Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)

heblilla

Anbefalte innlegg

Har trent i dag og skal snart dra å danse i mellom tiden må jeg ordne masse.................................Aldri fred å få heller.

Men det ordner seg snart :) Fordi jeg er veldig som står på og har Gud med meg og! Takk Gud for det.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det litt dritt nå og lurer på om det finnes noen man egentlig kan snakke med for å få litt hjelp? Om det finnes noen man kan ta kontakt med liksom.

En kristen som sliter som jeg vet om liker å prate med presten mye bedre enn noen i helsevesenet.

Ja men jeg snakker med Gud en del og. Også hjelper det liksom når andre ser en som feks her og :) eller bare være åpen å snakke om det. Men tenker på noe som får meg nesten til å begynne å gråte nå og prøver og ikke tenke på det heller, men skulle ønske jeg visste om noen som kunne hjelpe meg litt også. Er jo åpen om det, men kommer ikke noen vei med det heller. Alt blir bare masse vent vent vent vent. Og så blir jeg forvirret også. Gråter nå gjør jeg også. Også slår pcen min seg plutselig av innimellom og. Men je trener så mye jeg kan og orker for å ikke knekke sammen psykisk selvom jeg har smerter og legen min sa nei til MR også i dag. Og jeg skjønner det ikke samtidig fordi de kanskje finner noe også må operere så da kanskje det blir verre da. SÅ skjønner det og, men jeg blir lei meg også. Men han sier bare vente å se. Og jeg har ventet siden i fjor nå også.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ja, det så jeg jo av bildet, men om jeg kjøper blåbærsaft så forventer jeg at det ikke er andre typer frukt eller bær...

Helt enig.

Var ganske så godt, men er jo bare 5% gojibær i den jeg kjøpte da... humbug...

:w00t:

En ting jeg lurer på, når jeg siterer deg 2 ganger i 1 innlegg, får du 1 eller 2 notifikasjoner?

God morgen ( :

Jeg tenker på at jeg ikke må ta for mye oppmerksomhet og ikke plage andre.

Neida :) Håper du får en fin dag! ( :

God morgon! :D

Me too.

Fått gjort litt, så det er bra.

Lenke til kommentar

Ventet i 1,5 timer på sykehuset for å ta blodprøve fordi de var underbemannet i sommerferien.

Takk for at du minte meg på å ringe å bestille blodprøvetime. :p For sent nå da.

Kjekt å sitte å vente, er alltid venting her hos legen, 30-60 min. Ganske kjedelig egentlig.

Er det ikke slik at barn kjeder seg oftere enn voksne?

Si ikke det. Jeg kjeder meg mer nå enn da jeg var barn.

Og så sa de voksne "det er sunt å kjede seg". Som om det hjalp. :p

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Jo passer sikkert til meg men jeg trenger oppegående friske mennesker rundt meg i det religøse ikke flere som sliter. Fordi det blir bare en belastning også om en annen har det dritt og skal blande seg med andre om har det dritt. Derfor er det best å gå til Gud også egentlig. Legen min er jo sliten og. Jeg spurte han om det kanskje ville lette han om jeg gikk til en annen da. Men tror jeg gjør det uansett. Har jo de på TRS som kan hjelpe meg, men blir så sliten av alt jeg må gjøre også. Ingen som gjøre noe for en. Og hva da om jeg ikke hadde klart å gjøre noe heller? Men det blir for mye noen ganger og nå er det litt sånn. Synes ikke det er noe morro å ringe til dem heller. Men må jo. Gjør det i morgen. Jeg får ikke psykolog engang jeg :( De på TRS har prøvd å få det til med legen min. Fordi jeg har ingen å snakke med. Og legen min har prøvd to ganger før det. Og nå og...Har jo venner mer nå heldigvis men det blir ikke det samme for å få litt hjelp heller.

Ikke bare det i fjor fjord så gikk tanta mi til DPS for å få hjelp og fikk ikke hun tok livet sitt samme dag hun prøvde å oppsøke dem. Hun var gift med halvbroren til moren min. Og var i full jobb og alt. Jeg vet ikke hva som skjedde med henne for kjente henne ikke så godt. Hadde bare møtt henne noen få ganger.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Fikk bare én nå...

Kult. :yes:

Jo passer sikkert til meg men jeg trenger oppegående friske mennesker rundt meg i det religøse ikke flere som sliter. Fordi det blir bare en belastning også om en annen har det dritt og skal blande seg med andre om har det dritt. Derfor er det best å gå til Gud også egentlig. Legen min er jo sliten og. Jeg spurte han om det kanskje ville lette han om jeg gikk til en annen da. Men tror jeg gjør det uansett.

Men. Føler ikke du det er enklere å snakke med noen og få tankene ut? Da slipper du å sitte med dem alene. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Fikk bare én nå...

Kult. :yes:

Jo passer sikkert til meg men jeg trenger oppegående friske mennesker rundt meg i det religøse ikke flere som sliter. Fordi det blir bare en belastning også om en annen har det dritt og skal blande seg med andre om har det dritt. Derfor er det best å gå til Gud også egentlig. Legen min er jo sliten og. Jeg spurte han om det kanskje ville lette han om jeg gikk til en annen da. Men tror jeg gjør det uansett.

Men. Føler ikke du det er enklere å snakke med noen og få tankene ut? Da slipper du å sitte med dem alene.

jo :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jo menjeg blir litt tankefull. Her men nå blir det littt sånn jeg blåser i hvem som leser.

Men legen min i dag nå jeg var der så gosser han med meg å styker meg på kinnet Også når jeg skulle gå så sa jeg noe men han klasket meg på rompa! Og da sa jeg til han at det var kvinnetrakassering. Samtidig så tenker jeg fordi jeg tror jo alle er smarte også vettu kanskje han skulle teste meg for å se om jeg liksom har antenner :) FOr å se om jeg har så og si normal reaksjon. Men jeg er ganske tålmodig altså! Men når jeg får sånn så kanskje bør tenke at jeg faktisk er litt smartere enn legen min også. Men selvfølgelig alle kan jo gjøre feil. Men lite professjonelt og med det var det sikkert en refleks fra hans sin side. Også gir meg klem når jeg går og jeg trenger jo selvfølgeleig en klem innimellom. Men jeg skal prøve og være litt mer voksen neste gang i hvertfall. Om det blir noen neste gang. Men det er noe med det at legen er snill også. Men jeg trenger en som kanskje er litt anerledes da. Og har nå tenkt til å finnne en utenfor den kommunen jeg bor i også.

Men det er jo en bra ting, du kan bruke denne plassen til å pøse ut tanker. :wee:

Bytt fastlege sier jeg! Det passer seg ikke å gjøre sånt med pasienten sin, man skal opptre profisjonelt.

Nå kjenner jeg ikke legen din. Skal ikke si han ikke er snill, men det er uansett rart.

Lenke til kommentar

La oss nå si at jeg hadde fått psykolog da. Han ville sikkert gitt meg masse piller :) Og funnet en hel masse andre diagnoser. Når det egentlig bare er litt til som må til for å få bedret situasjonen. Selvom det er nå og har vært mye verre. Og jeg blir jo veldig erfaren også som går igjennom masse prosesser selv for å få det bedre også. Uten medisin. Trening står først på lista for alle helsesykdommer. Også kommer mye av seg selv etterhvert. som man må gjøre for å holde det igang. Også blir det bedre og bedre.

Men jeg har faktisk papirer på at jeg hadde en personlighetsforyrrelse etter fem samtaler med en spesialist...uten at det ble satt igang noe for det :)

Du kan jo si med en gang at du ikke kommer der for å få piller osv., men at du bare har lyst til å lufte litt tanker, og får løftet litt vekt fra skuldrene. :) Det kan jo være fint med andre synspunkter og tanker om ting du sliter med. :yes:

Er enig i at det beste er å løse ting uten medisiner og piller! Bra tankegang. Og så har du en god optimisme og pågangsmot virker det som!

Lenke til kommentar

Hun var psykriatisk speialist på DPS. Men hun skulle skrive bok og jeg tror hun skulle speialiseres seg i andre fag også. Og gikk ut i permisjon når jeg var der. Jeg sa jeg var redd for menn da. Og fortalte om noe som skjedde når jeg var litt yngre. Fikk sånn forfølges tanker Også tegnet hun opp noe også sa jeg fantaserte også sa jeg noe om at jeg kanskje var blitt hypnotisert via nettet :) ehh...Og var redd for det. Også snakket jeg om noen jeg hadde blitt kjent med på nettet også sa jeg om ting jeg måtte ordne oppi som feks søvn rutiner og sånn. Og det er egentlig noe jeg strever med men har blitt bedre der :) Også gikk jeg på sosialen og hadde noe dritt med økonominen og den er egentlig dritt nå og, men jeg får i hvertfall blitt kvitt mer regninger nå enn den gang :) Og har blitt kvitt noen anmerkninger, mens jeg har jobba også :) Uten at sosialen har hjulpet meg med det :) Fordi det gjør den nemlig ikke. Og jeg betaler gjedl pga en dritt forhold også. Som egentlig exen min skulle betalt på også. Men namnsmannen valgte å sende regninger til meg har blitt kvitt den ene. Men nå har jeg trekk på over 2000 i mnd pga det på en annen også har jeg to andre ting som gjorde så vi fikk sånn også. Men det er jeg som må betale. Og eksen min bare røyker hasj og sikkert masse annet dritt også. Og jeg gidder ikke ta kontak med han, men skal snakke med ordentlig økonomisk rådgiver som jeg har spurt om å få nå også. Men det er så mye unødvendig dritt man havner i oppå alt det andre også liksom som kunne vært ungått. Og jeg er egentlig ikke en som liker å bli styrt. Men nå så føler jeg at jeg må ut i jobb igjen fordi nav er så uforståelige for en som er sykmeldt er jeg redd også. Men de vil hjelpe meg. SÅ jeg får tatt ferdig utdanningen ser det ut som Men jeg er litt redd fordi jeg har jo ikke klart det til nå heller. Også vil jeg være fri samtidig. Og den utdannelsen jeg valgte når jeg tok v.g.s ble jo styrt også. Men fordi det er liksom et påbegynt studie så er det enklest å få det fullført. Men jeg vil starte eget. Men det som hindrer meg da er stabilitet og økonomi egentlig. Og det jobber jeg med stadig vekk. Må dra nå og danse meg inn i transe :) Kommer sterkere tilbake ;)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hun var psykriatisk speialist på DPS. Men hun skulle skrive bok og jeg tror hun skulle speialiseres seg i andre fag også. Og gikk ut i permisjon når jeg var der. Jeg sa jeg var redd for menn da. Og fortalte om noe som skjedde når jeg var litt yngre. Fikk sånn forfølges tanker Også tegnet hun opp noe også sa jeg fantaserte også sa jeg noe om at jeg kanskje var blitt hypnotisert via nettet :) ehh...Og var redd for det. Også snakket jeg om noen jeg hadde blitt kjent med på nettet også sa jeg om ting jeg måtte ordne oppi som feks søvn rutiner og sånn. Og det er egentlig noe jeg strever med men har blitt bedre der :) Også gikk jeg på sosialen og hadde noe dritt med økonominen og den er egentlig dritt nå og, men jeg får i hvertfall blitt kvitt mer regninger nå enn den gang :) Og har blitt kvitt noen anmerkninger, mens jeg har jobba også :) Uten at sosialen har hjulpet meg med det :) Fordi det gjør den nemlig ikke. Og jeg betaler gjedl pga en dritt forhold også. Som egentlig exen min skulle betalt på også. Men namnsmannen valgte å sende regninger til meg har blitt kvitt den ene. Men nå har jeg trekk på over 2000 i mnd pga det på en annen også har jeg to andre ting som gjorde så vi fikk sånn også. Men det er jeg som må betale. Og eksen min bare røyker hasj og sikkert masse annet dritt også. Og jeg gidder ikke ta kontak med han, men skal snakke med ordentlig økonomisk rådgiver som jeg har spurt om å få nå også. Men det er så mye unødvendig dritt man havner i oppå alt det andre også liksom som kunne vært ungått. Og jeg er egentlig ikke en som liker å bli styrt. Men nå så føler jeg at jeg må ut i jobb igjen fordi nav er så uforståelige for en som er sykmeldt er jeg redd også. Men de vil hjelpe meg. SÅ jeg får tatt ferdig utdanningen ser det ut som Men jeg er litt redd fordi jeg har jo ikke klart det til nå heller. Også vil jeg være fri samtidig. Og den utdannelsen jeg valgte når jeg tok v.g.s ble jo styrt også. Men fordi det er liksom et påbegynt studie så er det enklest å få det fullført. Men jeg vil starte eget. Men det som hindrer meg da er stabilitet og økonomi egentlig. Og det jobber jeg med stadig vekk. Må dra nå og danse meg inn i transe :) Kommer sterkere tilbake ;)

Beklager at jeg er insensitiv og bare skravler om meg selv når du skriver sånt, men jeg er bare helt tappet i hodet nå.

jeg er sykt sliten og forvirret. Skal legge meg og høre på musikk :/

Smart. Musikk er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...