gaffel1 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg skal starte nettbutikk på hobbybasis, men hvordan kan jeg sende med kvittering og garantibevis til kundene? De må jo få noe som de kan ha å vise frem til hvis det eventuelt skulle være noe feil med produktene. Og det virker jo litt useriøst hvis de ikke får noe slags kvittering når de handler. Lenke til kommentar
mund Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 kvitteringen kan jo gjelde som garantibevis også. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Printer og fakturaprogram... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Printe kan de vel strengt tatt gjøre selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja, det kan de vel strengt tatt gjøre... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det kan være lurt å huske å sende angrerettskjema og, siden det er snakk om nettsalg. Faktura ville jeg sendt som pdf-fil via epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå