Sabell Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 God morgen TLLM Alt vel? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Neh, det er noen som jobber utenfor her, på blokka. Og da ser de jo at jeg ikke jobber. Trakk for gardinene, men da syns de vel bare at jeg er en feig liten dritt. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Neh, det er noen som jobber utenfor her, på blokka. Og da ser de jo at jeg ikke jobber. Trakk for gardinene, men da syns de vel bare at jeg er en feig liten dritt. Tror ikke dem tenker på om du jobber, eller De er jo opptatt med å jobbe. Kanskje bedre å få fokuset på hva du selv tenker enn hva du tror andre tenker... Ønsker deg en fin dag i hvertfall Endret 26. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Tror de blir irriterte for at de må slite mens jeg bare sitter her... Ja, ha en fin dag. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Tror de blir irriterte for at de må slite mens jeg bare sitter her... Ja, ha en fin dag. Nei De blir ikke det. Takk Endret 26. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jo... det er sånn det er... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg får sånn krampedrit i foten av og til, why?! Det er sykt ekkelt! Ene gangen fikk jeg det når jeg prøvde å sovne, gjør jo vondt for pokker, var nesten så jeg ikke fikk det bort. Hoppet og sprellet litt på gulvet, og så gikk det bort etter litt.. xD meditasjon fungerer og jeg har blitt litt flink hm da skal jeg spare til en ny pc tror jeg : ) treig pc er den siste dråpen som skal til noen ganger det! tips? natta ( : AWESOME! Har du et meditasjonsprogram du følger? Problemet er bare at den nye PC-en heller ikke har SSD. Men det går mest sannsynlig an å sette inn en, så slepper du å kjøpe helt ny PC. Og da blir PC-en rask. Når du bestemmer deg for å kjøpe en ny PC om noen år så kan du bare ta med SSD-en til den nye, du slipper å kjøpe det flere ganger. Men var derfor jeg spurte om du kjente noen som klarer å sette inn en og installere på nytt, for da sparer du mye penger. Det er veldig enkelt, men vet ikke om du hadde giddi, det er litt jobb for noen som ikke har kjennskap til det. Jeg gjetter at det er laptop du har, og laptop du vil ha. Haha, nå vekker du IT-hodet mitt her. Morning. :] Ja, Ad N. Den er genial. Kjekt å høre at du syns det Ringo Starr sprek? Skal sjekke det ut. ps. kan ikke isolere tekst som jeg vil svare på. Gamle bikkjer, he he...voff Det er ganske enkelt, sjekk den fine innstruksjonsboka under bestående av èn side, more more, no less. :F Også gamle bisjer kan lære nye triks. Gidmorgen Gidmörgen! Tror de blir irriterte for at de må slite mens jeg bare sitter her...Er det sånn dugnadgreier? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er det sånn dugnadgreier? Nei, det er innleide håndtverkere som utfører vedlikehold... får prøve å komme meg vekk herfra, men er så satans trøtt og... nei nå var jeg negativ her... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nei, det er innleide håndtverkere som utfører vedlikehold... får prøve å komme meg vekk herfra, men er så satans trøtt og... nei nå var jeg negativ her...Ja? Har jo ikke noe du skulle ha gjort du da! De er leid inn, de får penger for å jobbe. Du har dine egne saker å styre med. Ikke bry deg om det da! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja? Har jo ikke noe du skulle ha gjort du da! De er leid inn, de får penger for å jobbe. Du har dine egne saker å styre med. Ikke bry deg om det da! Ja, drikke kaffe... Men du har vel rett... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja, drikke kaffe... Men du har vel rett... Jeg HAR rett. Hvis du hadde hatt ansvar for f.eks. plenen og du ikke hadde klippet den og noen andre måtte gjøre det for deg, så kunne jeg ha skjønt det. Men det er jo ikke noe sånt. De skal også bare drite i hvorfor du er hjemme. For alt de vet så jobber du nattskift, men egentlig så har de jo ikke noe med hvorfor du ikke jobber. Det er din sak. Så drit i det, ikke la det ødelegge dagen din! Det er jo sol ute og greier! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg HAR rett. Hvis du hadde hatt ansvar for f.eks. plenen og du ikke hadde klippet den og noen andre måtte gjøre det for deg, så kunne jeg ha skjønt det. Men det er jo ikke noe sånt. De skal også bare drite i hvorfor du er hjemme. For alt de vet så jobber du nattskift, men egentlig så har de jo ikke noe med hvorfor du ikke jobber. Det er din sak. Så drit i det, ikke la det ødelegge dagen din! Det er jo sol ute og greier! Jeg har klipt plenen like mange ganger som de andre her til sammen, i sommer. Det føles jo godt. Men nå har jo jeg mye bedre tid enn de, da, så det skulle bare mangle. Er sol ja... får komme meg ut på tur. Have a nice day. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg har klipt plenen like mange ganger som de andre her til sammen, i sommer. Det føles jo godt. Men nå har jo jeg mye bedre tid enn de, da, så det skulle bare mangle. Er sol ja... får komme meg ut på tur. Have a nice day. Der ser du!!! Og folk får garantert med seg at du klipper plenen, det er noe man ikke kan unngå. Ikke tenk på det, hører ut som du gjør nok! De setter nok pris på at du klipper plenen, ikke alle som synes det er noe greier. De burde ihvertfall sette pris på det, på samme måte som du sikkert synes det er greit at de også klipper sin del. Kos deg på tur!! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kos deg på tur!! Takk. Tar nok litt tid før jeg får mannet meg avgårde, tho. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Takk. Tar nok litt tid før jeg får mannet meg avgårde, tho. :] Why? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 :] Why? Jeg vet ikke helt. Har jo hele dagen på meg. Må gjøre meg i stand. Og ordne mat og kaffe. Essensielt - jeg er lat. Tror de håndverkerne er ferdig, faktisk... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hehe, kom sent igang selv idag, men skal ut nå Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Det er jo nettopp derfor det er bra at Norge er et godt land å bo i så alle blir tatt vare på. FOrdi Systemet er bygd opp såånn og hele tiden pøves og forbedres. Også de som er syke. Det er jo ikke noe man kan for at man er eller blir. Og at de som Jobber inkludert meg selv har betalt skatt så jeg kan få bli hjemme når jeg blir/ er dårlig. Og det er jo ingen som vil være syke så de ikke kan bidra i samfunnet heller. Alle vi jo ønsker jo å være en del av noe. Å hjelpe til, utytte sine ressurser og evner, men man må jo også prøve å bli bedre om en får dårlig samvittighet av å gå hjemme så man blir bedre av det også tror jeg da Fordi samvittigheten er jo en indre stemme som kan få oss til å gjøre noe mer. Og da kan man ikke være lat heller for det leder ikke stort med seg. Blir man på latsiden for lenge så er det så lett å bli værende der. Og helle tiden tenke på hva man heller kunne ha gjort i stedet for å gjøre det oså. Helt til man til slutt kanskje gir opp til og med. Har man fortsatt viljen så er det mange som vil hjelpe til å støtte for at enkelte som har fallt litt kan komme tilbake igjen. Men det er også viktig å vite hva man kan og vil i livet også. Så veien blir på en måte ens egen. Og ikke styrt p.g.a andre. Og hva man tenker og tror om andre heller mener jeg også. En velger jo selv. Og skal man gå å tro om hva andre tenker hele tiden så kan man jo bli litt tokig Å konsentrere seg om seg selv er ganske viktig først og fremst i hvertfall. Men en må jo også gjøre noe for å slippe de tankene som er med på å plage en. Jeg pleier å gi dem til Gud jeg:) Eller så har jeg stått og ristet de ut Men de kan ogå snus på til noe positivt da. Endret 26. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg får sånn krampedrit i foten av og til, why?! Det er sykt ekkelt! Ene gangen fikk jeg det når jeg prøvde å sovne, gjør jo vondt for pokker, var nesten så jeg ikke fikk det bort. Hoppet og sprellet litt på gulvet, og så gikk det bort etter litt.. xD Problemet er bare at den nye PC-en heller ikke har SSD. Men det går mest sannsynlig an å sette inn en, så slepper du å kjøpe helt ny PC. Og da blir PC-en rask. Når du bestemmer deg for å kjøpe en ny PC om noen år så kan du bare ta med SSD-en til den nye, du slipper å kjøpe det flere ganger. Men var derfor jeg spurte om du kjente noen som klarer å sette inn en og installere på nytt, for da sparer du mye penger. Det er veldig enkelt, men vet ikke om du hadde giddi, det er litt jobb for noen som ikke har kjennskap til det. Jeg gjetter at det er laptop du har, og laptop du vil ha. Haha, nå vekker du IT-hodet mitt her. Morning. :] mhm jeg trenger laptop. Er ikke akkurat noen hardcore gamer for å si slik. Den er så gammel nå, så jeg vil egentlig ha en ny. Vil ha mac egentlig jeg kjenner noen som sikkert kan det der. Magnesium kan kanskje hjelpe for den krampen Hei, Sabell : ) Gidmorgen Trena på søndagen på helsestuddio . Rett etter det jogga jeg )))) Også trente jeg i går. Først zumba på treningstudio og så danset jeg med en venninne Også har jeg kvittet meg med dobbelt senga og anskaffet meg en enkeltseng Ligger jo bare på den ene siden allikevel så nå har jeg fått kjempe stort soverom synes jeg. Med plass til m.m Jeg mediterer på kvelden jeg og. Har en bok jeg leser fra Shakti Gawain for tiden. Hun skriver Pust ut alt du ikke vil ha og pust inn allt du ønsker i livet ditt. Det blir spennende å se om jeg blir kvitt det jeg ikke vil ha Det gjorde jeg også og jeg har vært helt utslitt siden da, men nå begynner jeg å bli restituert igjen, så jeg skal gjøre noen øvelser i dag tenker jeg. Hva danser dere? AWESOME! Har du et meditasjonsprogram du følger? Jeg følger bare denne serien ( : https://www.youtube.com/playlist?list=PLQ_Y6m62B_MUueBo4uWA4QtA8nZNsXXrP Jeg har bare sett to stykker, den her begynte jeg med: Må trappe ned på potetgull igjen jeg. hehe redd for abstinenser eller? 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg får sånn krampedrit i foten av og til, why?! Det er sykt ekkelt! Ene gangen fikk jeg det når jeg prøvde å sovne, gjør jo vondt for pokker, var nesten så jeg ikke fikk det bort. Hoppet og sprellet litt på gulvet, og så gikk det bort etter litt.. xD Problemet er bare at den nye PC-en heller ikke har SSD. Men det går mest sannsynlig an å sette inn en, så slepper du å kjøpe helt ny PC. Og da blir PC-en rask. Når du bestemmer deg for å kjøpe en ny PC om noen år så kan du bare ta med SSD-en til den nye, du slipper å kjøpe det flere ganger. Men var derfor jeg spurte om du kjente noen som klarer å sette inn en og installere på nytt, for da sparer du mye penger. Det er veldig enkelt, men vet ikke om du hadde giddi, det er litt jobb for noen som ikke har kjennskap til det. Jeg gjetter at det er laptop du har, og laptop du vil ha. Haha, nå vekker du IT-hodet mitt her. Morning. :] mhm jeg trenger laptop. Er ikke akkurat noen hardcore gamer for å si slik. Den er så gammel nå, så jeg vil egentlig ha en ny. Vil ha mac egentlig jeg kjenner noen som sikkert kan det der. Magnesium kan kanskje hjelpe for den krampen Hei, Sabell : ) Gidmorgen Trena på søndagen på helsestuddio . Rett etter det jogga jeg )))) Også trente jeg i går. Først zumba på treningstudio og så danset jeg med en venninne Også har jeg kvittet meg med dobbelt senga og anskaffet meg en enkeltseng Ligger jo bare på den ene siden allikevel så nå har jeg fått kjempe stort soverom synes jeg. Med plass til m.m Jeg mediterer på kvelden jeg og. Har en bok jeg leser fra Shakti Gawain for tiden. Hun skriver Pust ut alt du ikke vil ha og pust inn allt du ønsker i livet ditt. Det blir spennende å se om jeg blir kvitt det jeg ikke vil ha Det gjorde jeg også og jeg har vært helt utslitt siden da, men nå begynner jeg å bli restituert igjen, så jeg skal gjøre noen øvelser i dag tenker jeg. Hva danser dere? AWESOME! Har du et meditasjonsprogram du følger? Jeg følger bare denne serien ( : https://www.youtube.com/playlist?list=PLQ_Y6m62B_MUueBo4uWA4QtA8nZNsXXrP Jeg har bare sett to stykker, den her begynte jeg med: Må trappe ned på potetgull igjen jeg. hehe redd for abstinenser eller? Vi danser bellydans hehe Men jeg må blir god på kosthold så jeg mister noen kilo Hehe redd for abstinenser... Jeg begynner å komme meg jeg og, fint du gjør og Deilig! http://youtu.be/ltiCCpmiVtI I dag null trening på meg, men må noe annet i kveld sier ikke det høyt her da:) Men veldig bra det og 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå