The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) God aften... Endret 9. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Prøvde å forstå hva CW sa på slutten av videoen; the rest of us...., men klarte ikke å fatte det, Sabell. Men det var sikkert noe lurt. Du sier mye rart til deg sjøl, som du tror på, TLLM: Men best å ikke høre for mye på din indre stemme, når du er så negativt innstilt til deg sjøl i utgangspunktet kanskje. Men du prøver nok bare å finne ut av hvem du er. Identitetsproblemer? Kan noen ganger føles bedre å tro noe feil om seg sjøl, enn å være usikker på sin plass her i verden. Sabell, det er sant. jeg er ikke for gammel for Tinder. Tror heller jeg er for sær for kjærlighet generelt. Eller for negativt innstilt til livet. (I see the devil in the details) Det viktigste er at man gjør det man føler er riktig for seg sjøl. Gleder meg at du stoler på drømmemannen. Noen ganger er det sikkert bedre å ha 10 fugler på taket, enn en i hånden Fordi man har nok å styre med. Greit det; han er ekte. Skal ikke si noe mere om det, prøve å la være i alle fall. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 God aften... Bra du kom deg ut på sandalene... Jeg tok en sykkeltur. Sykla i 4 timer på en sykkel med bare 2 gir (rota meg bort på hjemturen) (dette er litt sånn facebook-skrytete) Dødssliten, men ok. Kan vel ikke bli overtrent, eller? (er litt plaga av kramper i leggene og føttene, har en fysisk jobb også da) Kan man bli overtrent? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 kismet: du har sikkert rett i det ja. For en dårlig dag... har prøvd å gjøre smarte ting og... But but, it's not only only... Lena var her og. Hun var sint. Håper bilen min ikke ble truffet av noe hardt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hehe, nice. Ja, man kan nok bli overtrent. Kroppen trenger hvile og. For meg er det langt dit, men. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 En annen ting er at man kan trene feil. Få skader. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Ok Lena var der, trodde først du snakka om en person, men så huska jeg stormen. Pytt pytt, det er bare livet, oppskrytte greier. Ja, du får stadig nye ideer....Men medisiner gjør jo noe med følelseslivet. Hva var det som gjorde at du begynte med medisiner i det hele tatt? Vanskelige følelser? Men du får ha en god natt forresten. Endret 9. august 2014 av kismet Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hehe, ja, livet er vel egentlig oppskrytt ja. I 2014 er det store forventninger til hva livet vil bringe. That is; i Norge. I store deler av verden er livet bare slit. Men når man lever i Norge blir man jo gjerne påvirket av de forventningene folk har... Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 En annen ting er at man kan trene feil. Få skader. Joda. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ja, god natt, hvis du legger deg. :-) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Axa Frukt kornblanding + skumma melk. Det er bra saker. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Hehe, ja, livet er vel egentlig oppskrytt ja. I 2014 er det store forventninger til hva livet vil bringe. That is; i Norge. I store deler av verden er livet bare slit. Men når man lever i Norge blir man jo gjerne påvirket av de forventningene folk har... Ja. Tenk å ikke vite om det blir noe mat på bordet.. Huff. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Axa Frukt kornblanding + skumma melk. Det er bra saker. Corn flakes og kefir også (ikke så sunt som axa) God natt:-) Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Men det som er litt kjipt, er å tenke at man hadde mulighetene, men gjorde ikke noe med det. Men så vet en jo heller ikke det. Natta. ;-) Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Lillesøstera mi og jeg spiser bær og banan med yoghurt og urter nå og drikker te. Også har jeg lurt henne inn på imvu. Men hun trodde jeg satt på imvu med dere nå Også har hun fått meldinger tilbake av de jeg har trykka like på hehe han ene var nesten 50 år haha:) han skrev wow heiheistårtil ? ler meg ihjel. også sier hun du fixer dem du ja men det er jo bilde av deg sier jeg ler av alt mulig er overtøtt nå hun ber meg gå inn inn på chat.no nå Tror ikke den blandingen i tee n var så smart går helt rundt nå hehe prøvde chat. no det var litt gøy Endret 10. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Prøvde å forstå hva CW sa på slutten av videoen; the rest of us...., men klarte ikke å fatte det, Sabell. Men det var sikkert noe lurt. Sabell, det er sant. jeg er ikke for gammel for Tinder. Tror heller jeg er for sær for kjærlighet generelt. Eller for negativt innstilt til livet. (I see the devil in the details) Det viktigste er at man gjør det man føler er riktig for seg sjøl. Gleder meg at du stoler på drømmemannen. Noen ganger er det sikkert bedre å ha 10 fugler på taket, enn en i hånden Fordi man har nok å styre med. Greit det; han er ekte. Skal ikke si noe mere om det, prøve å la være i alle fall. Er noe som heter chat rulette og "Rest of us really are suckers" Du får prøve å se det gode i det store i stedet da heller kanskje Ja stoler på han mer men tørr ikke å møte han enda helt og tusen takk.Sov godt! Endret 10. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Lurer på hvorfor jeg alltid føler meg så dårlig om morgenen Skal besøke noen dag da Endret 10. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Har lest mange deprimerte har det verst på morgenen... kan jo være dårlige drømmer og, kanskje? Jeg husker ingenting av hva jeg tenker på i søvne... Men det var nå en "ukristelig" tid å stå opp en søndag... :-) Først leste jeg at Sabell hadde prøvd khat... men var visst chat.no... I dag må jeg til fjells! Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Ja, jeg føler meg veldig deprimert, ting er intenst håpløst i blant det er sikkert det, jeg klager over alt hele tiden, egoistisk.. Vet, må bare stå opp tidlig, blir veldig redd for at alt skal gå rett i vasken igjen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg syns ikke du klager noe særlig... Smart er det vel, stå opp tidlig... kommer vel an på når man sovner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå