Emancipate Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hehe, en sang om en godteri-automat... eller hva man skal kalle dem. Har ikke sett sånne på år og dag. De har fått innholdet byttet ut. Det er en sånn (med godteri i) i nærheten av der jeg bor, men jeg tror jeg er den eneste som kjøper, for tingene inni der er ofte i ferd med å gå ut på dato. Endret 30. august 2014 av Tåkelur 2 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er en sånn (med godteri i) i nærheten av der jeg bor, men jeg tror jeg er den eneste som kjøper, for tingene inni der er ofte i ferd med å gå ut på dato. Det kan være en bra ting. Fermentering. Det ville ikke vært øl og ost uten fermentering. Ikke sort te, engang. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Luksus å ha venner, da. Er ikke på FaceBook... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skjønner ingen ting ... hva er det jeg har gjort for å straffes sånn? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skjønner ingen ting ... hva er det jeg har gjort for å straffes sånn? Generelt eller spesielt? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Var litt tåkete det spørsmålet mitt. Men er vel standarden at man sliter både med spesielle og generelle ting. Henger litt sammen har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Mye trist country... handler ofte om savn... Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Mye trist country... handler ofte om savn... – Help me make it throught the night Kris Kristofferson & Rita Coolidgeav YouTube 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nærmer seg Jul med stormskritt. La oss nyte denne låta av den mektige Jan Terri: https://www.youtube.com/watch?v=C5Ng1HbOAKs Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hei. Endret 31. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 enig, jeg blir med ( : Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 To Narnia! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her er det liv ser jeg. :] Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det gode: huseier betaler rørlegger Det onde: rørleggeren har vært her, men det lekker fortsatt Det grusomme: hele doen må sikkert byttes - no shit! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Høres ut som du koser deg, tåke. sånt er alltid noe dritt, jeg hadde kloakkoversvømmelse en gang. Det var gøy. Spesielt vaskinga etterpå. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kloakken lekker ihvertfall ikke. Vaktmester har vært her, men det drypper fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå