The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Det her er noe av det råeste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Føler meg ulykkelig Men det har jeg vel allerede sagt uttrykkelig Ingen er meg nær Jeg er altfor sær Det er jo litt trist Kunne like gjerne svelget gift Men jeg skal slutte å være emo Dette er jo bare en demo Når alt kommer til alt Kan jeg være glad jeg har råd til salt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Merkelig det Tåkelur sa her om dagen. Jeg lurer også på om den "mumlingen" er ekte. Kanskje det er mulig å få sånne hypersanser. Var en serie om det for lenge siden. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 8. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Sånn musikk kan jo kanalisere mye frustrasjon kanskje. (Har sjøl hørt en del på Joy Division i tunge perioder, temmelig lenge siden nå.) Men også være vakker. Jeg orka ikke å høre hele. Er på vei ut. Ja vel du TLLM, du er litt manisk i kveld. Nei, det er ikke bra å være aleine for mye. Har du vært forelska for 10 år siden, er det ingenting i veien med følelseslivet ditt:-):-) Nå virker plutselig ikke smilefjesfunksjonen her.. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Tror det er noe i veien med følelseslivet... blir nok sånn med "ting". At mennesker bare er ting. Forelskelse = besatt av en fin ting jeg vil ha. Ha en fin tur ut. Det er fortsatt "sumarnatt". Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Tror det er noe i veien med følelseslivet... blir nok sånn med "ting". At mennesker bare er ting. Forelskelse = besatt av en fin ting jeg vil ha. Ha en fin tur ut. Det er fortsatt "sumarnatt". Har du snakka med psykiateren om det der? At mennesker bare er ting for deg? Vi er alle noen store egoister vet du. Er vi snille er det som regel fordi det gjør oss godt, ikke? Jeg mener at hvis du dekonstruerer menneskets natur, er vi styrt først og fremst av selvoppholdelsesdriften. Kan du love meg en ting; å ikke la din frustrasjon gå ut over sauer eller andre uskyldige? Selv om det bare var rusing med pedalen. Ha heller noen gulerøtter parat i bilen, og bruk ventetida på å gumle, eller noe annet lurt du sikkert kan finne på. ? Ha en fin dag:-) (godnatt) Endret 9. august 2014 av kismet Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Skjønner, det er vanskelig å skru av hjernen. Men det kan øves opp. Noen ganger får jeg det til, det er herlig! Er sikker på de forstår, du virker ikke som en dårlig venn. Og det er jo vanskelig å være den man ønsker når man sliter med ting. Haha, morsomt. xP Av og til sliter jeg med å konsentrere meg når jeg får beskjeder på jobb, lite kult når den andre snur seg og går og så fikk du ikke med deg skikkelig hva vedkommende sa... Tja, har aldri vært personen som egentlig snakker om ting med andre, men alt er en øvningssak I guess. Deler ikke de mest "teite" tankene. Men har heldigvis en god kamerat, vi snakker om mye. I tilleg til nære familiemedlemmer. Så har jo en del å være optimistisk over. Mhm, tryggheten til å kunne si det som popper opp i hodet uten at du tviler på deg selv, lurer på hva den andre tenker, og om det kan mistolkes etc? Snoker du eller?! :0 Får se gjennom fingrene denne gangen, siden jeg er skyldig i å snoke jeg også. Håper det, skål for framtiden. Den skal bli bra, må bare komme meg utav søla først, ligger på ryggen og spreller som en skillpadde. jeg greier å snakke om ganske mye nå, til noen jeg også. Men ikke alt, det stopper opp, det er et steg jeg må ta. uff :/ Ja, helt rett. Skulle ønske jeg kunne bli kvitt masse unyttig angst, blir drittlei og det ødelegger nesten alt. Problemet nå er å takle dager der alt blir negativt, sånn som nå, det er de dagene som har holdt meg tilbake :/ Jeg danser litt forskjellig. Nå har jeg startet med ballett hjemme, men er ikke sikker på hva jeg skal melde meg inn i enda. Blir litt redd av tanken Nei, i dag er jeg litt lei ja, vet ikke hvorfor, men noen dager blir det skikkelig ille.Jaja, Jeg skal ut et tur, det bruker å bli bedre da. blir litt roligere av sangen her edit. klaging Endret 9. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Nei, hvis du ikke er interessert overhodet i han som inviterte deg på middag. Men du har altså vært litt forelsket i ham før? Hm..... Og foretrekker en "kropp/et ansikt" på den andre sida av jorda, som du aldri har møtt, og egentlig ikke kan vite noe om. Ja ja....den kjærligheten den kjærligheten, uransakelige veier...skjønner deg egentlig ikke. Kanskje du har drømmemannen mye nærmere enn du tror liksom.... Dumme meg, som ikke skjønner, he he Valgte bevisst det verste bildet av CW. Det fantes mange andre der han var mye penere. Så du liker ikke CW og rollene hans? Syns han alltid spiller en interessant rolle. Har en spesiell utstråling. Ha en fin dag. Har sett noen filmer med CW han er en god skuepiller Vært litt betatt av han som bad meg ut på middag men det er en del år siden og her om dagen så jeg han på butikken og vi sa hei og hvordan går det også ringte han Er ikke så lenge siden hans sin hund løp meg ned og da skulle han kjøre meg på sykehuset og alt mulig Han er søt Mange som får seg kjæreste på nettet Og jeg vet hvor han bor hvor han jobber og her om dagen presenterte han meg nesten for den ene kollegaen sin hehe:) Men da gjemte jeg meg Også kan man ikke skjule sitt sanne jeg på nett og kamera i over ett halvt år heller akkurat Men jeg møter han ikke før jeg føler meg helt trygg. Og jeg er jo forelsket i han tror jeg Ser han jo seks dager i uka også Litt kjedelig fordi jeg venter på at han sier noe på skype snart nå Men gleder meg til å se han igjen I går var jeg med lille søstera mi på stranda. Hun sier jeg får melde meg på tinder Anbefales til deg også egentlig Men jeg har ikke sagt til henne om en jeg har møtt på nettet enda Hun er 19 år og nå planlegger vi ett stort prosjekt sammen også Hun har heller ikke kjæreste men får masse respons på tinder :)Egentlig passer det bra at vi ikke er i noe forhold nå også, må tenke på framtiden vår Nå kom drømmemannen min også Ha det fint du og Endret 9. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 noen som vet noen teknikker mot angst? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 noen som vet noen teknikker mot angst?Er du sikker på at det er angst og ikke skam? Tenker du på teknikker for å gjøre det du ikke tør, eller teknikker for å ikke føle deg ukomfortabel når du gjør det likevel. Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) noen som vet noen teknikker mot angst?Er du sikker på at det er angst og ikke skam? Tenker du på teknikker for å gjøre det du ikke tør, eller teknikker for å ikke føle deg ukomfortabel når du gjør det likevel. kanskje? er ganske redd. vet ikke om jeg bør gjøre noe nå :/ begge deler Endret 9. august 2014 av SingingMySong Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Kanskje noe sånt? http://www.panic-away-program.com/ Spesielt automatskrift (står sist i boka). Her står det også om automatskrift: http://www.point-to-creativity.com/automatic-writing.html Brett sammen arket og kast det etterpå, ikke les det. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) noen som vet noen teknikker mot angst? Møte frykten og få opp selvtilitten ved å trene og å være i annen fysisk aktivitet. Tro på mirakler og tro på gode ting. Prøve å snu tankene når det kommer til en og å synge eller finne på noe annet lurt få tankene over på noe annet. Være mer sosial. Be til Gud og tro på at man det blir blir bønnhørt. Eller gå til kilden og finne ut hvorfor angsten er der skrive om angsten hva som skjer å lese det når man f.eks ikke er er i angsten. Vite at det kun er en vrangforestilling fordi no kan ha skjedd i tidligere barndom feks og at det er med på å skape en del av hva som er nå. Men at det kan bearbeides eller fjernes helt. Får man angst så er det bare satan som prøver å dra en ned. Men det kan også være forsvarmekanisme som er sunn også, men til en viss grad så klart. Man kan få angst av mobbing i voksen alder feks også, men man må være snill og god mot seg selv og ikke bry seg hva ande tenker og sier Be strong EN annen fin ting er å vite hvor man egentlig står i forhold til seg selv og sin ilivsituasjon og gjøre så godt en kan ut av det ved feks å søke råd og viledning hvis man også trenger det til å lette ting, og få ta tatt tak i det som er vanskelig. Oppsøke andre som er i samme situasjon feks og lære av andre m.m men det er mye som kan gjøres Men å gjøre det kan også være et tungt skritt men en får prøve å finne det som man selv føler hjelper også kan man gå til en healer feks for dem tror på sånt også Også kan meditere og det er så mye. Også kan man kutte noen netttverk som kanskje er med på høyne angsten. Å snakke om det være åpen for at man har angst kan også være bra. Og gjøre ting man synes er godt for en selv. Også som gjør en glad og rolig til sinns. Omgivelser er i hvertfall ganske viktig. Gi masse kjælighet til seg selv Jeg har hatt ekstrem angst Får fortsatt litt innimellom, men jeg vet også årsaken. Og noe skal være der også for å beskytte Men Gud leger hver dag som går og litt etter litt så er man mer og mer på den "andre siden" Men man kan ikke sitter å vente på at noe skjer, man må gjøre alt selv Og det hjelper Gud til med Jeg tror på engler da også Men det kan være at du møter en som tar deg ett skritt videre også Som snakker til noe inni oss og bygger oss FInnes også mange selvhjelps bøker. Få seg kjæledyr kan hjelpe og Jeg har fått meg katt nå også Gaia I går stod den å jynget på fanget mitt til arabisk musikk så danser også Neste gang håper jeg at jeg får filmet det musikk har forresten en del helende effekt også http://youtu.be/Z7pGnnxzQk4 Endret 9. august 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) .... Takk. Du er snill jeg tror jeg begynner å forstå det meste, men det er litt igjen. Forstår ikke helt hvor jeg står enda helt, det skifter veldig.. Kanskje noe sånt? http://www.panic-away-program.com/ Spesielt automatskrift (står sist i boka). Her står det også om automatskrift: http://www.point-to-creativity.com/automatic-writing.html Brett sammen arket og kast det etterpå, ikke les det. har jeg et stort problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere (det er egentlig ganske bra at det kom fram likevel), men greier ikke å snakke om det til noen, det stopper opp bare, til psykologen også :/ jeg skal prøve det, takk!! vil forsøke det meste for å bli bedre nå Endret 9. august 2014 av SingingMySong 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Du kommer til å bli bra Du er såpass viten om din situasjon også og ønsker å bli bra Da er det håp vet du Men du trenger å fokuser mer på det som er bra også ikke det som har gjort deg dårlig. Og som får deg til si du er dårlig. Tankene er en stor kraft i vårt indre liv til å kunne forandre en del. Og da er det også viktig å være konstruktiv over for seg selv. Jeg har satt en sånn prøver i hvertfall en ring rundt meg for hva som slippes inn til meg. Og det er en prossess, men Gud hjelper meg. Gud har egentlig gitt meg den ringen også Den beskytter min livskraft aura og balanse også. Så jeg blir mer hel i meg selv tror jeg. Og blirjeg sliten som i går feks hjalp jeg en som var fryktelig alkholisert som jeg egentlig er redd for hjemme hos seg fordi jeg synes synd på han. Men jeg ble så sliten og da må jeg hvile sa egentlig at jeg ville hjelpe han i dag også, men jeg orker ikke. Det var ikke pappan min da selvom jeg kallte han pappa i går fordi jeg sa feil Men han fikk fotbad og mat og vitaminer og juice og melk og...Også vaske jeg hjemme hos han litt men sa jeg kunne komme å vaske mer i morgen, men når jeg fant pistol kuler og gaffa tape i en veske som jeg skulle flytte på så ble jeg litt engsetelig...Det skjer mye rart i livet mitt skjønner du Men det skulle han ha med seg ut til moren min sa han. Hadde med meg søsteren min da så det var ikke så skummelt, men litt, men sånne ting kan jeg få litt angst av også svinger fantasien seg rundt vet du Og fantasien kan også være ganske mektig til tider..Fordi man kan bygge på en liten tanke som også videre på den og få ting til å være ganske så fantasifullt. Og det kan også slå feil vei så man skader seg selv i stedet også. Men det kommer også an på hva man tenker så klart. Noen ganger tror jeg at Gud får meg til å tenke i banr jeg selv ikke vil, men for å bli sterkere i psyken også SÅ det kan hende jeg skal jobbe med mennesker som er tungt psykisk skadet en dag. Og for å klare det må jeg jo være ganske sterk Endret 9. august 2014 av Sabell Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Du kommer til å bli bra Du er såpass viten om din situasjon også og ønsker å bli bra Da er det håp vet du Men du trenger å fokuser mer på det som er bra også ikke det som har gjort deg dårlig. Og som får deg til si du er dårlig. Tankene er en stor kraft i vårt indre liv til å kunne forandre en del. Og da er det også viktig å være konstruktiv over for seg selv. Jeg har satt en sånn prøver i hvertfall en ring rundt meg for hva som slippes inn til meg. Og det er en prossess, men Gud hjelper meg. Takk. jeg prøver hele tiden Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Har du snakka med psykiateren om det der? At mennesker bare er ting for deg? Vi er alle noen store egoister vet du. Er vi snille er det som regel fordi det gjør oss godt, ikke? Jeg mener at hvis du dekonstruerer menneskets natur, er vi styrt først og fremst av selvoppholdelsesdriften. Kan du love meg en ting; å ikke la din frustrasjon gå ut over sauer eller andre uskyldige? Selv om det bare var rusing med pedalen. Ha heller noen gulerøtter parat i bilen, og bruk ventetida på å gumle, eller noe annet lurt du sikkert kan finne på. ? Ha en fin dag:-) (godnatt) Har snakket om sånne ting ja, men har ikke kommet så mye ut av det... Hva tenker du jeg skal gjøre med uskyldige...? Endret 9. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Takk. jeg prøver hele tiden Tenkt mer sånn her. Det er ikke jeg som er dårlig, men omgvilsene kan gjøre meg dårlig. Også må man velge litt og plukke ut det man vil ha og ikke ha i livet sitt. Har enda ikke spist frokost her og i går ble det grilling med hamburger potetgull o.s.v på stranda også Også var jeg ikke hjemme får klokka var nesten to i natt. Og uka har egentlig vært mye full fart. Så får kanskje ta det bitte litt roligere neste uke, men har i hvertfall bestemt meg for å slappa av i helgen og heller styre og ordne litt hjemme så kan hende det blir fullt kjør til uka likevel, men man trenger balanse hele tiden. Går man ned så må man liksom opp igjen. Og jo mer balasne jo enklere blir det å takle de nedturene man får. Og der er trening søvn og sunt kosthold venner veldig viktig også. Og det ha mål i livet sitt er også en fin drage Jeg hørte en veldig fin historie om en som var blitt frelst men som måtte gå til psykologen litt endre fortalt her nå. Men han hadde blitt frelst og blitt født på ny og lagt alt det gamle bak seg så hvorfor skulle han dra tilbake til barndommen og røske opp i masse ugress. Han var nyfreslt og lykkelig og er veldig langt framme i dag Han var ny i jesus kristus Så det er også en løsning Men ved tro så klart Ingenting er umulig for GUD Ønsker deg lykke til på veien i hvertfall You are still young og har hele livet foran deg Men Gud kan redde deg også om du vil Selvom han gjør det uansett Jeg strever litt med tiltrekningskraften min om dagen fordi det er ikke alle man ønsker inn i livet sitt som plutselig dukker opp. Og jeg lurer litt på hvorfor Gud hele tiden gir meg sånne utfrodringer. Egentlig har jeg angst for menn jeg ikke kjenner veldig godt og de har med å dukke opp. Noe er litt morsomt å tenke på også, men det tørr jeg ikke å nevne her tror jeg Fordi det er veldig spesiellt. Og tenk om han skulle lese så ville han skjønt at det var meg med engang Men jeg har fått noen utfrodringer der og det er snakk om fire menn på en uke.Jeg blir litt angstfull av tre av dem, men den ene som feks bad meg ut på middag er jeg ferdig med Skulle ønske drømmemannen min var hos meg så han er jo ,men tenker fysisk da...Også får en stå på Er takknemlig for at han er der Og gleder meg til jeg tørr å møte han på ekte også Begynner ihvertfall å komme seg, men det er fordi mye annet må modnes først også at det er som det er så det er egentlig litt perfekt opp i alt:) Takk Gud. Amen http://youtu.be/0sFDzJHYK00 Endret 9. august 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
SingingMySong Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Tenkt mer sånn her... ... Ønsker deg lykke til på veien i hvertfall You are still young og har hele livet foran deg Men Gud kan redde deg også om du vil Selvom han gjør det uansett ... Takk. Det begynner å bli en vei nå. Men i dag var det ganske vanskelig, men dere hjalp til da. Jeg har aldri vært veldig religiøs, men det er noe bra der også, det er en del ved religion jeg ikke liker da. Kanskje du må sette mere grenser? Litt mange med fire, kan være nok med en om gangen å bli kjent med. Hvis en f.eks er ukritisk en periode, så kan det plutselig komme for mange, eller folk som ikke burde være der. Du fortjener jo en ordentlig fyr 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 også har jeg et stort problem som jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere (det er egentlig ganske bra at det kom fram likevel), men greier ikke å snakke om det til noen, det stopper opp bare, til psykologen også :/ jeg skal prøve det, takk!! vil forsøke det meste for å bli bedre nå Automatskrift (eller å skrive om det på andre måter) er veldig bra, når man ikke kan snakke om det. Så kaster man bare arket etterpå, og ser for seg hvordan det brenner opp på søppelforbrenningsanlegget, og at problemet går opp i røyk. Eller man kan brenne det selv, men det er litt stress når man bor i en leilighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå