Håvard Hofstad Ruud Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Vi har sett vakre DriveClub i aksjon på baner fra Norge, India og Canada.SNIKTITT: DriveClub Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 30 fps i 2014......... 5 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Gleder meg til å prøve dette 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Forsto ikke overskriften. Hva er det øynene mine ikke ska tro? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Desverre bare 30fps ja, ganske trist i grunn. Men ser likevel frem til ett godt bilspill for konsollen Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Åååå... kommer det ikke til pc :-( Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Forsto ikke overskriften. Hva er det øynene mine ikke ska tro? Tar du alt like bokstavelig? Ser frem til dette, selv med 30 fps. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Åååå... kommer det ikke til pc :-( Hadde nok sett bedre ut med 100+ fps ja Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 30fps og ren grafikkonanisme. Kunstige vegger rundt hele banen. Blærk... Håper de har en skikkelig fysikkmotor i bunn, så kan de heller ha masse hjelpemidler som kan aktiveres for de evneveike need-for-speed-fantastene. Men det ser ut som ren hovercraftracing på videoene som er vist.... Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Forza Horizon. 2 <3 Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skjønner ikke det helt store med grafikken her. Litt kornete bilde og etter traileren å bedømme er det ikke bedre grafikk enn det er på gamle NFS Shift. Sier ikke det er dårlig, men i mine øyne lukter det ikke en gang på en "wow-faktor" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg tror det ikke før jeg ser det, PR materiale er bare bullshit i 90% av tilfellene. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg tror det ikke før jeg ser det, PR materiale er bare bullshit i 90% av tilfellene. Du tror ikke de klarer 30 fps? 20 fps da? 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skjønner ikke det helt store med grafikken her. Litt kornete bilde og etter traileren å bedømme er det ikke bedre grafikk enn det er på gamle NFS Shift. Sier ikke det er dårlig, men i mine øyne lukter det ikke en gang på en "wow-faktor" Det er ganske mye bedre enn NFS Shift. Tror du må se på Shift igjen. Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skjønner ikke det helt store med grafikken her. Litt kornete bilde og etter traileren å bedømme er det ikke bedre grafikk enn det er på gamle NFS Shift. Sier ikke det er dårlig, men i mine øyne lukter det ikke en gang på en "wow-faktor" Det er ganske mye bedre enn NFS Shift. Tror du må se på Shift igjen. Måtte faktisk gjøre det ja, begynte å undre. Men holder enda på at det ikke er nevneverdig forskjell fra Shift og dette. Med mindre det er en annen trailer enn den som de viser til her, så skulle man tro den var den kanskje 3 år gammel. Det er langt fra imponerende (men nå snakker jeg jo kun om grafikkdelen, og ikke spillet). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Spesielt å legge så mye inntsats i små detaljer og så gjøre det til et arkadespill med usynlige vegger og urealistisk handling/bremser/osv. Så får vi se om det endelige resultatet blir som lovet, eller om det er Motorstorm all over again.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 30 fps i 2014......... Sånn er det med konsoller, man tvinges til å prioritere grafikk over spillbarhet, enten man vil eller ikke. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Motorstorm...fy faen for ett forpult drittspill. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Åååå... kommer det ikke til pc :-( Det er jo bedre å styre bil-, sports- og platform spill med konsoll > mus/tastatur. Med mindre du har ratt og pedaler eller noe slikt.... rts, fps, moba er bedre egnet til mus/tastatur på grunn av presisjon og antall knapper til binds, macros og sånn.. Er det pga 30 fps du vil ha det til PC? Eller andre grunner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå