Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja... har aldri likt å klage noe på hvordan jeg har blitt behandlet i psykiatrien, eller hos fastlegen for den del... men hadde lett gjort det hvis det hadde bygget seg opp irritasjon som du er inne på. Jeg er vel sånn at jeg smiler og finner i meg alt jeg, inntil et visst punkt... så hvis jeg hadde hatt samme forholdet til psykologen som deg, med at han var jo grei, så ville jeg hatt litt problemer med å klage jeg og, selv om jeg innerst inne visste at jeg burde det...

 

Nei er ikke alltid som vi tror, men det finner man aldri ut om man ikke sjekker... :p (Noe jeg suger veldig på.)

 

Syns hårfrisyre hadde endel å si for henne. :)

 

3-4 ganger i uken er bra... går du på noe skole eller noe? Jeg prøver å gå hver dag (verken skole eller jobb her), men noen dager er jeg helt zombie så da blir det ikke lange turen.

 

Vet, men nå gidder jeg ikke mer. Skal ta det opp med han nå, uansett..

 

Ja, gjorde det, men jeg vet ikke helt nå. Har ingen planer nå. Er litt skremt egentlig. Skal klare å trene 3-4 ganger i uken ivhertfall.

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

 

Trenger å drikke meg dritings. Vet det ikke er bra for noe men jeg er så leeeeeei :cry:

 

Hvorfor det?? : /

 

 

Har mye angst, og det å være skikkelig full er det eneste jeg synes hjelper....

 

Trenger å drikke meg dritings. Vet det ikke er bra for noe men jeg er så leeeeeei :cry:

Du har sikkert følt akkurat det samme gjennom uker da...

 

Jeg har det, men nå er det skikkelig ille. Imorgen begynner jeg på skolen og plutselig skal jeg være omringet av folk i flere timer. Jeg gruer meg..

Lenke til kommentar

Jeg har eksponert meg i dag. Og føler meg litt redd nå Men tror hvis jeg lærer å håndtere disse følelsene, så går det bra til slutt :)

 

Den blir sikkert det :) Se fremover (lettere sagt enn gjort da...).

Så bra. :-) Ja en blir jo bedre i det man trener på.

 

Ja... er samme hver gang... blir så sliten og urolig at jeg tar noe for å sove, så sover jeg 11 timer, og hele den dagen er jeg helt zombie... men så blir det mer normalt dagen etter... :-P

Lenke til kommentar

 

Ja... er samme hver gang... blir så sliten og urolig at jeg tar noe for å sove, så sover jeg 11 timer, og hele den dagen er jeg helt zombie... men så blir det mer normalt dagen etter... :-P

 

 

Jeg fikk sovemedisin en stund. Dem gjorde meg veldig syke… Det henger igjen dagen etterpå og gjorde meg skikkelig irritert.

 

Er det verdt det?

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk sovemedisin en stund. Dem gjorde meg veldig syke Det henger igjen dagen etterpå og gjorde meg skikkelig irritert.

 

Er det verdt det?

Jeg vet ikke... blir ikke irritert, føler meg bare deppa og "redusert"... fordelen er at jeg får slappet av litt da. Føler ikke at det er bra for hjernen med det kjøret, men det vet jeg ikke.

 

Er ikke ofte jeg bruker dem...

Lenke til kommentar

 

Jeg har det, men nå er det skikkelig ille. Imorgen begynner jeg på skolen og plutselig skal jeg være omringet av folk i flere timer. Jeg gruer meg..

Ser den... du får tenke at det på tross av ubehaget er noe du vil selv, da. Hvis det er sånn... hm ja.

 

 

Jeg vil ha utdannelse ja. Henger jo 7 år etter de andre som starter videregående. Bare gruer meg i tilfelle ingen vil like meg og at det blir sånn som på ungdomsskolen der jeg måtte gjøre gruppeprosjekter alene fordi ingen ville være med meg, eller når lærerne tvang andre til å ta meg med inn og de alle satt der og var frekke og stygge mot meg som hadde våget å trenge meg på..

Lenke til kommentar
Jeg vil ha utdannelse ja. Henger jo 7 år etter de andre som starter videregående. Bare gruer meg i tilfelle ingen vil like meg og at det blir sånn som på ungdomsskolen der jeg måtte gjøre gruppeprosjekter alene fordi ingen ville være med meg, eller når lærerne tvang andre til å ta meg med inn og de alle satt der og var frekke og stygge mot meg som hadde våget å trenge meg på..

 

Hva slags skole er dette? Skulle vel tro de andre var mer modne enn som dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...