SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fikk ikke permisjon, så da ropte jeg ut og lagde dårlig stemning. Men beklaget før jeg ble lagt i tvangstrøye, verden er så latterlig artig. hmm håper det blir bedre :/ Mye hjelp å få der da, så utnytt deg av den Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Snakkes om noen uker folkens! Ikke gjør noe spennende mens jeg er borte! xD Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hva skal du da?? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 På en spirituell reise for å finne meg selv og gjenfødes til en ny sjel! Neida, skal bare på jobb og greier. :] :/ Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 haha Ok, snakkes Lykke til Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Snakkes indeed og takk. Får passe på gjengen imellomtiden du da. Hav fun days. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Skal prøve (kanskje greit å være helt klar i toppen selv før en passer på andre xd) hehe, kos deg Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Tvangstrøye brukes ikke lenger i norsk psykiatri... antar du mente det humoristisk. ;-) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ha det fin, Mot Kvalmen! ;-) Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 skal legge meg, er svimmel. Går jo aldri over noen ting :/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fikk ikke permisjon, så da ropte jeg ut og lagde dårlig stemning. Men beklaget før jeg ble lagt i tvangstrøye, verden er så latterlig artig. hmm håper det blir bedre :/ Mye hjelp å få der da, så utnytt deg av den Ja, skal se hva jeg får til. Føler meg bedre . Var for mye LSD (aldri ta 2 lapper) som utløste en psykose, men er mye bedre allerede. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fikk ikke permisjon, så da ropte jeg ut og lagde dårlig stemning. Men beklaget før jeg ble lagt i tvangstrøye, verden er så latterlig artig. hmm håper det blir bedre :/ Mye hjelp å få der da, så utnytt deg av den Ja, skal se hva jeg får til. Føler meg bedre . Var for mye LSD (aldri ta 2 lapper) som utløste en psykose, men er mye bedre allerede. Det er sikkert skremmende... . hmm Hvis du aldri tok den første lappen, så hadde det vell aldri blitt et problem heller? Farlige greier det der :/ Slikt holder jeg meg laaangt unna. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Fikk ikke permisjon, så da ropte jeg ut og lagde dårlig stemning. Men beklaget før jeg ble lagt i tvangstrøye, verden er så latterlig artig. hmm håper det blir bedre :/ Mye hjelp å få der da, så utnytt deg av den Ja, skal se hva jeg får til. Føler meg bedre . Var for mye LSD (aldri ta 2 lapper) som utløste en psykose, men er mye bedre allerede. Det er sikkert skremmende... . hmm Hvis du aldri tok den første lappen, så hadde det vell aldri blitt et problem heller? Farlige greier det der :/ Slikt holder jeg meg laaangt unna. Det var det beste jeg noensinne har gjort. Men nå har jeg blitt lovlydig. Slik får du legal cannabis medisin til Norge: - Snakk med fastlege, og få en engelsk epikrise som du tar med til Amsterdam. Snakk med lege der, og du kan fritt ta med 90 dagers forbruk til Norge på grunn av EU/EØS regler. Endret 14. august 2014 av Rescue me Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det var det beste jeg noensinne har gjort. Men nå har jeg blitt lovlydig. Slik får du legal cannabis medisin til Norge: - Snakk med fastlege, og få en engelsk epikrise som du tar med til Amsterdam. Snakk med lege der, og du kan fritt ta med 90 dagers forbruk til Norge på grunn av EU/EØS regler. Tror ikke noen her er så opptatt av cannabis. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det var det beste jeg noensinne har gjort. Men nå har jeg blitt lovlydig. Slik får du legal cannabis medisin til Norge: - Snakk med fastlege, og få en engelsk epikrise som du tar med til Amsterdam. Snakk med lege der, og du kan fritt ta med 90 dagers forbruk til Norge på grunn av EU/EØS regler. Tror ikke noen her er så opptatt av cannabis. CBD er antipsykotisk . Jeg finner det av interesse, derfor jeg skrev den. Jeg er jo trossalt helt på jordet eller hva? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 CBD er antipsykotisk . Jeg finner det av interesse, derfor jeg skrev den. Jeg er jo trossalt helt på jordet eller hva? Er det ikke THC i den du kjøper der nede, på apotek? Trodde det var helt "vanlig" cannabis jeg. Typisk det du får på "gata". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 CBD er antipsykotisk . Jeg finner det av interesse, derfor jeg skrev den. Jeg er jo trossalt helt på jordet eller hva? Er det ikke THC i den du kjøper der nede, på apotek? Trodde det var helt "vanlig" cannabis jeg. Typisk det du får på "gata". THC er psykotisk, CBD er anti-psykotisk . Begge finner du, men folk er jo oftest ute etter rusen man finner i en med høye THC, og lave CBD innhold. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 THC er psykotisk, CBD er anti-psykotisk . Begge finner du, men folk er jo oftest ute etter rusen man finner i en med høye THC, og lave CBD innhold. Interessant det der med cannabis hvor THC er avlet vekk, og CBD er avlet frem. Må innrømme det. Nå trodde jeg du snakket om rusing da, siden du allerede hadde snakket om LSD som gjorde deg psykotisk og hospitalisert... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 THC er psykotisk, CBD er anti-psykotisk . Begge finner du, men folk er jo oftest ute etter rusen man finner i en med høye THC, og lave CBD innhold. Interessant det der med cannabis hvor THC er avlet vekk, og CBD er avlet frem. Må innrømme det. Nå trodde jeg du snakket om rusing da, siden du allerede hadde snakket om LSD som gjorde deg psykotisk og hospitalisert... Jeg er glad for alt som har skjedd . Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg er glad for alt som har skjedd . Ja jøss. Nå får du kanskje litt Zyprexa-godsaker. Gå opp noen titalls kg om du er heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå