The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 I morgen skal jeg kjøre bil. Langt, langt avsted. Men jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Da får du ha en riktig god tur TLLM:-) Håper det er noe litt lystbetont.(og ikke noe kjedelig) Og at ingen sauer finner det for godt å sperre veien for deg Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Takk. Skal en tur på et sykehus (poliklinikk) et stykke unna. Egentlig veldig kjedelig i seg selv, men jeg liker å komme meg ut litt. Så er greit nok. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Passende sang til dere folkens http://open.spotify.com/track/0TGRKTBzGX4J6eMT8QzkdR Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Du kan ikke flykte fra problemene. Bedre å fikse tinga her først, og så kan du flytte (basert på egen erfaring) Godnatt Ja kan hende : ) nå vet jeg ikke helt igjen. Må tenke meg godt om før jeg tar slike valg ihvertfall. Problemet med det er at når du flytter dit så tar det ikke lang tid før du vil flytte langt bort derfra igjen. kanskje noe i det ja :/ men det har litt med folk å gjøre også Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Halla! Klarte ikke å være borte fra dere flotte folk så lenge! xD Fant litt internett her gitt. Har mye angst, og det å være skikkelig full er det eneste jeg synes hjelper....Det at det hjelper er delvis en stor illusjon. Det er bare midlertidig. Alkohol er dessuten fysisk avhengighetsskapende, veldig usunt for både hjerne og kropp, og et deprissiva. Hyppig bruk vil bare gjøre det verre og verre, og en tolleranse bygges opp, som betyr at du trenger mer og mer for å oppnå samme effekt. Jeg forstår det, men det fikser ingenting dessverre. :/ Det hjelper å lese om hvor usunt alkohol er, og få mer kunnskap om avhengighet og tolleranse. Da tror jeg du får mindre lyst til å ta en sup når du føler deg deppa. Hva slags skole er dette? Skulle vel tro de andre var mer modne enn som dette...Noen folk blir aldri mer modne enn dette, og det vil aldri bli borte (mobbing osv.). Man bør heller jobbe for å ta vare på og styrke de som sliter og ikke er like heldig som andre i det sosiale. Og folk må tørre å beskytte hverandre. Ta heller MDMA.Dårlig idè, spesielt for folk med større avhengighetstendens. Det bygger også opp tolleranse i lengden. Det fungerer jo slik at det skrur på en kran som gjør at det fossen ut serotonin i hjernen, og reseptorene blir slitt om du misbruker det. Det ble dog brukt i terapi før i tiden, men ingen doktorer vet vel egentlig hva det er idag. Dette var en ungdomsskole i Nord Norge. Nå begynner jeg på Eikelund vgs for psykisk syke. De skal ha litt strengere regler på det når det kommer til mobbing og sånt, men det kan jo fortsatt være dårlige mennesker der..Leit å høre hvordan du har hatt det. Men det er viktig å tenke på at du ikke er så alene som du forestiller deg. Og mange av de som var kjipe mot deg angrer nok idag. Jeg husker når jeg gikk på ungdomsskolen, da tørte jeg ikke å beskytte andre når jeg så de ble mobbet eller gjort narr av. Jeg var altfor redd selv for å bli utelatt selv. men angrer sykt idag de gangene jeg ville steppe inn. FORILS???Fo' reals yo. B) Ingenting er vits med noe. Jeg er så ensom at jeg tror ikke jeg holder ut lengre.Hold on, fortsett å prøv. Prøv hardere. Og kom her når du vil få ut litt steam. Hadde første skoledag idag. Var helt greit, men jentene i klassen hadde allerede etablerte vennegjenger utenfor skolen, så kan bli litt vanskelig å finne noen jeg kan være med på fritiden.Ikke gi opp enda, du får aldri connection før du faktisk kjenner folk litt. Det tar tid å skape vennskap. vurderer å flytte laaangt borte og ikke komme tilbake igjen … men jeg blir litt redd av å tenke på det. Hva tror dere? Ja kan hende : ) nå vet jeg ikke helt igjen. Må tenke meg godt om før jeg tar slike valg ihvertfall. kanskje noe i det ja :/ men det har litt med folk å gjøre også Hvor skulle du ha flyttet? Jeg tror, du lærer av å grave nye veier, men problemet blir hvis du flytter og finner ut at du begrenser deg like mye der. Du ser for deg i hodet ditt at du får en ny start og at du tør å begynne på nytt, men når du først kommer der så blir det det samme. Men igjen, folk og hvordan du føler folk allerede har et inntrykk av deg hjelper ikke om du prøver å være en bedre versjon av deg selv. Men det blir litt som å unngå det faktiske problemet. Jeg sier det fordi jeg har lenge følt det samme, at jeg bare vil bort fra alt og alle. Helt ny plass, der ingen kjenner meg, der jeg kan begynne å skrive på side 1. Jeg prøvde noe lignende (en liten tur), det funket ikke. Jeg unngikk alt og alle, for da må du jo leve opp til forventningene, om hvordan du hadde planlagt det skulle bli. Hadde det bare vært så enkelt som det er i hodet når du forestiller og dagdrømmer. Jeg vil fortsatt bort en periode da. Eller gjøre noe sykt, reise til Kina og begynne med karate, gå tur på den kinesiske mur, bli kjent med masse interessante folk. xD Dummeste jeg har hørt. Vær ærlig, du tar kodein fordi du liker det...Det er ingenting galt i å ta ting fordi du liker det, hvorfor har folk noe imot at folk har det vel og gjør ting ene og alene for å kose seg? Problemet oppstår når noe er skadelig, eller misbrukes. Eller hvis det går utover andre viktige ting i livet. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Liker bildet ditt btw. Spesielt symbolikken bak masken (slik jeg tolker det). Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Alle veit vel hvor skadelig alkohol er. Noe annet gjelder narko, siden det er en konspirasjonsteorigreie og politisk-opposisjonell greie bak det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Samfunnet har blitt så sunnhetsfokusert at vi har lært å forbinde alt som er godt med noe usunt, og dermed forbudt. Et google-søk på "rart det ikke er forbudt" (i anførselstegn) avslørte følgende syndige godbit: "Pinnekjøtt med baconbiter og kålrotstuing, det er så godt at det er rart det ikke er forbudt i Norge" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Jeg legger inn (ut?) en sangtekst jeg har skrevet. Den nevner den beste sangen i verden, og har dermed fått tittelen "the best song in the world". Selv om det ikke er denne, altså. The best song in the world Flight over flames Sorrow strokes the feathers from below Wings in harmony Flapping faster, stronger Bring me home Flight over flames This rage is my shield These wings are our faith Flapping faster, stronger Bring me home (Rap:) This is for those who were pushed into the rows of the wicked. Whose choir can only scream in pain and wish for rain, they no longer have wings, their flesh was eaten by the flames and even with the best song in the world I cannot make them sane A wing can only last so long The ground, it lasts beyond And as I know my Self, I know my Truth These flames are my reward I am home, I am home Flight over flames Sorrow strokes the feathers from below Wings in harmony Flapping faster, stronger Bring me home, bring me home Endret 19. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Liker bildet ditt btw. Spesielt symbolikken bak masken (slik jeg tolker det). Hei du ( : takk. Svarer deg på det der i morgen. trøtt God natt : ) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg legger inn (ut?) en sangtekst jeg har skrevet. Den nevner den beste sangen i verden, og har dermed fått tittelen "the best song in the world". Selv om det ikke er denne, altså. The best song in the world Flight over flames Sorrow strokes the feathers from below Wings in harmony Flapping faster, stronger Bring me home Flight over flames This rage is my shield These wings are our faith Flapping faster, stronger Bring me home (Rap:) This is for those who were pushed into the rows of the wicked. Whose choir can only scream in pain and wish for rain, they no longer have wings, their flesh was eaten by the flames and even with the best song in the world I cannot make them sane A wing can only last so long The ground, it lasts beyond And as I know my Self, I know my Truth These flames are my reward I am home, I am home Flight over flames Sorrow strokes the feathers from below Wings in harmony Flapping faster, stronger Bring me home, bring me home Dette syns jeg var bra! :-) Jeg er overtrøtt og får ikke sove... overaktiv hjerne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Vet noen av dere om man får kjøpt mat på bensinstasjonen nå? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Vet noen av dere om man får kjøpt mat på bensinstasjonen nå? Har de ikke sånne microting? Men aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Vet ikke om de har microting, mente egentlig om det er noen der så jeg får kjøpt noe mat eller drikke Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Det kommer an på åpningstiden... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ja det er den jeg lurte på Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Neida Ad. N. ingenting galt i å ta kodein fordi man liker det, eller føler seg bedre. Syns bare det var rart å bruke det som en medisin mot tankekjør og ensomhet, hm... Men narkotika er jo en form for selvmedisinering. Fikk du resept på Kodein av legen for indre smerte altså, Tåkelur? TLLM, du overlevde bilturen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg er tvunget til å ta 3x 25mg kodein om dagen, faen ikke noe morsomt det. Jeg fikk ren kodein istedet for paralgin forte pga en ny studie, og jeg vil ikke ødelegge kroppen på paracetamol. (Fysisk smerte) Endret 20. august 2014 av Bundy Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Samfunnet har blitt så sunnhetsfokusert at vi har lært å forbinde alt som er godt med noe usunt, og dermed forbudt. Et google-søk på "rart det ikke er forbudt" (i anførselstegn) avslørte følgende syndige godbit: "Pinnekjøtt med baconbiter og kålrotstuing, det er så godt at det er rart det ikke er forbudt i Norge" Rart med det sunnhetsfokuset, når vi er sykere og mer ufør enn aldri før... :-P Kanskje man rett og slett hadde hatt godt av å bare _gjøre_ de sunne tingene, i stedet for å lesse på med kunnskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå