AdNauseam Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Interessant. http://www.salon.com/2013/10/02/my_embarrassing_picture_went_viral/ Selfie (blir ikke liggende så veldig lenge): XXX Reupload når jeg er hjemme igjen om noen dager! God plan - By AdNauseam. Jeg er geni! :-DJepp. Ut å gjør genistreker! mhm jeg har spilt i noen år nå : ) Bra smak, liker klassisk musikk jeg også Du kan bli flink nå også da, men for å bli konsertpianist så er det greit å begynne veldig tidlig (en må nesten det), men det er bare kjedelig å øve så mye egentlig synes jeg. Du finner sikkert mye bra på youtube! ( : Så kan du begynne til en lærer kanskje? ( : koster litt da. Svømming er noe av det jeg liker best hehe jeg klarer såvidt å rekke bussen til vanlig xd ja, et steg om gangen ( : Så kult da! Uuuh, liker bare kule ting du jo! Tror aldri jeg kommer til å bli konsertpianist, men har lyst å kunnne spille noe av det jeg hører på. Kanskje jeg legger opp et klipp i tråden her om et års tid?? Mulig jeg tar imot et gis bort-piano og øver på det! Nei blir nok Youtube og noter! Sånn krever selvinnsats uansett, må bare om å finne tid og motivasjon. Men tid er ikke bare-bare det! Den er jo aldri konstant, plutselig går det 7 minutter på 1 minutt! Endret 22. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Hei Sabell! Så fint at du har gått ned en kilo Sabell:-) Da fortjente du en pose potetgull, he he... Men du er jo så aktiv da, hvor mye veier du og hvor høy er du? Vil bare sammenligne med meg sjøl; er 167 og veier 65 kg. Så ikke bildet ditt Tåkelur. Er litt dum jeg, he he... (flaut å kjøpe dametopp liksom, hm...) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Så ikke bildet ditt Tåkelur.Nå syntes jeg "plutselig" (synes vel det, hele tida, men) at jeg så dum ut på bildet, men ok, her en kjapp replay. Har man sagt A må man stå for at man har sagt A. XXX Endret 23. august 2014 av Tåkelur 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Snygga skor. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Så kult da! Uuuh, liker bare kule ting du jo! Tror aldri jeg kommer til å bli konsertpianist, men har lyst å kunnne spille noe av det jeg hører på. Kanskje jeg legger opp et klipp i tråden her om et års tid?? Mulig jeg tar imot et gis bort-piano og øver på det! Nei blir nok Youtube og noter! Sånn krever selvinnsats uansett, må bare om å finne tid og motivasjon. Men tid er ikke bare-bare det! Den er jo aldri konstant, plutselig går det 7 minutter på 1 minutt! hehe xd Det er veldig få som blir det, og mange av dem som blir det har nesten ikke valgt det selv. Jeg liker også å lære sanger jeg bare liker, så er det fint å synge til også ( : hvis du har plass til piano så er det best å øve på. Det hadde vært fint å høre hvis du finner motivasjonen Det føles slik noen ganger ja. Men det er noe jeg bare må klare nå fremover, hvis ikke kommer jeg ingen vei. hmm ok, har bestemt meg for å lage en plan nå ( : research Jeg blir borte i helgen, snakkes! : ) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Skulle ønske jeg hadde gode følelser for meg selv. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Okå, Tåkelur. Du så lur ut, he he... Du dyrker din feminine side, det er sikkert gøy. Jeg dyrker min maskuline side for tida. Snekrer og bruker nyinnkjøpt elektrisk drill. Kjempegøy å føle at jeg får det til.(wow) En periode i livet likte jeg å kle meg i svart dressjakke og rutete skjorte. Og hadde kort hår. Det er moro å eksperimentere i hvert fall. Skulle ha gjort det mye mer. Live er kort:-) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Livet. Kort. Kanskje jeg ikke lever? Lurer på hva døden er, i det minste. Kan ikke skjønne at det går an å dø...? Er rart. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg vil hjem. :-( Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 TLLM, hva er hjemme for deg? Sikkert ikke bare bare å bo på en liten plass forresten (eller ruralt da).? Jeg bodde en gang på en mindre plass, men følte meg ikke hjemme der, som jeg heller ikke har følt meg hjemme her. Men det er godt mulig at det hjelper å være anonym noen ganger? (som man blir mere i en større by) Hadde jeg fått til livet der "hjemme", men akk nei, det gjorde jeg ikke, så fikk jeg en dytt og flytta. (slektninger fiksa hybel fx) Men gikk ting bedre? Nei, men jeg var mere anonym, ja. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Morn How's it going? (Lurer på hvor smart jeg er. Noen som vet?) Om du tror jeg er smart så er du sikkert smart. Fordi mennesker har en tendens til å speile hverandre Det går greit. Faren min har blitt slått ned av en skytsengel eller Gud fordi han har drukket så nå er han og får "soning" Og jeghar bedt sykepleieren om at han får en sykehusprest å snakke med så lenge. Så håper det går i orden Jeg har akkurat våknet her, så drikker kaffe for å våkne opp litt mer Du kommer hjem så lenge du vil hjem.Ellers så er jeg der med det å prøve å la være å strebe etter noe. Så en film i går som gav et lite innblikk i det fra Tibets religion. Samtidig som det er viktig å ha mål i livet Og det å være her og nå er ganske godt. ta en ting av gangen. Prøve og la være å tenke på hva jeg må gjøre eller skulle ha gjort. men ta litt og litt. Også kommer det av seg selv Som nå kose meg med kaffen. Og bare la tankene gå rundt I dag har jeg feks nesten helt fri Men har tingsom må gjøres allikevel. Og det er faktisk veldig hjelpsomt med å ha en plan for dagen. Vil du ha godt humør feks så gjør noe som du vet kan være med på å gi deg godt humør. Jeg skal betale noen regninger i dag vet jeg. Da slipper liksom friheten til for hver regning som har blitt betalt etterpå. Også håper jeg at jeg vinner i lotto i dag for har tenkt til å ta en lotto kupong Og jeg fikk noen tall i går kveld. Men har ikke visualisert at jeg har vunnet enda så må gjøre det og http://youtu.be/mQFWC3zLjsY For meg betyr det å lengte hjem og å komme hjem, og få komme til seg selv. Og jeg tror du er på vei hjem da Også kan du forestille deg feks hvordan det er også komme hjem å leve mer i den tanken at du er hjemme. Og når du snubler feks så prøve å endre veien litt neste gang du kommer opp igjen. Og ikke være redd for å ta i mot hjelp. Og kanskje gjøre ting du egentlig ikke vil, men som andre ser er bra for deg at du gjør. Fortsett på turene dine feks selvom du kanskje ikke har lyst hver gang. Ta heller litt kortere turer om du er sliten. Sett opp et mål du feks ønsker i løpet av uka du vil oppnå og få inn noen gode rutiner som kan gjøre at du oppnår målet ditt feks. Og gjør det. Skriv en plan og følg den så godt du kan. Også er du veldig flink til å skrive dikt. Også kan du feks skrive litt hver kveld du legger deg om hvordan dagen har vært og tanker du har så du får mer oversikt også. Samtidig som du får tømt hodet ditt litt Og skrive dikt er sunt også. Kanskje du kan få gitt dem ut å få delt dem med mange flere en dag også Så spar dem og legg dem i en perm feks. Endret 23. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det er fortsatt sjø på jorda folkens, jeg har sjekket senest idag. Så fint at du har gått ned en kilo Sabell:-) Da fortjente du en pose potetgull, he he... Først trene, og så rykke tilbake til start! Nå syntes jeg "plutselig" (synes vel det, hele tida, men) at jeg så dum ut på bildet, men ok, her en kjapp replay. Har man sagt A må man stå for at man har sagt A. XXX Nå er jeg nysgjerrig... Det er veldig få som blir det, og mange av dem som blir det har nesten ikke valgt det selv. Jeg liker også å lære sanger jeg bare liker, så er det fint å synge til også ( : hvis du har plass til piano så er det best å øve på. Det hadde vært fint å høre hvis du finner motivasjonen Det føles slik noen ganger ja. Men det er noe jeg bare må klare nå fremover, hvis ikke kommer jeg ingen vei. hmm ok, har bestemt meg for å lage en plan nå ( : research Mhm, jeg er ikke noe child prodigy, men får se. Last opp noe du spiller da! Har egentlig ikke plass, men slike restriksjoner pleier ikke å stoppe meg når jeg først får en sprø idè. Selv om det å få seg piano ikke er så crazy at det gjør no. Gleder meg til avduking av plan! Skulle ønske jeg hadde gode følelser for meg selv.Jeg også. Du må bare slutte å bølle deg selv. Kanskje jeg ikke lever?Du lever. Samtidig vet jeg at du ikke lever. Jeg vil hjem. :-(I hear ya brother. I wanna go home too. :/ Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 I morgen tidlig kommer jeg til å være stiv som en planke! ;-) Men det er bra. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det ga meg bange assosiasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Valgfrihet er bra. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Ny sang. Jeg skrev bare rap-delen, så da poster jeg bare den. Ikke noe vits i å poste 32 tomme linjer for versene. Jeg har markert med farger sånn at dere skal se hvor nesten-"rimene" og bokstavrimene er.(Rap: )This is to all those who fight on EVERY DAY with renewed Spiritdespite knowing that they HAVE LOST, (and have BEEN lost)You are all an important part of The StoryDespite being deflected from flourishing in all of your gloryYou have contributed the depth and dimension in this space of ungrace,FIGHT FORWARD, brave warriorand you'll be more than just a wasted spot in the cemetary Endret 23. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Valgfrihet er bra.Det moderne mennesket tortures av flere muligheter enn menneskehjernen kan rimeligvis vurdere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Den var dyp. Det er sent, skjønner jeg. På en måte føles det godt å vite at mulighetene ligger der ute i alle fall. Om en våger å ta dem.Side note: Finnes det noe sånt som et moderne menneske? Eller er det menneskesynet mitt som er fucked up? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Godt spørsmål. Når jeg skrev det moderne mennesket mente jeg mennesket i det moderne samfunnet. Det ligger vel i resten i resten av setningen av selve mennesket ikke har blitt mye mer moderne. Endret 23. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå