RuneTh666 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 I forbindelse med installering av WIndows7 fra USB-stick så får jeg opp denne meldingen: Jeg har aldri sett denne melding før. Forsto ikke hvorfor den "hyler" etter driver for CD/DVD når jeg alle installasjonsfilene ligger på USB. Hovedkortet er ASRock A75M-HVS, disk er SAMSUNG HD154UI Håper noen kan hjelpe meg videre her. Installasjonen er Win7, 32bit Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Update:Jeg har fysisk koblet vekk cd/dvd og det er ingenting i BIOS som forteller meg at det muligens kunne komme til å være en CD/DVD men likevel kommer meldingen opp når jeg skal begynne på installasjon. Er det i det hele tatt CD/DVD stasjon den hyler på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Problemet er antagelig at du bruker en USB3 kontakt på PC. Man må bruke en USB2 kontakt. 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg ELSKER deg Hårek :-). Det funket. Tusen tusen tusen takk, du reddet ferien og siste rest av helgen min. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Så bra. Husker dette var et underlig problem da det dukket opp. Så vidt jeg vet var det brukeren syar2003 som først kom med løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå