Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

e5f23ddba50a77583b20891e8c0ac449.gif

 

Ikke hvis du nettopp har vært hos legen, og fått bedøvelse i hele munnen og ikke kan snakke. Eller hvis du har blitt lam i tunga. Da er det enklere gjort enn sagt. :yes:

 

Hehe, ok, du har rett der...

 

Nei, jeg vet ikke jeg... jeg mangler guts, jeg mangler troa på meg selv... jeg hadde klokketro på meg selv tidligere i livet, men jeg har tryna mange nok ganger, og jeg har isolert meg mye nok til å miste mye av den drivkraften man får av å være i et miljø.

 

Jeg er rett og slett ikke begavet hva gjelder "kunstneriske" ting altså, så webdesign er nok bare tull å forfølge. Men jeg kan bli god på mer tekniske aspekter ved informatikk.

 

Ligger faktisk noe ute på restetorget her, i informatikk... :hmm:

 

Nei jeg vet ikke. Jeg bare surrer meg gjennom dagene... utsetter ting som må gjøres.

 

Jeg har dessverre ingen kildehenvisningsbibiliotek. :p Just my memory. Men Einstein, nei, det tror jeg ikke.

Du mener stjenerne som bruker avhengighetsskapende stoffer og til slutt dør av overdose? Det er jo noe annet da.

 

Det er bare sykt tragisk med overdoser. :/

 

Ja, det er tragisk med folk som dør, men det var ikke det jeg tenkte på. Jeg tenkte på kvaliteten på kunsten. Så fort noen begynner å ruse seg på daglig basis blir det som skapte deres stjernestatus fort bare banal søppel.

 

Jeg tror ikke det finnes noen pålitelige kilder på dette. Hvordan skulle den "forskningen" ha foregått? Det blir bare subjektive meninger som er farget av hva slags syn man har generelt på det.

 

"Alle" fagfolk mener rusmidler ødelegger hjernen. (Selvsagt ikke bare ulovlig rus, alkohol er noe faenskap det og. Avhengig av hvordan man bruker det, selvsagt, men i mange tilfeller mye verre enn cannabis.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tønes er ekte og usminka, :wee:, og vittig, he he..

 

Hehe, joa... nå syns jeg de tekstene er bare humoristiske, da - jeg antar de ikke er ment sånn, eller? Hm det ble jeg i tvil angående.

 

Du har også en annen, hun Kaja Gunnulfsen. Tekstene er jo helt banale. Men noen syns visst de er dype...

 

Yeah yeah... vært lys våken i hele natt jeg...tror jeg skal lage noe kaffe. On the bright side - jeg får en fin mulighet til å rette opp døgnrytmen.

Lenke til kommentar

Var ikke så fælt med klaging da. :p Bare litt. I forgive you.

Ja, også blir man skuffet når folk ikke innser hvor awesome sangen faktisk er. "Joda, bra den". - BRA?!!! Fuck you..

 

Du gjør vel ikke det samme hos psykologen også? :p Viser han sanger hvis det er noe du ikke vil prate om?

 

Hvordan fant du fram til forum egentlig? :)

 

Of course. :yes:

 

Haha, spesielle/rare folk fascinerer mer. Jeg tror han er veldig stabil jeg da, spesielt siden han brukte anti-psykotisk (min tolkning fra medisin mot schitzo). Det er nok bare når han skal utforske teoriene sine og kunsten sin at han bruker det, tipper jeg. Konstant ruset på slike stoffer er nok veldig sjeldent med mindre du er avhengig av amfetamin eller heroin eller noe sånt.

 

Men ja, tror ikke første plassen for å søke venner er under broa hvor stoffmisbrukerene bor. Ikke at jeg har noe imot dem altså.

 

 

Takk ( :

 

nei... Men har kopiert andres historier, ante ikke hva jeg skulle snakke om. Husker egentlig veldig lite av timene for en stund tilbake, var ikke helt tilstede.

 

Har lest litt på forumet her før for lenge siden.

 

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1104799

Lenke til kommentar

Takk ( :

 

nei... Men har kopiert andres historier, ante ikke hva jeg skulle snakke om. Husker egentlig veldig lite av timene for en stund tilbake, var ikke helt tilstede.

 

Har lest litt på forumet her før for lenge siden.

 

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1104799

(Det var bare tull altså! ;) Ikke vondt ment.) Hva mener du med andres historier? :)

 

 

Den tråden har jeg ikke sett før. :p

Lenke til kommentar

For en bra cover. Unike stemmer.

 

Har sagt det andre sier, forklart meg på en måte slik andre gjør, og ikke hvordan jeg selv er.

Tror faktisk jeg vet hvordan du mener. Men du føler vel du kan relatere til det, bare at du beskriver det på en måte som kanskje ikke er naturlig for deg å uttrykke det på? Fordi du ikke vet hvordan du selv ville sagt det?

 

 

Uproduktiv dag idag. Fuck me. :p Men har ihvertfall hatt humøret oppe.

Lenke til kommentar

Ikke så uproduktiv dag for meg, mine vanlige dager tatt i betraktning... men sov lite og dårlig - det er rart, selv om man ikke føler seg trøtt (etterhvert) så er man i mye dårligere fysisk form. Gikk en tur og er sliten.

 

Nå er det en slags hvinete lyd fra datamaskinen... sikkert ingenting.

Men! Du gikk tur! Virtuell high-five for det! :D

 

Jeg tror jeg skal komme meg ut nå! På tide å gjøre et eller annet. :p

Lenke til kommentar

 

Tønes er ekte og usminka, :wee:, og vittig, he he..

 

Hehe, joa... nå syns jeg de tekstene er bare humoristiske, da - jeg antar de ikke er ment sånn, eller? Hm det ble jeg i tvil angående.

 

Du har også en annen, hun Kaja Gunnulfsen. Tekstene er jo helt banale. Men noen syns visst de er dype...

 

Yeah yeah... vært lys våken i hele natt jeg...tror jeg skal lage noe kaffe. On the bright side - jeg får en fin mulighet til å rette opp døgnrytmen.

 

Ja, tekstene er vittige. men også ganske realistiske. Folk er jo rare da, når de bare er seg sjøl.

Lenke til kommentar

For en bra cover. Unike stemmer.

Tror faktisk jeg vet hvordan du mener. Men du føler vel du kan relatere til det, bare at du beskriver det på en måte som kanskje ikke er naturlig for deg å uttrykke det på? Fordi du ikke vet hvordan du selv ville sagt det?

 

 

Uproduktiv dag idag. Fuck me. :p Men har ihvertfall hatt humøret oppe.

 

Ja, dem er ganske flinke synes jeg :)

 

Det blir kanskje som et forsvar, at jeg lar være å bruke meg selv for å presentere. Det er jo mye vondere. Ja, jeg kan relatere til det.

 

Litt dårlig samvittighet? I dag har jeg vært i byen og handlet litt klær. Også har jeg bare vært hjemme, ikke så stort (eller noen dager er det veldig vanskelig det også). Humøret ble bedre da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...