Gå til innhold

Psykokafe (lov å være blid, lov å være dritt lei..)


heblilla

Anbefalte innlegg

 

Jotakk Sabell. I like måte. :)

Jeg liker Cristopher Walken, men C.W. liker sikkert ikke meg, typisk :hm:

 

Så synd at du takka nei til middagsinvitasjonen. Du er jo ikke forlova akkurat. (med drømmemannen)

Men men, jeg har jo ikke noe med det.

 

Godnatt/Godmorgen :wee:

Jo takk:) Går litt bedre nå når jeg får tatt tak i ting som er ødeleggende og får det litt mer på avstand for min egen del, så jeg også føler litt mer stabilitet rundt meg. Er så fort gjort at jeg kommer ut av meg seg selv ved at andre påvirker meg i en negativ retning også, noe jeg har blitt mer og mer bevisst på. Noe som gjør at det kanskje nå blir litt enklere framover å holde på balansen. Samtidig som trening hjelper til med å gi en styrke så man kan slippe å falle ned ved at andre er med på skape ubalanse. Men det krever en del også.

For man har jo sine ting og slite med også om ikke andre også kommer inn i livet å får en til å måtte slite litt ekstra. Men det ser litt mer lyst ut nå i hvertfall :)

 

Samtidig så blir det jo også mange egoistiske valg, men en får tenke på sitt eget ve og vel først og fremst å komme seg opp på beina for sin egen del. Og ikke la andre trykke en ned.

 

CW er ikke mye pen å se på men har flink å spille de personlighetene han får utdelt. I virkeligheten er det en annen mann med de kvaltietene helt sikkert ;) CW er sikkert bare en prkåt klyse, og ikke så smart egentlig, som tar de rollene han tar i virkeligheten hehe :) Men han er rik på penger da :D

 

God morgen til deg og:) Nytt navn og litt bedre profilbilde :)

 

Har god samvittighet for at jeg takket nei. Kan ikke være nesten kjæreste med en å gå å spsie middag med en annen som viser interesse, for da må det også være en viss interesse tilbake synes jeg :) Om ikke så blir det jo bare teit også. hehe :) Selvom han er søt og god :)

 

Nei, hvis du ikke er interessert overhodet i han som inviterte deg på middag. Men du har altså vært litt forelsket i ham før? Hm.....

Og foretrekker en "kropp/et ansikt" på den andre sida av jorda, som du aldri har møtt, og egentlig ikke kan vite noe om. Ja ja....den kjærligheten den kjærligheten, uransakelige veier...skjønner deg egentlig ikke. Kanskje du har drømmemannen mye nærmere enn du tror liksom....

Dumme meg, som ikke skjønner, he he

 

Valgte bevisst det verste bildet av CW.

Det fantes mange andre der han var mye penere.

Så du liker ikke CW og rollene hans?

Syns han alltid spiller en interessant rolle. Har en spesiell utstråling.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det vanskelig nå å være med venner føler du?

;) Er bare sunt å være litt barnslig, ikke være for seriøs hele tiden. Jeg har ihvertfall hatt min dose med seriøsitet og overtenking. Så kan man heller være alvorlig når det trengs. Noen folk har en tendens til å misforstå tullehumor og tolker det altfor seriøst. xD

 

Du har nok neppe noen high score i å si flaue ting, det er stor konkurranse på det punktet.

 

Har du også "lese-en-setning-også-glemme-ut-å-følge-med-på-hva-du-leser-syndromet?" :p Det som er irriterende er når du er i en samtale og ikke klarer å konsentere deg på hva du sier en gang og virker helt fjern.

 

Både og, men mest gamle problemer/minner som gjemsøker meg. Tror ikke jeg skal gå i detalj "offentlig" for all to see. Skal (prøve å) jobbe fremover for å få en rutine, være aktiv, spise sunt, være sosial og gjøre konstruktive ting. Mister lett fokus på mål. Men faen, det er som du sier, noe må gjøres nå, har ikke tenkt å leve et trist liv fyllt med bitterhet og anger. En bitter gammel mann som skriker på folk fra døra si liksom. :p

 

 

Ja.. det er vanskelig. Jeg har en del problemer, som hjernen min forsøker å ta seg av liksom, den er ikke helt prioritert til å være sosial så ofte, og det skifter ganske raskt også. Men hos venner som er nærme går det ok, fordi dem vet hvordan jeg har det. Skulle ønske jeg kunne bli i stand til å være en bedre venn snart.

 

hehe er vell ikke helt alene om det, nei. Er vell kanskje liten vits å være med folk som ikke tolerer litt spøk og feil uansett, dem er triste dem.

 

ja haha. Jeg spør om noe som jeg har lyst til å vite om til en lærer blant annet, så får jeg ikke med meg hva han sier en gang -.- Nei.. jeg er fjern, ja. Men jeg er ikke gal da "my mother had me tested" liksom

 

Det forstår jeg godt at du ikke vil, har du noen du kan snakke med om det? For min del, så mangler jeg en slags trygghet, som jeg leter etter, slik at jeg kan tenke klart og gjøre det jeg vil på en bra måte. Bitter og trist virker ikke helt deg nei (ifølge det jeg har lest her, og det du liker (gikk inn på profilen din :wee: )), du greier nå å ha humor, er smart og er grei (noe mange sliter med når dem ikke har særlig problemer), så kan du tenke deg hvor bra det blir når alt har ordnet seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snart er det kveld

Gå inn i et kapell

Be om fred, dummenikken

Kyllingen la jeg som sagt igjen på butikken

 

Jeg gikk mot et kapell

Men snudde fort lell

 

For hvem kan vite

På hvem man skal lite

 

Og selv om jeg fremstår som grunn

Ikke tro at den tanken er sunn

 

Hva man gjør spiller ingen trille

Og guder kan man bare innbille

 

Men Jesus og Nissen er nær

Så jeg gidder ikke det besvær

 

Enden vil alle frykte

Ikke skap deg et rykte

 

Den skeptiske tanke

Er det som vil sanke

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.. det er vanskelig. Jeg har en del problemer, som hjernen min forsøker å ta seg av liksom, den er ikke helt prioritert til å være sosial så ofte, og det skifter ganske raskt også. Men hos venner som er nærme går det ok, fordi dem vet hvordan jeg har det. Skulle ønske jeg kunne bli i stand til å være en bedre venn snart.

 

hehe er vell ikke helt alene om det, nei. Er vell kanskje liten vits å være med folk som ikke tolerer litt spøk og feil uansett, dem er triste dem.

 

ja haha. Jeg spør om noe som jeg har lyst til å vite om til en lærer blant annet, så får jeg ikke med meg hva han sier en gang -.- Nei.. jeg er fjern, ja. Men jeg er ikke gal da "my mother had me tested" liksom

 

Det forstår jeg godt at du ikke vil, har du noen du kan snakke med om det? For min del, så mangler jeg en slags trygghet, som jeg leter etter, slik at jeg kan tenke klart og gjøre det jeg vil på en bra måte. Bitter og trist virker ikke helt deg nei (ifølge det jeg har lest her, og det du liker (gikk inn på profilen din :wee: )), du greier nå å ha humor, er smart og er grei (noe mange sliter med når dem ikke har særlig problemer), så kan du tenke deg hvor bra det blir når alt har ordnet seg :)

Skjønner, det er vanskelig å skru av hjernen. Men det kan øves opp. :) Noen ganger får jeg det til, det er herlig!

 

Er sikker på de forstår, du virker ikke som en dårlig venn. Og det er jo vanskelig å være den man ønsker når man sliter med ting. :yes:

 

Haha, morsomt. xP

Av og til sliter jeg med å konsentrere meg når jeg får beskjeder på jobb, lite kult når den andre snur seg og går og så fikk du ikke med deg skikkelig hva vedkommende sa...

 

Tja, har aldri vært personen som egentlig snakker om ting med andre, men alt er en øvningssak I guess. Deler ikke de mest "teite" tankene. Men har heldigvis en god kamerat, vi snakker om mye. I tilleg til nære familiemedlemmer. Så har jo en del å være optimistisk over.

 

Mhm, tryggheten til å kunne si det som popper opp i hodet uten at du tviler på deg selv, lurer på hva den andre tenker, og om det kan mistolkes etc?

 

Snoker du eller?! :0 Får se gjennom fingrene denne gangen, siden jeg er skyldig i å snoke jeg også. Håper det, skål for framtiden. Den skal bli bra, må bare komme meg utav søla først, ligger på ryggen og spreller som en skillpadde.

 

 

Hva er det du danser egentlig?

 

 

 

Ang. konsentrasjonsproblemer...

 

Det kan føles som man får hvilt hjernen om man er "isolert" og inaktiv. Men det er egentlig ikke sånn, det blir den bare sløvere av.

 

So - note to self - get a fucking grip.

Du mater bare hjernens trang til å unngå skumle konfrontasjoner. :yes:

 

Du får sykt med energi ved å ta sjanser! Spesielt hvis du ikke ødelegger det etterpå ved å rakke ned på deg selv. Husk å alltid back deg selv opp, LL!

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Du mater bare hjernens trang til å unngå skumle konfrontasjoner. :yes:

Du får sykt med energi ved å ta sjanser! Spesielt hvis du ikke ødelegger det etterpå ved å rakke ned på deg selv. Husk å alltid back deg selv opp, LL!

 

Jeg orker ikke gå en mil

For hjernen min har ikke sil

 

Jeg får ikke nerver

Det er hjernen som for mye erhverver

 

Stemmer fra det fjerne

Handler om meg, gjerne

 

Det hjelper ikke å stupe

Det er undersøkt med lupe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er faktisk dribra LL, du skal ikke bli poetiker da? Diktforfatter, kunstner, forfatter?

 

 

Jeg orker ikke gå en mil

For hjernen min har ikke sil

 

Jeg får ikke nerver

Det er hjernen som for mye erhverver

 

Stemmer fra det fjerne

Handler om meg, gjerne

 

Det hjelper ikke å stupe

Det er undersøkt med lupe

Ikke la årene synke

Da synker du med

 

Spar deg selv for alvorsrynke

Det gir deg ikke fred

 

Årene har flere tak å gi

Så fortsett å ro

 

Du kan fortsatt finne magi

Ikke brenn all din tro.

 

:)

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble det stille

Det var ikke så ille

 

Folk der ute som maler

Liker ikke meg som dvaler

 

Ensomheten gir meg ro

Men jeg skulle ønske vi var to

 

Det som er tragedien

Er at hun syns jeg var rene komedien

 

Etter det har sjelen min vært skutt

Og det tror jeg aldri tar slutt

He he, nå høres det ut som at du har kjærlighetssorg. Har det vært noen?

Lenke til kommentar

Klarer ikke stoppe

Dette er mye mindre slitsomt enn å hoppe

 

Hjernen min er en maskin

Selv om jeg kan være fin

 

Toget ble penset over

Det er ikke nå jeg sover

 

Når jeg skriver dikt nummer førti-ni

Har jeg nok snev av mani

 

Jeg har ikke spist sukker

Jeg hadde tatt fyr hadde jeg fått noen krukker

 

Jeg har ikke roen

Men det handler ikke om troen

 

Livet består bare av å fordrive tiden

Fremgang finnes ikke for de som lever siden

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...