AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Singingmysong lusker i tråden igjen. Det gjør TLLM også. Og jeg. Og en gjest. Og en annen (sikkert Tåkelur). Jeg skammer meg over stemmen min.Why? Ja, husker på ungdomsskolen, da skulle vi ta opp en slags "radio" og spille av i timen etterpå (gudene vet hvorfor), og når de satte på min låt det helt latterlig, og det syns visst de andre og. Hater å høre min egen stemme på tape... Og noen ganger irl også. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du svarte vel egentlig selv på spørsmålet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du svarte vel egentlig selv på spørsmålet.Det svarer ikke på hvordan du oppfatter din egen stemme og hva som er "feil" med den. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Høres ut som en babyelefant som holder seg for nesen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg ser din video og høyner med denne: https://www.youtube.com/watch?v=nPULWBwatlk Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Høres ut som en babyelefant som holder seg for nesen.Men en elefant har ingen fingre til å holde seg for nesen.. 0.o Jeg er sikker på at det ikke er så ille. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Skulle gjerne gjort et opptak av min stemme, og lagt det ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg håper at det er værre når jeg skal ta opp, pga prestasjonspresset. Skulle gjerne gjort et opptak av min stemme, og lagt det ut.Men så? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 SKAÐI & Vizla Thou Art Busted as lurkers. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kanskje noen kjenner meg igjen... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Skulle gjerne gjort et opptak av min stemme, og lagt det ut.Do it. Jeg håper at det er værre når jeg skal ta opp, pga prestasjonspresset.Slik at du har en bedre grunn til å feige unna? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nei vent, jeg skal gjøre det. Bare gi meg noen minutter til å finne ut av det tekniske. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Btw, du har innlegg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kanskje noen kjenner meg igjen...Sant. Men det tviler jeg egentlig på. Jeg kommer ikke til å laste opp opptak. Med mindre det bare er pusting, da kan jeg. Men tviler på det er av interesse. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil høre hvordan folk her høres ut. Hvis de har skumle stemmer kan jeg ikke skrive mer. Jeg har nok problemer med stemmer i hodet. Dessuten må jeg legge meg nå. Endret 28. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nei vent, jeg skal gjøre det. Bare gi meg noen minutter til å finne ut av det tekniske.Det er en båndopptaker i Windows en plass. Btw, du har [img=http://1.bp.blogspot.com/_CQELUnCfhO0/TKXv673W4AI/AAAAAAAAA-c/nwMY_BfGMVw/s400/911[1].jpg] innlegg. Mhm, det var derfor jeg postet bilde av Porche 911 der bak! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg vet ikke om jeg vil høre hvordan folk her høres ut. Hvis de har skumle stemmer kan jeg ikke skrive mer. Jeg har nok problemer med stemmer i hodet.Da trykker du ikke play. Don't press dat button. <-- No. Av interesse: Stemmer i hodet: Schitzofreni? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvor kan jeg laste opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå