Emsal Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 For en tid siden var jeg hos vegvesent for visning, de sa de skulle sende meg brev hjem i posten. Har fått det, og det er krysset av på godkjent. Har sett på andre motorsykler som har vært omregistrert til mellomtung, der det står i selve vognkortet den nye effekten. Når jeg søker på registreringsnummeret til MC'en min på vegvesenet sine sider står fortsatt den originale effekten på. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du ber om nytt vognkort der det er skrevet riktig effekt dersom det fremdeles står den gamle effekten i det nye vognkortet. Sjekk også at vognkortets del en, punkt "5. Klassifisering" lyder: Køretøygruppe, teknisk: L3e Teknisk undergruppe: MT Kjøretøygruppe, avgift: 620 Motorsykkel mellomtung Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg skjønner det, men burde ikke det blitt forandret på, på nett, selv om jeg ikke har fått et nytt fysisk vognkort? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det er ikke sikkert uvesenet har oppdatert Autosys ennå. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Det er ikke sikkert uvesenet har oppdatert Autosys ennå. Jeg kan gi deg litt mer informasjon, den var inne for kontroll 10/6-14 Står først og fremst krysset på godkjent. Dette er det som står på notater. "Ombygging til mellomtung se sveis dør/c|or/cdv/c|dv(er usikker på det ordet ass) innlegging i Autosys." Kanskje du kan tyde det bedre. Endret 9. juli 2014 av Emsal Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg kan ikke tyde det noe bedre. Har du ikke fått vognkortet ennå? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 Det har jeg ikke. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Om du ikke har fått det enda tar du deg en telefon eller stikker nedom en dag å hører med de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå