ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Åååå... kommer det ikke til pc :-( Det er jo bedre å styre bil-, sports- og platform spill med konsoll > mus/tastatur. Med mindre du har ratt og pedaler eller noe slikt.... rts, fps, moba er bedre egnet til mus/tastatur på grunn av presisjon og antall knapper til binds, macros og sånn.. Er det pga 30 fps du vil ha det til PC? Eller andre grunner? Man har større utvalg i både joypads og ratt til PC... AtW Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Åååå... kommer det ikke til pc :-( Det er jo bedre å styre bil-, sports- og platform spill med konsoll > mus/tastatur. Med mindre du har ratt og pedaler eller noe slikt.... rts, fps, moba er bedre egnet til mus/tastatur på grunn av presisjon og antall knapper til binds, macros og sånn..Er det pga 30 fps du vil ha det til PC? Eller andre grunner? Er vel konkurranse om å lage feteste grafikken og da må de dumpe fps ned til 30. Dette er vel for å illustrere hva de kan få til av grafikk, men skjønner ikke hvorfor dette racet med grafikk på konsoller som allerede er utdaterte. Lag heller noe tilsvarende til PC som virkelig kan få fram en grafisk perle. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Kjøpte meg en high-end pc engang tilbake. Helt soleklart det verste kjøpet jeg har gjort noengang i mitt liv. Skulle gjerne hatt tilbake de pengene. Jeg kommer alldri til å ofre så mye penger for ekstra fine piksler igjen. Gleder meg til Driveclub til ps4 og venter med å dømme om 30fps var et dårlig valg inntil jeg faktisk har prøvd det selv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Jeg tror det ikke før jeg ser det, PR materiale er bare bullshit i 90% av tilfellene. Du tror ikke de klarer 30 fps? 20 fps da? Sett overskriften? Ja jeg har lest artikkelen. – Du vil knapt tro dine egne øyne når du ser dette spillet Endret 30. juni 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Mtp de tidligere bilspillene som utvikleren står bak så er jeg vel mer skeptisk til hvordan kjørefølelsen er, oppførselen til bilene, kontra grafikken. Det jeg virkelig hadde satt pris på er et bilspill som hadde tatt for seg reelle strekninger i Norge slik at man kjenner seg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå