Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja er vell det. Humøret mitt er ikke så stabilt for tiden heller.

Det hørtes bra ut :) I morgen skal jeg bare gå en tur og bare ta alt rolig.

Er usikker ovenfor folk jeg og. Det går helt fint å gå ute på byen ellerno, men hvis jeg skal snakke med folk får jeg litt angst. Eller det gjelder ikke absolutt alle da, er noen få jeg er "trygg" på. Blir sånn at jeg trekker meg unna, de jeg ikke er trygg på.

Hadde første skoledag idag. Var helt greit, men jentene i klassen hadde allerede etablerte vennegjenger utenfor skolen, så kan bli litt vanskelig å finne noen jeg kan være med på fritiden.

Tar vel ofte litt tid med å få venner for de fleste. :) Bare noen få som har venner med én gang, tror jeg?

Lenke til kommentar

Er usikker ovenfor folk jeg og. Det går helt fint å gå ute på byen ellerno, men hvis jeg skal snakke med folk får jeg litt angst. Eller det gjelder ikke absolutt alle da, er noen få jeg er "trygg" på. Blir sånn at jeg trekker meg unna, de jeg ikke er trygg på.

mhm er så lei. Det er bare slitsomt, og jeg skulle ønsker jeg kunne greid å slappe av slik som før :hrm: Men jeg er sikker på at det går over ( : (tror ikke så mye på diagnosene)

Lenke til kommentar

Ja enig i det. :) Har vært altfor dårlig på det, men nå går det bedre. Mye bedre, egentlig.

Men det avhenger jo veldig av hva som skjer med psyken din, da. Jeg er sikker på at blir jeg deprimert for real igjen, så detter mye sammen. Jeg bare håper det ikke skjer... men har ikke vært deprimert "på ordentlig" etter at jeg begynte på Lamictal, så har troa igrunn...

Lenke til kommentar

Jeg ravet og gikk rundt inne i stua i over en time og hadde det fælt fordi alle var idioter og jeg ble angrepet av idioter (opplevde jeg). Og så kom jeg på at jeg kunne ta medisinen min, men jeg tok den ikke selv om jeg visste at den ville hjelpe, fordi jeg trodde at "de" ville at jeg skulle ha det vondt.

Til slutt klarte den psykiateren jeg snakket med (fantasi, vel å merke) å innbille meg at de ikke ville at jeg skulle ha det vondt. Det irriterer meg at jeg måtte være med henne så lenge før hun sa det, hun kunne bare sagt det med en gang. Hun "skjønte vel ikke" at jeg hadde vondt da. "Skjønner ikke" ditt og datt, som bringer meg tilbake til starten, med idioter. I grunnen så er det ganske plagsomt at figurer som faktisk kommer fra hjernen min later som om de ikke kan lese tankene mine. De kommer fra hjernen min, da må de klare å lese tankene mine. "Vi kan ikke det" bla bla bla my ass.

Kodein FTW <3 <3 <3 <3 :)

Edit: Men jeg kommer bare ikke over det at jeg må ta medisin fordi andre er idioter. :hmm:

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

vurderer å flytte laaangt borte og ikke komme tilbake igjen … men jeg blir litt redd av å tenke på det. Hva tror dere?

Jeg må legge meg. God natt! ( :

Du kan ikke flykte fra problemene. Bedre å fikse tinga her først, og så kan du flytte :)

(basert på egen erfaring)

Godnatt :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...