Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer reagerer kraftig på hobby - bør jeg slutte/avgrense?

Anbefalte innlegg

Problemet ditt er at du forventer av henne at hun handler rasjonelt og logisk, det er for mye å spørre fra et kvinnemenneske.

Jeg vil påstå at det er mye å kreve av en 22-åring, kjønn nonwithstanding. Når jeg var 22 var jeg en ENORM idiot... Og når jeg var 22 syntes jeg at når jeg var 17, så var jeg en enorm idiot. Om ti år kommer jeg til å si det samme om når jeg var 32...

Edit: Whoa, jeg deprimerte meg selv :(

Neeeeida, når du begynner å nærme deg 40 innser du at du har slutta å bli smartere, at du har vært på ditt beste... :p

Neida, det er vel et poeng at vi blir visere med erfaring, en eks av meg (hun var 17 og jeg var 19 da vi var sammen) sa for noen år siden i en bisetning noe sånt som "jeg beklager at jeg var som jeg var, det var nok ikke enkelt å være sammen med meg..." og det hadde hun aldeles helt rett i. Hun var vel antageligvis ca. 30 da hun sa det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får du ikke betalt?

da skjønner jeg i alle fall at hun reagerer, alle handlinger krever en motivasjon, kanskje du har en interesse for foto rent teknisk, men det forsvarer ikke motivasjonen din for å kun ta bilder av nakne damer.... hadde du tjent på det så hadde jeg skjønt det, men hallo, du må ikke jobbe gratis sånn, du blir utnyttet jo, eller så er du en lite pervo kanskje? tror hun dama di har skjønt at det er noe muffens

Anonymous poster hash: b795f...97b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...