Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Neeei, vær så snill da… Begynn på treningsstudio du :)

 

Hehe, skal jeg trene 16 timer dagen da? :p

 

Hadde nok ikke gått mange timene med WoW før jeg hadde gått lei, tho...

 

 

haha åkei da. Bare forestillte meg at du har kommet deg ut, sluttet med medisin, spiser sunt og ting begynner å bli bra. Så begynner du å spille wow hele tiden, ha det bra til deg liksom, hadde vært så nedtur det.

Lenke til kommentar

Hey igjen folkens.

 

Travelt i det siste..

 

Her en dagen kjørte jeg en fyr som måtte låne telefonen min. Han skulle visst bestille seg privathore. Og en full en som skulle ta ut penger, og ikke kom ut av bensinstasjonen fordi han skulle klemme ihjel alle. Måtte inn å hente han til slutt. Men når vi snart var framme så hadde han glemt å tatt ut penger, trodde han, fordi han hadde bare glemt ut at han hadde tatt ut pengene. Sa ja til fastpris, dårlig deal. :p Underholdende dager om ikke annet..

 

 

jeg greier å snakke om ganske mye nå, til noen jeg også. Men ikke alt, det stopper opp, det er et steg jeg må ta. uff :/

 

Ja, helt rett. Skulle ønske jeg kunne bli kvitt masse unyttig angst, blir drittlei og det ødelegger nesten alt.

 

Problemet nå er å takle dager der alt blir negativt, sånn som nå, det er de dagene som har holdt meg tilbake :/

 

Jeg danser litt forskjellig. Nå har jeg startet med ballett hjemme, men er ikke sikker på hva jeg skal melde meg inn i enda. Blir litt redd av tanken :hm:

 

Nei, i dag er jeg litt lei ja, vet ikke hvorfor, men noen dager blir det skikkelig ille.Jaja, Jeg skal ut et tur, det bruker å bli bedre da.

 

blir litt roligere av sangen her :mellow:

[...]

 

edit. klaging :(

Av og til så lærer man mye av å snakke om vanskelige ting med andre. :) Ta et steg om gangen. Og hvis du ikke vil snakke om det andre steder, så kan du jo ta det her hvis det er enklere?

 

I beliv in u! U can du diss! :D

Den angsten kan forsåvidt bare dra til helvete. :yes:

 

Mhm, vet. :/ Prøv å bare seil forbi dagene, gjør ting som får fokuset bort. Slike dager kan lokke fram mange destruktive tanker, så det er nok best å tenke minst mulig.

 

Hopp i det, det går dritbra! Bra du har en sånn ting som kan ta tankene av noe annet! Kommer på filmen Silver Lining nå, den er koselig!

 

Noen dager er bare skikkelig dritt. Er nedi en dal her for tiden selv, nesten rekorddårlig. Håpløst hele greia. Så vet ikke jeg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=aNZwMG_QUGs

Elsker dette her!

 

 

Btw., jeg så klaginga før du luket det bort!! Så søtt. :p

Sjekket forumet på mobilen på dødtid på jobb.

 

 

Ja, jeg føler meg veldig deprimert, ting er intenst håpløst i blant :( det er sikkert det, jeg klager over alt hele tiden, egoistisk.. :hrm:

Det er ikke egoistisk, for da hadde du ikke brydd deg om andre her. Og det gjør du jo.

 

 

[u-tub]

 

Fikk råd om denne på religion, filosofi … forumet :) Den var veldig bra

Kult. :) Har sett halve! Skal se resten i kveld håper jeg. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

God dag. :)

 

Lurer litt på om jeg skal begynne å spille WoW.

Nei, LL! Ingen WoW! Det er et evighetsspill som sluker all livskraften ut av deg! Det vet jeg veldig godt, siden jeg aldri har spilt WoW selv. Jeg vet også hvordan du blir så avhengig at du ikke har tid til å spise, og dermed dør. Det vet jeg også fra min erfaring av å ikke spille WoW. :yes:
Lenke til kommentar

Nei, LL! Ingen WoW! Det er et evighetsspill som sluker all livskraften ut av deg! Det vet jeg veldig godt, siden jeg aldri har spilt WoW selv. Jeg vet også hvordan du blir så avhengig at du ikke har tid til å spise, og dermed dør. Det vet jeg også fra min erfaring av å ikke spille WoW. :yes:

 

Haha, nei ikke for meg... tror jeg bare blåser noen hundrelapper på 3 timer før jeg blir møkk lei... syns ikke sånt er så morro, egentlig... men jeg har jo fritidsproblemer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...