AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Morgon! Pirketid: Mac er like mye PC som resten. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hva skal man kalle en PC som ikke er Mac, uten å referere til noe operativsystem? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 PC. Eller merke/modell. Eller komputer. Eller personlig datamaskin. Eller EDB-apparat. Eller digital trykkeboks. Eller teknisk dingseboms. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Men hvis man skal fremheve at det ikke er en Mac... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Teknisk dingseboms. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Skjønner meg ikke på folk som sier at de liker deg, men er ironiske og forsøker å narre deg med å si det... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Men hvis man skal fremheve at det ikke er en Mac..."PC som ikke er Mac". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Skjønner meg ikke på folk som sier at de liker deg, men er ironiske og forsøker å narre deg med å si det...Det har jeg aldri vært ute for, heldigvis. Er du sikker på at de ikke bare er mer overfladiske og vinglevorne, at de slenger ut ting, uten å ta det så seriøst? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Itte vet je. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Søvn gjør meg trøtt og sløv. Kanskje best å avstå fra selv 10 mg Vallergan... er jo ikke hangover når det er 16 timer siden jeg tok den pilla... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Anyway. Tørst. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Drikk vann, gå en tur, svøm en tur i vannet. Men hvis man skal fremheve at det ikke er en Mac...Ikke-Mac-PC såklart (i et og samme ord). 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Men hvis man skal fremheve at det ikke er en Mac...Ikke-Mac-PC såklart (i et og samme ord). BurgerKing. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 BurgerKing. Big-Mac = stasjonær og Small-Mac = laptop? xD Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Festlig det der. De fleste PCer som selges er ikke Mac, men likevel er det Mac som har et navn. Sier litt om hvor flinke Apple er på markedsføring, kanskje. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Jeg har lyst på denne!: Festlig det der. De fleste PCer som selges er ikke Mac, men likevel er det Mac som har et navn. Sier litt om hvor flinke Apple er på markedsføring, kanskje.Men det er jo fordi de har så få modeller, og alt er "Mac", og har vært det siden "forever". Andre PC-produsenter (som er ganske mange) har mange tusen (MILLIONER TRILLIONER BILLIFASILIONER!) modellserier hver. Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Men det er jo fordi de har så få modeller, og alt er "Mac", og har vært det siden "forever". Andre PC-produsenter (som er ganske mange) har mange tusen (MILLIONER TRILLIONER BILLIFASILIONER!) modellserier hver. Ja, ergo er Apple gode på markedsføring. De har funnet en formel, det er da ikke tilfeldig at det er som det er. Alle vet hva Apple/Mac er, men hva pokker er Acer? Endel vet at de produserer maskiner, men for de fleste er det veldig anonymt. Satt og lurte på om jeg skulle kjøpe en aksje i Apple, bare på skøy. EDIT: Har du veldig god råd? Good for you. Endret 28. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Nope. Jeg hadde hatt råd til en relativt heftig bil da. Men de pengene er reservert til egenkapital. BIL!!! Skal ha disse iløpet av livet mitt! Endret 28. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nope. Jeg hadde hatt råd til en relativt heftig bil da. Men de pengene er reservert til egenkapital. Sparer du til noe? Bolig, antar jeg. Med dette markedet. Må vel ha 15% egenkapital... Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) ... det er litt bedre nå, men jeg er så sliten hele tiden… jeg er deprimert sier dem, eller noe mani/ustabil. Det har vart lenge og det kommer tilbake igjen hele tiden, jeg velger det ikke og det er ikke noe jeg tenker. Jeg kan våkne opp en dag så er alt snudd på hodet :/ Endret 28. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå