AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Bil. Jeg la akkurat merke til at den stemmen inni hodet mitt som representerer deg (TLLM) og jeg hører når jeg leser innleggene din er veldig flat og monoton, er den sånn i virkeligheten også?Do mine! :| Jeg ser for meg en mørk, noen ganger pessimistisk og noen ganger en småhumrete stemme når han er mer spøkefull. Men det er bare når jeg tenker over det, egentlig så leser jeg med en helt annen stemme. Ser for meg et fjes fremfor en stemme egentlig. Og ansiktsuttrykker. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg la akkurat merke til at den stemmen inni hodet mitt som representerer deg (TLLM) og jeg hører når jeg leser innleggene din er veldig flat og monoton, er den sånn i virkeligheten også? Hm, godt spørsmål. Jeg antar dette ikke var et kompliment. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg ser ikke din like tydelig av en eller annen grunn. Edit: @Adnausalem. Endret 28. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg tror jeg høres belærende ut... slik at jeg legger ting frem som en slags "diskusjon"... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Men jeg høres visst helt lik ut som min bror, sier flere, og han er ikke sånn, han er veldig leken og entusiastisk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg ser ikke din like tydelig av en eller annen grunn. Edit: @Adnausalem. Why. Spørsmålstegn. :O Enda en bil. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Den her slår Tesla, den kan kjøre 80 mil uten ladning: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Why. Spørsmålstegn.Hver gang du legger inn bil blir stemmen din mer gjennomsiktig. Er som at jeg zoner ut. Jenter er ikke så interresert i raske biler. Endret 28. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg tror Tåkelur har en dyp stemme, til å være kvinne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Den her slår Tesla, den kan kjøre 80 mil uten ladning: Nesj. Tesla slår den, fordi den klarer dette som en funksjonell bil MED FULLT UTSTYR. Den der har ikke bagasjerom en gang fordi den er formet som en 90 graders snudd v i front for aerodynamiske egenskaper. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja, der sa du det Tåkelur. Jeg har en ganske feminin stemme og utrykksform. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Hver gang du legger inn bil blir stemmen din mer gjennomsiktig. Er som at jeg zoner ut. Jenter er ikke så interresert i raske biler.BIL!!! Bil bil bil bil bil bil bil bil biul bil bil bil inhl bil bil bniln bil bil biul bil bnil bil bil bil! EDIT: De er ikke bare raske. De er nydelige beskapninger. De brøler som noen tapre villdyr og pakker deg godt inn et teppe av komfort og varme. Når du sitter i en ekte bil, så er du bilen! Be the car, don't let the car be you. Cus you aint so good at rollin'. Eller noe sånt. xD Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Tesla er sikkert en konge bil det altså, men du kjøper ikke Tesla for å spare CO2... noe som er ironien her. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Tesla er sikkert en konge bil det altså, men du kjøper ikke Tesla for å spare CO2... noe som er ironien her.Jeg liker egentlig ikke Tesla lenger. Den er smart og teknologien har mange fordeler. Men komforten er skuffende, i tillegg til interiøret. Og det er en elbil, som betyr ingen kløtch, ingen girstang, ingen motorvræling. Og du har ikke kontroll over turtallet. Du er handycappet. Det liker jeg ikke. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvor får man kjøpt sånne? Tenker på bilen, ikke pipa eller hatten. (Ikke mannen heller.) Jeg liker egentlig ikke Tesla lenger. Den er smart og teknologien har mange fordeler. Men komforten er skuffende, i tillegg til interiøret. Og det er en elbil, som betyr ingen kløtch, ingen girstang, ingen motorvræling. Og du har ikke kontroll over turtallet. Du er handycappet. Det liker jeg ikke. Men den høres ut som en støvsuger opp bakkene da... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg skammer meg over stemmen min. Edit: Det kunne vært mye værre, da. Endret 28. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja, husker på ungdomsskolen, da skulle vi ta opp en slags "radio" og spille av i timen etterpå (gudene vet hvorfor), og når de satte på min låt det helt latterlig, og det syns visst de andre og. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Men den høres ut som en støvsuger opp bakkene da... Relevant? Nei. Hvorfor? I don't know. Fun. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå