Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke det Gud vil beskytte oss vet jeg bare :) Og når du tror på Jesus vil du få den beskyttelsen :) Så ja på et vis mener jeg det, men ikke at jeg sier du skal det :) Fordi Gud jobber fra oss innover og utover og ønsker å lege alt :)

 

Så når du mener alle tenker negativt om deg høster du dårlig frukt som kan få deg dårlig. Gud ønsker du høster god frukt så du får det godt :) Og den frukten har du inni deg også. Og den enkleste veien er å la hjertet sitt åpnes opp for det gode:) Jesus inkludert, pga den hellige ånd :) Da lar man Gud komme til å hjelpe oss. Ved å gi alt til Gud. Og med det blir Guds barn :) Derfra tar vi del i Guds rike å blir en del av GUD :) Og alt som gjorde han vondt var i verden ikke hos GUD.

 

Det onde vil selvfølgelig alltid prøve seg, men da kan man ha blikket på vår far i himmelen i stedet for å la det slippe til:) Fordi Gud vil alt godt for sine barn :) Derfor sier også Jesus at han ikke var av denne verden for han hørte til hos Gud i himmelen :)

 

keep-calm-and-love-satan-26.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg mener ikke det Gud vil beskytte oss vet jeg bare :) Og når du tror på Jesus vil du få den beskyttelsen :) Så ja på et vis mener jeg det, men ikke at jeg sier du skal det :) Fordi Gud jobber fra oss innover og utover og ønsker å lege alt :)

 

Så når du mener alle tenker negativt om deg høster du dårlig frukt som kan få deg dårlig. Gud ønsker du høster god frukt så du får det godt :) Og den frukten har du inni deg også. Og den enkleste veien er å la hjertet sitt åpnes opp for det gode:) Jesus inkludert, pga den hellige ånd :) Da lar man Gud komme til å hjelpe oss. Ved å gi alt til Gud. Og med det blir Guds barn :) Derfra tar vi del i Guds rike å blir en del av GUD :) Og alt som gjorde han vondt var i verden ikke hos GUD.

 

Det onde vil selvfølgelig alltid prøve seg, men da kan man ha blikket på vår far i himmelen i stedet for å la det slippe til:) Fordi Gud vil alt godt for sine barn :) Derfor sier også Jesus at han ikke var av denne verden for han hørte til hos Gud i himmelen :)

 

keep-calm-and-love-satan-26.png

 

Det ser ut som det er in å være satanist :p DU vet at om Gud ikke finnes så kan ikke satan finnes heller ;) Der tabber de fleste seg ut faktisk :) Ikke nok med det du vet ikke engang hva du tilber.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

:)

 

De mennene som sier "klem" og "vennen"... de er vel bare kåte da. Ikke noe galt i det.

Hvis du tror på Jesus så er det slutt på det :)

 

Du mener jeg skal begynne å tro på Jesus, slik at jeg får det bedre?

Å er det derfor?

Ok, klokere nå:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jada.

 

*Ta seg en cola*

 

Alle mener noe negativt om meg. Det er synd for meg.

Hvis du tror på Jesus så er det slutt på det :) Da spiller ingen rolle hva du mener ;) Fordi da er Gud din Herre :)

 

Herlig at du har funnet Jesus:-)

Skulle ønske jeg kunne tro...hadde gjort alt mye enklere:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig at du har funnet Jesus:-)

 

Skulle ønske jeg kunne tro...hadde gjort alt mye enklere:-)

 

Tusen takk hebbedilla :) Du tror at det er herlig at jeg har funnet Jesus i hvertfall så er ditt ønske allerede oppfyllt. Det tror jeg Jesus ville sagt og:) Han er nær oss :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Å er det derfor?

Ok, klokere nå:-)

 

Jeg vil tro at hvis noen fremmede menn bruker kjælenavn på deg, så er det fordi de ønsker å hoppe til sengs... hvorfor ikke, go for it. :) Hadde noen jenter spurt meg om det samme hadde jeg ikke tvilt et sekund.

 

Nei, problemet er kanskje at jeg ikke er tiltrukket av dem, derfor misliker jeg klem og vennen...

Lenke til kommentar

 

Herlig at du har funnet Jesus:-)

 

Skulle ønske jeg kunne tro...hadde gjort alt mye enklere:-)

 

Tusen takk hebbedilla :) Du tror at det er herlig at jeg har funnet Jesus i hvertfall så ditt ønske er allerede oppfyllt. Det tror jeg Jesus ville sagt og:) Han er nær oss :)

 

Fint for deg i hvert fall. Jeg har så vidt vært "frelst" en gang, men jeg mista bakkekontakten, så jeg måtte slutte:-)

Lenke til kommentar

 

Nei, problemet er kanskje at jeg ikke er tiltrukket av dem, derfor misliker jeg klem og vennen...

 

Litt mindre desperat enn meg, altså...

 

Sikkert dumt av meg å skrive med dem da...er vel altfor høflig..

 

Tror ikke det er noen god ide, uansett hvor desperat man er, man må respektere andres integritet.

 

Disse er mye eldre enn deg...sikkert mere desp. ja.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil tro at hvis noen fremmede menn bruker kjælenavn på deg, så er det fordi de ønsker å hoppe til sengs... hvorfor ikke, go for it. :) Hadde noen jenter spurt meg om det samme hadde jeg ikke tvilt et sekund.

Nei, problemet er kanskje at jeg ikke er tiltrukket av dem, derfor misliker jeg klem og vennen...

 

Det kan like gjerne være romantisk som seksuelt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...