AdNauseam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Send melding til huseier og tilby deg å ringe rørmannen om de ikke har anledning. Så blir det nok fikset in no time. Ringer man rørmannen for å fikse noe så skal han jo fikse det før han går. Det finnes ikke problemer, bare løsninger. XD Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Rørmannen har jo vært her uten å fikse det. Vaktmester skulle komme tilbake. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Rørmannen har jo vært her uten å fikse det. Vaktmester skulle komme tilbake.Nettopp, da må rørleggermannen komme tilbake. Og med mindre du er god på telepati (det er jeg), så er telefon en fin løsning. Eller faks. <-- nikkedukke er enig. Endret 2. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det skal bli spennende å se om jeg får ringt saksbehandler i NAV i morgen, og få sagt at det møtet vi hadde forrige mandag egentlig bare var svada, og at arbeidspraksis nå er en svært dum ide. Jeg kommer rett og slett ikke til å møte opp. Jeg unngår jo også legen min. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Fikset lekkasjen selv, enn så lenge. Var bare å skru til en mutter... Skyllemekanismen fungerer ikke optimalt, men jeg på saken. Jeg mener jeg har en reell sjanse til å fikse det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Tommel opp, haha. Enten er du usedvanlig handy av deg eller så er den rørleggeren en rakettforsker. Jeg kjeder livskiten utav meg. Mat virker som bortkastet tid nå. Endret 3. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) pffffs døgnrytmen er så dårlig nå igjen. dagen min starter nå liksom -.- Hei, du! ( : hvilke natur-medisiner kunne hjulpet mot depresjon og utmattelse? Endret 3. september 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Og jeg som syntes jeg sov lenge i dag. Godt jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Boka er nå 4399 ord, ca 22 a5-sider (kindle har ikke sidetall). Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Boka er nå 4399 ord, ca 22 a5-sider (kindle har ikke sidetall).Link, link, link, link, link. Link. linklinklink. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nei.Ventet meg det svaret. Verdt et forsøk da. Synes det var bra prøvd jeg. En teknikk jeg brukte når jeg var lite barn, bare repitere kravene mine til de ble hørt. Det skjedde aldri. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Sov godt http://youtu.be/Ijm4GNWgLsU Endret 3. september 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lite aktivitet her nå. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lite aktivitet her nå. https://www.youtube.com/watch?v=bYkbsAi20ZU Snik-test av å legge ut video Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 TLLM har enten tatt selvmord, eller er innlagt. Gentlemen, place your bets! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Lite aktivitet her nå.Du hast richt. HeyheyHeeeeeeeeeeeeeeeey!!!11 TLLM har enten tatt selvmord, eller er innlagt. Gentlemen, place your bets! For en dyster avstemning. Jeg stemmer på at han har flyttet ut i skogen og blitt med i en ulveflokk. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Hei ( : Du går sikkert raskt ned når kostholdet blir litt bedre, siden du trener så mye : ) Har du startet med den dietten? Kostholdet mitt og vekten er ikke problemet her, men rutinene mine er så dårlige, jeg har vært helt utslitt i denne uken, det er sinnsykt! frustrerende, og jeg aner ikke hva det er. Jeg skal hvile et par dager til og se, hvis ikke ringer jeg legen. Hei Det er ikke så lett med dietter, men spiser sunnere nå om dagene egentlig:) dårlige rutiner kan fort føre til stress og at man blir raskere sliten også. Håper du har kommet deg også får orden på det med rutiner om du ønsker det. "- It is easy to love perfection. The difficulty consists in loving the human with his good and bad. We mostly know as much as we love. Only loving God but not its creatures, you can never really know, neither really love." Skal se på film nå http://youtu.be/m2oJNGi2vQs Mistet lysten på potetgull nå <3 Endret 4. september 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Grunnen til at TLLM ikke er her er nok fordi han har en downperiode, muligens utløst av dette: Fuck you. Ja, fuck you. Han tar ting til seg, og tolker det gjerne som vondt ment. Uheldig når du allerede sliter med deg selv og har slitt lenge. Med vennlig hilsen, Privatdetektiv AdNauseam Endret 4. september 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå