The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg hører ikke etter på hva de synger om da, er det viktig? Jeg syns ikke det, selv om det er en fin tekst og. Det er en sånn "kryptisk" tekst. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Lagret den i listen til senere, likte det. Men er heller i humør for System of A Down. Koselig musikk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=s2g1YIThZUw Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 . Hadde det ikke vært for at jeg har sett mye av lignende kvalitet der ute, så hadde jeg trodd det var noe fra et humorprogram på TV2. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg er på irriterende vis en hybrid. Enten veldig useriøs/tullete eller veldig seriøs. En tohodet skapning, med en kropp som binder dem sammen. Jeg er både tullete og seriøs på samme tid. Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig. - Piet Hein. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Sangen er bra. La meg minne om denne delen av teksten:you can judgebut it won't affect my life that much Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hehehe, ja. Tåkelur har noen vittige poenger. Jeg vil tro denne (hvem er det?) er mer avhengig av hva andre mener enn hun gir utrykk for. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Det kan ikke være det at du former deg til omgivelsene og ikke gjør det som gjør deg glad da? At du føler du må endre deg fordi det er noe feil, måtte det være i skolesammenheng, syn på livet, fornuft, venner/sosialt osv. osv. At du ikke føler du kan være det som du i hodet "forventer" som "godkjent"? Vet ikke jeg, jeg forsøker.. men så blir jeg utslitt. det er sikkert mye med det ja, tror det skjer uten at jeg merker det noen ganger. Jeg må slutte å bry meg så mye ( : Endret 29. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Hun er da ikke seriøs. Kan ikke være. Men at hun liker oppmerksomheten tviler jeg ikke på. https://www.youtube.com/watch?v=YfjTZLxekig Vet ikke jeg, jeg forsøker.. men så blir jeg utslitt. det er sikkert mye med det ja, tror det skjer uten at jeg merker det noen ganger. Jeg må slutte å bry meg så mye ( : Si "fuck it" og ikke tenk over ting. Ta det naturlig, fokuser på det som skjer rundt deg, ikke dra det inn i hodet for analyse. Si det du føler for, og hvis du tryner så tenker du ikke et sekund over det og fortsetter. Tren på det. Trenger ikke å gjøre det for lenge, men bare slik at du får utfordret deg litt. Og etterpå tenker du heller ikke over det. Dritbra sang btw. Endret 29. august 2014 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Etter bildet over og den tilhørende tråden på imgur har jeg skrevet denne sangen:Vending Machine(Verse)x instrumental xx instrumental xi know it's lame but it's truebut all i want to do is get away from the painand there ain't no pain killer like you(Chorus)Vending machineChocolate bars behind barsSugar coated sugar pillsJust drop a coin for relief(Verse)The machine is dark as I approachI feel like a cockroachI get up my tractionMust find satisfaction(Bridge)If only momentarilyShine a lightFor sweet thingscannot be unseen(Verse)"The light inside is broken but I still work"That applies to both of usDepress the buttons to make a selectionDepress yourself to need confection(Chorus)Vending machineChocolate bars behind barsSugar coated sugar pillsJust drop a coin for relief(Rap)Jealousy. When I came to you today I noticed at the far edge something missing, it was one of them fizzy drinks, it smells like them every time I go pissing, absent from its spot, some one must have got it, bought it, that's just sick and twisted, I should call a cop and get him arrested. That was my vending machine and my drink, I am humiliated as I go and take a sip from the sink.(Chorus)Vending machineChocolate bars behind barsSugar coated sugar pillsJust drop a coin for relief(Verse)"The light inside is broken but I still work"That applies to both of usDepress the buttons to make a selectionDepress yourself to need confection 1. 2. 3. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Hater når jeg får dagens siste post. Føler meg som den siste diskusjonianer. Endret 29. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hehe, en sang om en godteri-automat... eller hva man skal kalle dem. Har ikke sett sånne på år og dag. De har fått innholdet byttet ut. Her er det yoghurt og appelsinjuice. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Bare megInnsidenUtVentende i et vakuumPartiklerPopper oppFor så å forsvinneUten at du aner Endret 30. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) 4 låter, der første låten er på 21 minutter og alle sammen totalt 59 minutter. Wow.Det er låter som er over 20 minutter som er greia. Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig. Jeg tar alt alvorlig. Ikke bra det heller. Endret 30. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 SKAÐI & Vizla Thou Art Busted as lurkers. Er en stor lurker som sjeldent skriver noe, da jeg sjeldent har noe brukbart å komme med annet enn negativitet og galle. I dag er dog en god dag, skal ikke klage Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Si "fuck it" og ikke tenk over ting. Ta det naturlig, fokuser på det som skjer rundt deg, ikke dra det inn i hodet for analyse. Si det du føler for, og hvis du tryner så tenker du ikke et sekund over det og fortsetter. Tren på det. Trenger ikke å gjøre det for lenge, men bare slik at du får utfordret deg litt. Og etterpå tenker du heller ikke over det. Dritbra sang btw. skal forsøke jeg greier jo det ganske greit egentlig, når jeg ikke sliter da Tror ikke du er det. Nettopp fordi du føler det. Jeg føler det ikke, det tyder på at jeg er det - det samme tilsier all erfaring. Tror ikke du heller er det du føler det jo? Er det ikke derfor du sletter poster noen ganger da? "all erfaring" sikkert negativ bias, eller hva det heter.. Endret 30. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror ikke du heller er det du føler det jo? Er det ikke derfor du sletter poster noen ganger da? "all erfaring" sikkert negativ bias, eller hva det heter.. Kanskje det. Jeg aner rett og slett ikke. Jeg bryr meg egentlig ikke lenger. Det er som det er. 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) : ) Endret 30. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg har laget fiskegrateng i dag. Sånn skikkelig hjemmelaget. Det ble veldig godt. Men begynner vel å bli gammel, som velger sånn lørdagsmat. Den her er bare helt super! Endret 30. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) God morgen Veide meg i går, men nå hadde jeg gått opp en kilo igjen Så veier akkurat samme som før jeg begynte å trene hehe Også ble det is og nei nå er det på tide å stramme inn skikkelig framover om jeg har tenkt til å bli slank Begynner nå Går og lager grønnsaksaksjuice med grapefrukt Den blir både frokost og lunsj. Legger meg altfor seint om dagene også. Så må en time tidligere i seng framover også prøve senere med enda en time tidligere. I dag tror jeg at jeg skal trene litt yoga da Null karbo i dag Det blir bra ! Hei ( : Du går sikkert raskt ned når kostholdet blir litt bedre, siden du trener så mye : ) Har du startet med den dietten? Kostholdet mitt og vekten er ikke problemet her, men rutinene mine er så dårlige, jeg har vært helt utslitt i denne uken, det er sinnsykt! frustrerende, og jeg aner ikke hva det er. Jeg skal hvile et par dager til og se, hvis ikke ringer jeg legen. Endret 30. august 2014 av SingingMySong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå