Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst på denne!:

2001-honda-nsx-r(1)-big.jpgHonda_NSX_2002_042.jpg

Festlig det der. De fleste PCer som selges er ikke Mac, men likevel er det Mac som har et navn. Sier litt om hvor flinke Apple er på markedsføring, kanskje.

Men det er jo fordi de har så få modeller, og alt er "Mac", og har vært det siden "forever".

Andre PC-produsenter (som er ganske mange) har mange tusen (MILLIONER TRILLIONER BILLIFASILIONER!) modellserier hver. :p

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Men det er jo fordi de har så få modeller, og alt er "Mac", og har vært det siden "forever".

Andre PC-produsenter (som er ganske mange) har mange tusen (MILLIONER TRILLIONER BILLIFASILIONER!) modellserier hver. :p

Ja, ergo er Apple gode på markedsføring. :) De har funnet en formel, det er da ikke tilfeldig at det er som det er. :)

Alle vet hva Apple/Mac er, men hva pokker er Acer? Endel vet at de produserer maskiner, men for de fleste er det veldig anonymt.

Satt og lurte på om jeg skulle kjøpe en aksje i Apple, bare på skøy. :p

EDIT:

Har du veldig god råd? ;)

Good for you.

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar

...

det er litt bedre nå, men jeg er så sliten hele tiden… jeg er deprimert sier dem, eller noe mani/ustabil. Det har vart lenge og det kommer tilbake igjen hele tiden, jeg velger det ikke og det er ikke noe jeg tenker. Jeg kan våkne opp en dag så er alt snudd på hodet :/

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...