Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke trent, har jobba. :p Blytung jobbing, men det funker jo som trening da.

Går maskinen tregt, eller bare nettet?

åja : ) not bad, hva har du gjort?

maskinen tror jeg, men det ble bra igjen

den er så fin. Jeg hører på den nesten hele tiden :love:

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

God morgon, folk og fe.

noe feil med pcn … forstår ikke hva det er, alt går treigt :hrm:

Det er nok fordi at harddisken kneler, at den har for mange oppgaver på en gang (mange installerte programmer, mange kjørende programmer), og/eller i kombinasjon med fragmentert data.

En PC som er treig er en PC som er ubalansert. Idag burde ingen PC-er være treige til vanlig bruk og multitasking. Men de er det likevel, fordi de som lager dem klarer effektivt å lure kundene ved å lage et ubalansert system med flaskehalser... De vet godt at de kunne laget en PC til 3000 kr som er raskere enn den du har nå, men de tenker bare penger.

Kjenner du noen som er PC-kyndige? Isåfall kan du oppgradere èn del og den vil aldri være treig. Løsningen heter SSD.

For er 100 % sikker på at resten av komponentene er mer enn god nok.

Blir du? ;-)

Blir du for faen sint for faen? :-P

Humoren min liker å overdrive ting. xD

Ble ikke sint, bare en smule irritert. :p

Jeg er drittlei av å måtte støvsuge vekk all navleloen hver dag. AAAaaa....rrrrrrrrr...GG

Men er det mulig å få fjernet helt tråder som en en vil ignorere? Da tenker jeg på å fjerne dem fra listen over ignorerte tråder. Jeg vet ikke en gang hvor jeg bør spørre om dette, så jeg skriver her. Jeg tok med den første setningen bare for å å med noe relevant i forhold til denne trådens tittel.

Jeg har hår på magen og det samler opp lo i navlen, irriterende...

Du mener fjerne dem fra overalt, slik at de ikke er i "ignorerte tråder" en gang? Det går ikke.

Hvis du ikke har vært aktiv i tråden de siste 3 måneder skjules den fra listen (avhengig av hva du har valgt på toppen av siden.

Skulle hatt en fane der alle trådene ble oppdatert, slik at man kunne ha kontroll på disse trådene også.

jeg skal prøve å spille inn noe :)

It's a promise!

:D

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg nesten ikke kroppshår? Jeg har noen fjon her og der, selv nedentil er det bare noen fjon. Og de er hvite. Trenger ikke barbere meg i ansiktet oftere enn annenhver uke...

Ikke alle får så mye hårvekst. :)

Vet ikke, det er nok tilfeldig, muligens delvis sammenhengene med kosthold og psykisk helse. Kanskje medikamenter.

Lenke til kommentar

Hadde en periode i min ungdom da jeg spiste sånn 4 brødskiver bare hver dag, og brus da. Spør ikke meg om bakgrunnen for at jeg spiste sånn. :p

Bryr meg ikke jeg, da. Er jo noen som barberer seg og.

Nettopp, det gjør vel ikke så mye. :) Er som du sier, mange som barberer seg også.
Lenke til kommentar

Samme her, forsøker å tenke minst mulig til det kommer tilbake igjen.

Det er nok fordi at harddisken kneler, at den har for mange oppgaver på en gang (mange installerte programmer, mange kjørende programmer), og/eller i kombinasjon med fragmentert data.

En PC som er treig er en PC som er ubalansert. Idag burde ingen PC-er være treige til vanlig bruk og multitasking. Men de er det likevel, fordi de som lager dem klarer effektivt å lure kundene ved å lage et ubalansert system med flaskehalser... De vet godt at de kunne laget en PC til 3000 kr som er raskere enn den du har nå, men de tenker bare penger.

Kjenner du noen som er PC-kyndige? Isåfall kan du oppgradere èn del og den vil aldri være treig. Løsningen heter SSD.

For er 100 % sikker på at resten av komponentene er mer enn god nok.

det er ikke ssd på denne nei. Men den fungerer bra nå da :) så må jeg oppdatere -.- kjedelig, det tar så lang tid.

It's a promise!

:D

yes ( :

Lenke til kommentar

dagen begynte rolig og jeg var skikkelig avslappet og følte meg bra. Så ble jeg kjempesliten også sovnet jeg en stund og nå er jeg kjempeirritabel… sånn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg blir veldig utmattet og syk når jeg forsøker å presse meg selv noen ganger, blir straffet fordi jeg prøver. Dritt, alt :hrm:

drikker te nå da :mellow: pust pust

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...