jotto Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei, jeg har nylig kjøpt Sony Ericsson t610 og er meget fornøyd med den, MEN jeg begynner å bli rimelig fed-up av PC-softwaren som følger med. Jeg har MSI bluetooth -dongle, og får ikke syncet eller brukt image editor eller mms home studio. Jeg får browset telefonen via "my bluetooth places", men ericsson-programvaren, samt Phone monitor og outlook-synkroniseringen nekter å finne telefonen. Jeg har gjort som beskrevet og valgt rett COM-porter i "Phone monitor options". Telefonen og PCen er paired. Noen ideer? Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 bare et tips, jeg får heller ikke SE sin software til å fungere, men du kan få dem til å synkronisere ved å gå i utforsker-->my bluetooth places-->entire Bluetooth neighborhood--> din telefon-->IrMC synkronisering. høyreklikk på den og velg synkroniser.. så får du iallefall synkronisert.. det er det beste jeg har fått til, har installert SE software mange ganger, har aldri fått noe til å fungere!!! mvh Jallamannen Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 nye drivere til bluetooth dongelen? jeg har 1.3.1 det fungerer fint. Men er enig i at programvaren til ericsson ikke er allverden. Det er noen gratis programmer på myt610 som kanskje virker bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå