke om hvordan jeg så ut, hun sa at hun var opptatt den dagen. Hun foreslo at vi kunne sett en kamp sammen, Jeg ba hun ringe meg hvis hun vil. Løper ikke etter jenter.. Anonymous poster hash: 8c98b...632 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er ikke så lett å komme med annet enn meninger. Bra at du ringte da, så tok du initiativ. Hun kom i det minste med forslag til hva dere kan gjøre Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) ring henne, be a man. bare små pyseguttepjokker som ikke tør ringe. du hørte meg, bare pyseguttepjokker som ikke tør ringe Endret 1. juli 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jenter har en tendens til å være veldig tilbakeholden etter et møte på byen der de har vært beruset. Jeg syns det beste er å sende melding først, f. eks spørre hvordan det går med fyllesyken.. (standard melding). Da får du gjerne en oversikt over hvor du har henne dagen etter. Jenter synes det er like ubekvemt å ta telefonen, som du synes det er å ringe. Men vær likevel bestemt i det du vil finne på med henne.. du kan f. eks si "bli med å se kamp senere da?" eller, "vi skulle jo se kamp idag". Deretter kan du skrive at du ringer henne litt senere. Hvordan gikk det egentlig? Endret 5. juli 2014 av Kazumo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jenter har en tendens til å være veldig tilbakeholden etter et møte på byen der de har vært beruset. Jeg syns det beste er å sende melding først, f. eks spørre hvordan det går med fyllesyken.. (standard melding). Da får du gjerne en oversikt over hvor du har henne dagen etter. Jenter synes det er like ubekvemt å ta telefonen, som du synes det er å ringe. Men vær likevel bestemt i det du vil finne på med henne.. du kan f. eks si "bli med å se kamp senere da?" eller, "vi skulle jo se kamp idag". Deretter kan du skrive at du ringer henne litt senere. Hvordan gikk det egentlig? har ikke skjedd så mye, hun sa vi kunne se på en kamp i baren, skrev litt til hun på torsdag spurte om hun skulle ut og hun svarte at hun gikk ut men var ikke i godt humør, vet ikke tror ikke jeg gidder å prøve mer, jeg sa til hun at hun skulle ringe hvis hun ville finne på noe den dagen jeg ringte. Da sa hun at hun var opptatt prøvde å be hun ut kl 9 men da skulle hun visst gå hos ei venninne og se på vm.. Kl 9 den dagen spilte hellas og costa rica. Jeg vet ikke om hun vil at jeg skal gi opp eller prøve hardere., men who cares nok fisker ute der. Anonymous poster hash: 8c98b...632 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Første gangen ei full jente er 100 "% ærlig Kilde? LOL! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Kan du ikke bare fortsette med "100% ærlig"?? LOL!! 2 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Høres ut som om hun ikke er intressert. Hadde hun vært det så ville hun garantert funnet tid til deg. Mange jenter sier ikke rett ut at de ikke er intressert, men finner på unnskyldninger hele tiden om at de skal noe med andre, at de føler seg dårlig osv. Er selv jente og var før en av dem som fant på tusen unnskyldninger for og ikke treffe noen. Har vokst opp fra det og nå sier jeg rett ut viss jeg vil at noen skal dra dit pepper'n gror. Så naiv du er. 100% ærlig. In your dreams. Ingen er 100% ærlige. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 hun er ikke interessert, det å be en jente ringe er også ganske håpløst tror ikke jenter har snakket i telefon siden sms kom en gang på 90-tallet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå