Zett Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg maskin , med blant annet ASUS A7N8X Deluxe hovedkort. Jeg har en Maxtor 120GB harddisk fra før, og vurderer å kjøpe meg en S-ATA harddisk neste gang, men vil nødig kaste den gamle... Er det noe problem å ha både S-ATA harddisker og den gamle IDE-typen i maskinen samtidig. Eller er det slik at jeg må "velge" det ene eller det andre. Er helt grønn på dette området.... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det skal ikkje vere noko problem å blande S-ATA og P-ATA Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har slev samme hk, og det er ikke noe problem å blande sata og pata. Har selv 2 pata disker og to pata cd-rom + en sata raptor disk. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 hehe det er overhode ikke noe problem men det du må tenke om du skal ha den serial ata disken som os disk eller bare lagring spør deg meg så er det ikke no vits med en serial ata disk med relativt lite med lagrings kapasitet som lagrings disk husk 2 ting enable både pata og sata i bios si at sata skal være disk 1 (eller boot disk) så ordner dette seg har selv et msi neo bfiser og hadde ingen problemer med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå