Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

*SUKK*

 

Jeg vil ha cola. Jeg er avhengig. Colaman. Cocacoliker.

 

Jeg vet ikke jeg. Kanskje det er viktigere å mosjonere enn å ikke drikke brus? Etter hva jeg har lest forskere og leger si, så er det viktigere å være i aktivitet enn å være slank, i alle fall.

 

Jeje. :p

Mhm! Brus med aktivitet er bedre enn inaktivitet uten brus! Hence, mosjon gir større gevinst enn ikkedrikkebrus.

 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du drikker brus.

 

Ta en tur innom Rema så smaker du druejuicen (ikke fra konsentrat). Meeen, husk å betale først da.

 

De har også en Rema Premium juice, jeg foretrekker eple, siden appelsin har tapt seg litt i smak. Også har du tropicana som er det beste, men det koster sitt. De har forresten en sykt god limited edition-juice med bringebær og etellerannet, dritgo! Prøv den.

 

I tillegg finnes det granateplejuice, tropisk juice, og mer!

 

Det er vinn-vinn, du får vitaminene* og det smaker herlig!

 

 

*Så fremt det ikke er fra konsentrat, slike juicer gir null vitaminer.

 

 

 

Ja, dem er ganske flinke synes jeg :)

 

Det blir kanskje som et forsvar, at jeg lar være å bruke meg selv for å presentere. Det er jo mye vondere. Ja, jeg kan relatere til det.

 

Litt dårlig samvittighet? I dag har jeg vært i byen og handlet litt klær. Også har jeg bare vært hjemme, ikke så stort (eller noen dager er det veldig vanskelig det også). Humøret ble bedre da :)

Jeg synes det er kjekt at du legger ut linker, så slipper jeg å leite på Youtube, for det gjør jeg så og si aldri uansett. :p

 

Elliott Smith:

https://www.youtube.com/watch?v=EgNgvCLRqWc

 

 

Tenker du mye over at andre kan tenke du overdriver eller syter?

 

 

Mhm.. Jeg har skuffet hele universet. :0

 

Imorgen skal jeg ut tidlig å bare fikse masse greier. Wish me luck of good.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm! Brus med aktivitet er bedre enn inaktivitet uten brus! Hence, mosjon gir større gevinst enn ikkedrikkebrus.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du drikker brus.

 

Ta en tur innom Rema så smaker du druejuicen (ikke fra konsentrat). Meeen, husk å betale først da.

 

De har også en Rema Premium juice, jeg foretrekker eple, siden appelsin har tapt seg litt i smak. Også har du tropicana som er det beste, men det koster sitt. De har forresten en sykt god limited edition-juice med bringebær og etellerannet, dritgo! Prøv den.

 

I tillegg finnes det granateplejuice, tropisk juice, og mer!

 

Det er vinn-vinn, du får vitaminene* og det smaker herlig!

 

*Så fremt det ikke er fra konsentrat, slike juicer gir null vitaminer.

 

Cola er sykt godt. Men kjøpte faktisk en kartong med juice fra gojibær i dag. Ville bare prøve noe totalt craxy!!! Men jeg har ikke smakt på den. Den var fra konsentrat dog.

Lenke til kommentar

Cola er sykt godt. Men kjøpte faktisk en kartong med juice fra gojibær i dag. Ville bare prøve noe totalt craxy!!! Men jeg har ikke smakt på den. Den var fra konsentrat dog.

Shit. Så crazy! :cool:

 

Gojibær er bra, men det tåler lite, så næringen må bevares godt.

 

Smak den nå da! SMAK DEN! ER NYSGJERRIGG!!

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
Potentially harmful interactions may occur if wolfberry is consumed while taking other medications, such as those metabolised by the cytochrome P450 liver enzymes.[5] Such drugs include warfarin, or drugs for diabetes or hypertension.[5]

 

Sweet... nå dør jeg vel om 5 min jeg da, siden jeg tar medisiner mot diabetes og høyt blodtrykk... blir litt som "five point palm exploding heart tecnique"... siden gojibæra kommer fra samurai-land.

Lenke til kommentar

God morgen ( :

 


 

Waiting.jpeg

 

 

 

Tenker du mye over at andre kan tenke du overdriver eller syter?

 

Mhm.. Jeg har skuffet hele universet. :0

Imorgen skal jeg ut tidlig å bare fikse masse greier. Wish me luck of good.

 

Jeg tenker på at jeg ikke må ta for mye oppmerksomhet og ikke plage andre.

 

Neida :) Håper du får en fin dag! ( :

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

 

Er det ikke slik at barn kjeder seg oftere enn voksne?

 

Det kan jeg skrive under på at vi gjør. :wee:

 

Jeg mediterer :) skal se en ny video nå. Fint bilde, litt mystisk.

 

Hva gjør du da?

 

Fint ja, litt dystert, liker det. :)

 

Egentlig ikke noe som helst, bare kjeder meg, som vanlig.

Lurer på om jeg er på vei til å bli barn igjen.

Lenke til kommentar

 

Lurer på om jeg er på vei til å bli barn igjen.

 

Jeg vet jeg er et barn jeg, og alltid har vært det. Jeg har hatt evnen til å late som jeg er voksen, men det fungerer bare over et begrenset tidsintervall.

Sutrer, for er utestengt av kg på grunn av påvirkningen jeg har til å få andre til å skrive om han jeg liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...