Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guys, jeg kjeder meg. Vil hjem. Snart leggetid igjen, og opp 04:50...

Pi-a-no!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50953291

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50436612

Vil ha. :(

Syns ikke det er noe gøy jeg. :p Jeg blir bare sløv jeg.

er enig : P

Sløv? O.o Jeg blir i godt humør, og angst blir redusert.

Så alkoholen gir ikke dere det samme?

hm jeg må tenke litt på det. Svarer på det litt senere :)

:]

Jeg lurer på når kassadama bare så ned og ikke sa hei og ikke spurte om kvittering, om det var noe med meg, eller tilfeldig. Jeg kjøpte en dametopp.

Sikkert tilfeldig. Jeg merker at hvis jeg er helt nøytral og ikke sier noe, så sier de ofte ikke-no. Har nok mye med kroppspråk å gjøre. Dessuten lager man ofte worst-case scenario oppe i hodet.
Lenke til kommentar

Kanskje hun trodde det var flaut for meg, og ikke ville at jeg skulle få følelsen av at hun stirret på meg, men så ble virkningen helt motsatt?!?

Jaja, i dag ble jeg i hvert fall pent behandlet av den pene damen på apoteket. :) Og heller ingen problemer i skobutikken. Eller legen (svarte bananer så mye jeg har gjort i dag).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje hun trodde det var flaut for meg, og ikke ville at jeg skulle få følelsen av at hun stirret på meg, men så ble virkningen helt motsatt?!?

Jaja, i dag ble jeg i hvert fall pent behandlet av den pene damen på apoteket. :) Og heller ingen problemer i skobutikken. Eller legen (svarte bananer så mye jeg har gjort i dag).

Flaut å kjøpe dametopp? Er du en mann? (Trodde du var en dame jeg :wee: )

Lenke til kommentar

Guys, jeg kjeder meg. Vil hjem. Snart leggetid igjen, og opp 04:50...

Pi-a-no!
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50953291
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50436612
Vil ha. :(

Syns ikke det er noe gøy jeg. :p Jeg blir bare sløv jeg.

er enig : P

Sløv? O.o Jeg blir i godt humør, og angst blir redusert.

Så alkoholen gir ikke dere det samme?

Spiller du piano? jeg gjør det :)

Det kan fungere noen ganger slik, men jeg tåler det ikke særlig godt og ofte blir jeg bare trist :/ Jeg er opptatt av trening og kosthold. Da vil jeg egentlig holde meg borte i fra alkohol, røyk, og medisiner (hvis jeg ikke må da).

pffffs hodepine i dag å, og humøret bare surrer hele tiden.

Jeg må svare på den der planen min i morgen, det kommer jo aldri til å skje det der vettu xd

nei, nå skai jeg sove. God natt ( :

Jeg har forresten svømt i dag, også har jeg gjort noen øvelser hjemme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen :)

Jeg har gått ned 1 kilo på to uker Og det er snart tid for å gå på vekta for den tredje uka :D

Men i går ble det potetgull også har jeg begynt med sukker i keldsteen som jeg må prøve å kutte ut igjen ..

Ønsker dere en fin dag alle sammen :)

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det. Men hvorfor overtenke sånt? Det vil alltid være noen som tenker sitt, og som ikke liker deg eller forhåndsdømmer deg. Man må bare gi litt faen i de autotankene og si til deg selv I don't give a shit. Du er deg og det er mange som aksepterer deg for deg. Hvorfor skal man bry seg om de som man kanskje aldri kommer til å få god kjemi med, som har en helt annen tankegang, som ikke deler samme tanker?

Hahah, vi har en genial kassedame et stykke fra der jeg bor, som er kjempehyggelig og ser veldig morsom og rar ut. Det ser ut som om hun gjør alt i 2x hastighet og hun er super dedikert i jobben sin og er alltid hyggelig. Og hun sitter alltid i samme kasse! :D Den med minst gå-avstand for kundene. Jeg er 100 % sikker på at hun har tenkt gjennom akkurat det. xF

Spiller du piano? jeg gjør det :)

Det kan fungere noen ganger slik, men jeg tåler det ikke særlig godt og ofte blir jeg bare trist :/ Jeg er opptatt av trening og kosthold. Da vil jeg egentlig holde meg borte i fra alkohol, røyk, og medisiner (hvis jeg ikke må da).

pffffs hodepine i dag å, og humøret bare surrer hele tiden.

Jeg må svare på den der planen min i morgen, det kommer jo aldri til å skje det der vettu xd

nei, nå skai jeg sove. God natt ( :

Jeg har forresten svømt i dag, også har jeg gjort noen øvelser hjemme.

Gjør du?! :0 Kan du lære meg?! En av mine guilty pleasures er klassisk musikk og piano-stykker. Det er noe helt unikt, musikk som har en mye større dybde og dynamikk, får frysninger når jeg spiller det på anlegget! Så jeg ble vel inspirert til å lære meg å spille piano selv. :wee: Fiolin også, men tror man må være et barnegeni for å bli flink på det. :p

Bummer. :/ Jeg tåler det veldig godt, og har alltid kontroll over mengden, men jeg tror jeg reagerer på det av og til. Symptomer som brennende følelse i huden, dårlig i magen, hodepine, i det jeg begynner å drikke.

For min del blir det bare 0-2 ganger i året, fordi jeg er litt hysterisk på skadevirkningene det har på helsa. Og så blir man fort lei føler jeg. Men de gangene det skjer så er det awesome. Nå har jeg funnet urter og greier som reduserer skadene på levra og hjernen, det er ganske genialt. Flere folk burde vite om det.

Drikk vann, sov litt, tren, slapp av. Så går den nok over.

Du vet aldri. Planer i livet er jo noe man må tenke over, men tenker man for mye blir det aldri noe av.

Svømming ja, det skal jeg begynne med igjen. Svømte litt før for treninga si skyld. Det er dritbra trening, liten sjanse for treningsskader og du bruker mange muskler samtidig!

Flaut å kjøpe dametopp? Er du en mann? (Trodde du var en dame jeg :wee: )

Jeg synes det å kjøpe boksere ikke er det kuleste, men så blir jeg litt ukomfortabel generelt sett med å kjøpe klær også da.

How's it going?

(Lurer på hvor smart jeg er. Noen som vet?)

Yo. Today, pretty peachy. ^^ How 'bout you?

(Jeg også. Men jeg tror alle har sine områder de er veldig gode på, og ikke alle er flinke til å formidle tanker og ord, så de kan gjerne virke mindre intelligente enn de er. Du er definitivt ikke dum.)

Lenke til kommentar

Prøv igjen!

fin sang (( :

Gjør du?! :0 Kan du lære meg?! En av mine guilty pleasures er klassisk musikk og piano-stykker. Det er noe helt unikt, musikk som har en mye større dybde og dynamikk, får frysninger når jeg spiller det på anlegget! Så jeg ble vel inspirert til å lære meg å spille piano selv. :wee: Fiolin også, men tror man må være et barnegeni for å bli flink på det. :p

Svømming ja, det skal jeg begynne med igjen. Svømte litt før for treninga si skyld. Det er dritbra trening, liten sjanse for treningsskader og du bruker mange muskler samtidig!

Du vet aldri. Planer i livet er jo noe man må tenke over, men tenker man for mye blir det aldri noe av.

mhm jeg har spilt i noen år nå : ) Bra smak, liker klassisk musikk jeg også

Du kan bli flink nå også da, men for å bli konsertpianist så er det greit å begynne veldig tidlig (en må nesten det), men det er bare kjedelig å øve så mye egentlig synes jeg. Du finner sikkert mye bra på youtube! ( : Så kan du begynne til en lærer kanskje? ( : koster litt da.

Svømming er noe av det jeg liker best :)

hehe jeg klarer såvidt å rekke bussen til vanlig xd ja, et steg om gangen ( :

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...