SingingMySong Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Av og til så lærer man mye av å snakke om vanskelige ting med andre. Ta et steg om gangen. Og hvis du ikke vil snakke om det andre steder, så kan du jo ta det her hvis det er enklere? I beliv in u! U can du diss! Den angsten kan forsåvidt bare dra til helvete. Mhm, vet. :/ Prøv å bare seil forbi dagene, gjør ting som får fokuset bort. Slike dager kan lokke fram mange destruktive tanker, så det er nok best å tenke minst mulig. Hopp i det, det går dritbra! Bra du har en sånn ting som kan ta tankene av noe annet! Kommer på filmen Silver Lining nå, den er koselig! Noen dager er bare skikkelig dritt. Er nedi en dal her for tiden selv, nesten rekorddårlig. Håpløst hele greia. Så vet ikke jeg. Elsker dette her! Btw., jeg så klaginga før du luket det bort!! Så søtt. Sjekket forumet på mobilen på dødtid på jobb. Det er ikke egoistisk, for da hadde du ikke brydd deg om andre her. Og det gjør du jo. Kult. Har sett halve! Skal se resten i kveld håper jeg. Hei ( : ufff du så den ja issues kalles det. haha "i blant må en gjøre ting en ikke liker". Jeg likte sangen der Jeg klarer å snakke om mye til terapeuten, men er fremdeles noe som stenger seg. Jeg kan ikke skrive om slikt her. Interessant fyr det der altså! Synes det blir for mye tull. Jeg ville ikke ha blandet meg så mye inn i det der. Det finnes så mye annet en kan lære, som faktisk stemmer overens med virkeligheten. Endret 11. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) No må du smør på matpakka di sjøl! Dusting. Dårlig gjort. Hei ( : ufff du så den ja issues kalles det. haha "i blant må en gjøre ting en ikke liker". Jeg likte sangen der Jeg klarer å snakke om mye til terapeuten, men er fremdeles noe som stenger seg. Jeg kan ikke skrive om slikt her. Hei igjen. Kort sammendrag av livet? "I blant må en gjøre ting en ikke liker"? Vurderer ny sang per innlegg. Kanskje det bare blir mye rot av det. https://www.youtube.com/watch?v=FMSU4QDbdew Jeg har samme problemet. Gikk til en psykolog gang, fikk ikke ut noen ting. Tror problemet er at jeg ser alle folk som individuelle, dømmende personligheter og begynner å ananlysere dem. I see, men hvis du endrer mening, ikke nøl. Synes det blir for mye tull. Jeg ville ikke ha blandet meg så mye inn i det der. Det finnes så mye annet en kan lære, som faktisk stemmer overens med virkeligheten.Jamen, fyren i seg selv er sykt interessant. Vi snakker schitzofreni, asperger, LSD, DMT, kunst etc. Maleriene hans er faktisk sykt bra. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564034&p=21880102 - Hva var det jeg sa?! :0 Endret 11. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Dusting. Dårlig gjort. Bare tulla! *slenge over et kjøttbein* Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Pheheh, omvendt psykologi! Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Neida, det er sikkert bare ADHD-en. (du sa en gang du hadde ADHD) Nei jeg trodde kanskje jeg hadde Adhd undrer noen ganger Men har ikke blitt utredet for det heller. Har vært oppe siden rundt syv i dag og først nå kom jeg hjem og fikk satt meg, men er skikkelig trøtt nå. Sov jo bare ca 3-4 timer også. Men nå blir det bare en kopp te og rett i senga. Vært på kjempe lang skogstur med søstera mi også har vi vært på helsestudio i dag sammen og Har bare spist litt korn med yoghurt engang i dag og :/ Men det ble jo mye godt i helga også har jeg gått ned en halv kilo på en uke allikevel Men må ta meg sammen resten av uka nå. Og prøve å være flink til helga og hehe:) hoff ser helt bomba ut hjemme hos meg nå og Tar det imorgen God natt! Endret 11. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Gleder meg til jeg blir rik jeg Endret 11. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen med edderkoppskrekk? drømmemannen min er ikke rik ikke jeg heller Jeg spurte seinest i dag om han kunne gi meg et sted jeg ønsker meg men da må jeg forsørge han livet ut sa han, også sa jeg det var greit Hm... skal du forsørge han? Hvordan da? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Hm... skal du forsørge han? Hvordan da? Med luft og kjærlighet ? Går og tar kvelds bønn nå Natta og sov godt TLLM:) Endret 11. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Med luft og kjærlighet ? Går og tar kvelds bønn nå Natta og sov godt TLLM:) Natti-natt. 2 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Pheheh, omvendt psykologi! Lurer på om jeg skal lære meg webdesign og webprogrammering... hvem vet, kanskje jeg kunne tjent noen kroner (og dermed skattet noen kroner)? 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Hei igjen. Kort sammendrag av livet? "I blant må en gjøre ting en ikke liker"? Vurderer ny sang per innlegg. Kanskje det bare blir mye rot av det. https://www.youtube.com/watch?v=FMSU4QDbdew Jeg har samme problemet. Gikk til en psykolog gang, fikk ikke ut noen ting. Tror problemet er at jeg ser alle folk som individuelle, dømmende personligheter og begynner å ananlysere dem. I see, men hvis du endrer mening, ikke nøl. Jamen, fyren i seg selv er sykt interessant. Vi snakker schitzofreni, asperger, LSD, DMT, kunst etc. Maleriene hans er faktisk sykt bra. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1564034&p=21880102 - Hva var det jeg sa?! :0 Det var en del av det jeg redigerte bort. Det ble litt teit, og for mye. Må vell lære meg å vente litt før jeg skriver i blant, slik at jeg ikke angrer også. Jeg liker å poste sanger Noen ganger er det fordi jeg har en del følelser knyttet til dem, så det er måte å kanskje vise andre for å få forståelse, men det er jo vanskelig for andre å forstå, litt ønsketenkning, istedenfor å snakke om det kanskje. Mangler vell litt folk i livet som en kan dele ting med? Forumet er jo litt erstatning akkurat nå for meg og for å kommunisere. Hadde egentlig ikke tenkt at jeg kom til å bruke det mye, men så viste det seg at dere var veldig greie Ja, hadde det slik også. Kanskje du burde prøve igjen å gå til psykolog? Det tok veldig lang tid før jeg klarte det, og jeg har gått igjennom litt konflikter også, fordi dem kom ikke videre før jeg klarte å snakke. Det som fungerer er å bare flyte og la tankene komme, det blir som å nesten bli litt borte når det skjer. Selv så må jeg snakke med terapeuten om akkurat det her. ... Endret 12. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Tror ikke han bruker stoff jeg da, han postet jo de lenkene til Wikipedia-artikler om LSD _etter_ at AdNauseam skrev at han trodde han ruset seg på LSD... tror egentlig han ble litt fornærmet jeg da. Hadde jeg jammen blitt, og. Er mange skikkelig spaca folk som ikke ruser seg, altså. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det var en del av det jeg redigerte bort. Det ble litt teit, og for mye. Må vell lære meg å vente litt før jeg skriver i blant, slik at jeg ikke angrer også. Jeg liker å poste sanger Noen ganger er det fordi jeg har en del følelser knyttet til dem, så det er måte å kanskje vise andre for å få forståelse, men det er jo vanskelig for andre å forstå, litt ønsketenkning, istedenfor å snakke om det kanskje. Mangler vell litt folk i livet som en kan dele ting med? Forumet er jo litt erstatning akkurat nå for meg og for å kommunisere. Hadde egentlig ikke tenkt at jeg kom til å bruke det mye, men så viste det seg at dere var veldig greie Ja, hadde det slik også. Kanskje du burde prøve igjen å gå til psykolog? Det tok veldig lang tid før jeg klarte det, og jeg har gått igjennom litt konflikter også, fordi dem kom ikke videre før jeg klarte å snakke. Det som fungerer er å bare flyte og la tankene komme, det blir som å nesten bli litt borte når det skjer. Selv så må jeg snakke med terapeuten om akkurat det her. Han er interessant. Men det er litt skremmende, fordi han tror faktisk på dette her. Så bruker han stoff når han har slike lidelser virker det som, vet jo aldri helt hva som kan skje. Det er ikke akkurat de riktige forutsetningene for å klare å gjøre en fornuftig jobb, på noen måte egentlig. Det er egentlig noen av slike folk jeg forsøker å holde meg unna (og jeg tolerer en del), ikke det at jeg har vært utsatt for slike, men jeg har en slags anelse om hvor mye skadelig som kan komme utav det. Men, ser konseptet da haha. Ja, det jeg så var bra Var ikke så fælt med klaging da. Bare litt. I forgive you. Ja, også blir man skuffet når folk ikke innser hvor awesome sangen faktisk er. "Joda, bra den". - BRA?!!! Fuck you.. Du gjør vel ikke det samme hos psykologen også? Viser han sanger hvis det er noe du ikke vil prate om? Hvordan fant du fram til forum egentlig? Of course. Haha, spesielle/rare folk fascinerer mer. Jeg tror han er veldig stabil jeg da, spesielt siden han brukte anti-psykotisk (min tolkning fra medisin mot schitzo). Det er nok bare når han skal utforske teoriene sine og kunsten sin at han bruker det, tipper jeg. Konstant ruset på slike stoffer er nok veldig sjeldent med mindre du er avhengig av amfetamin eller heroin eller noe sånt. Men ja, tror ikke første plassen for å søke venner er under broa hvor stoffmisbrukerene bor. Ikke at jeg har noe imot dem altså. Lurer på om jeg skal lære meg webdesign og webprogrammering... hvem vet, kanskje jeg kunne tjent noen kroner (og dermed skattet noen kroner)?Do it. Webdesign er gøy. Tror ikke han bruker stoff jeg da, han postet jo de lenkene til Wikipedia-artikler om LSD _etter_ at AdNauseam skrev at han trodde han ruset seg på LSD... tror egentlig han ble litt fornærmet jeg da. Hadde jeg jammen blitt, og. Er mange skikkelig spaca folk som ikke ruser seg, altså. Nei, jeg sjekket profilen min. Han hadde ikke vært der. Må isåfall ha sjekket psykotråden. Det er ingen tvil, han finner det ikke opp. I'm sure. Hvorfor hadde du blitt fornermet? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Do it. Webdesign er gøy. Hva er vitsen. Jeg suger i alt. Nei, jeg sjekket profilen min. Han hadde ikke vært der. Må isåfall ha sjekket psykotråden. Det er ingen tvil, han finner det ikke opp. I'm sure. Hvorfor hadde du blitt fornermet? Hvis han har logget seg inn som skjult bruker er han også skjult fra lista på profilen din... men jeg vet ikke jeg altså. Hvis jeg hadde skapt noe kunst, så hadde jeg ikke likt om noen sa det bare var pga. en syretripp... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hva er vitsen. Jeg suger i alt.Jeg er elendig i ballett. Hvorfor? Fordi jeg aldri har gjort det før. Men hvis jeg har lyst til å bli en balletterinne, så kan jeg ikke si "hva er vitsen, jeg suger i alt". Man blir ikke prima balletterinne av det! Ikke sant? Så gå ut, lukk døren, gå inn i deg selv og kom inn igjen når du har optimismen med deg! Hvis han har logget seg inn som skjult bruker er han også skjult fra lista på profilen din... men jeg vet ikke jeg altså. Hvis jeg hadde skapt noe kunst, så hadde jeg ikke likt om noen sa det bare var pga. en syretripp... Visste du at de fleste musikklassikerene er skapt under rus på cannabis, LSD og andre stoffer? Visste du at mange av de største tenkerene har brukt slike ting ved store oppdagelser? Ergo, jeg sier ikke noe negativt om kunsten eller hvordan den er skapt. Så det er en mistolkning av tanken bak spørsmålet. Var bare et spørsmål av nysgjerrighet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg er elendig i ballett. Hvorfor? Fordi jeg aldri har gjort det før. Men hvis jeg har lyst til å bli en balletterinne, så kan jeg ikke si "hva er vitsen, jeg suger i alt". Man blir ikke prima balletterinne av det! Ikke sant? Så gå ut, lukk døren, gå inn i deg selv og kom inn igjen når du har optimismen med deg! Lettere sagt enn gjort... Visste du at de fleste musikklassikerene er skapt under rus på cannabis, LSD og andre stoffer? Visste du at mange av de største tenkerene har brukt slike ting ved store oppdagelser? Dette tror jeg kanskje ikke stemmer. Har du noen kildehenvisninger? Jeg tror neppe Einstein var stein da han lagde relativitetsteoriene. Mange kunstnere har brukt stoffer ja, men tror egentlig ikke det har gjort kunsten noe bedre. Det er masse kunst som er superbra skapt uten rusmidler. Nei, rusmidler gjør ikke annet enn å ødelegge hjernen til geniet. Du ser jo gjerne hva som skjer når artister blir "stjerner" og hver dag blir en fest. Kvaliteten synker rimelig fort. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Lettere sagt enn gjort...Ikke hvis du nettopp har vært hos legen, og fått bedøvelse i hele munnen og ikke kan snakke. Eller hvis du har blitt lam i tunga. Da er det enklere gjort enn sagt. Dette tror jeg kanskje ikke stemmer. Har du noen kildehenvisninger? Jeg tror neppe Einstein var stein da han lagde relativitetsteoriene. Mange kunstnere har brukt stoffer ja, men tror egentlig ikke det har gjort kunsten noe bedre. Det er masse kunst som er superbra skapt uten rusmidler. Nei, rusmidler gjør ikke annet enn å ødelegge hjernen til geniet. Du ser jo gjerne hva som skjer når artister blir "stjerner" og hver dag blir en fest. Kvaliteten synker rimelig fort. Jeg har dessverre ingen kildehenvisningsbibiliotek. Just my memory. Men Einstein, nei, det tror jeg ikke. Du mener stjenerne som bruker avhengighetsskapende stoffer og til slutt dør av overdose? Det er jo noe annet da. Det er bare sykt tragisk med overdoser. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå